Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Pelataanko sunnuntaina klo 22.00? Meille oikeastaan ainoa mahollinen tilaisuus saada 5 pelaajaa, kun aki on jossain matkoilla, lollerman ei pääse, ja mäkin oisin kotona jo tohon aikaan.
Tietysti riippuu pääseekö Makke, rsxz, kissa ja logi...

Sopii mulle ainakin. Muut?
Jos ei saada sunnuntaille matsia, niin sitten täytyy katsoa ajankohtaa ma-ke illoille. :)
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Käy melkeen kaikki ajat ja päivät, ajotunteja on joka päivä mutta ne on yleensä 4-6 välillä..

Käykös teille muille jos toi joku tulis kuvaamaan? Ehdotti tuolla turnausketjussa. Mulle käy.
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Joo sopii mullekin, että se tulee kuvaamaan. (Kunhan polttaa dvd:lle special editionin jokaiselle finalistille :D) No ei vaiteskaan, saa mun puolesta kuvata.

Mulle kans sopii kaikki päivät (ma-ke), kunhan aloitus on ennen klo. 22 :)
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Öh, taas mä hukkasin idean, mut sunnuntai käy 21 ja siitä eteenpäin 95% varmuudella. Jos menee alkuviikkoon niin mitä myöhempään niin sen todennäköisemmin käy.
Mun puolesta saa kvuata ku mä kerään alkunaatteja. Heips, oon muuten aika jumissa, kerrottakoon nyt temppukerholaisille et mulla on varpajaiset!! Siksi täs on kalenteri ollu väjhän kuutamolla hetken aikaa.

ps. jos et tiedä mikä varpajainen on, niin KVG...
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Onnea azzyyrrrrille. Jos ymmärsin oikein mitä tarkotit :cool:
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Onnea azzy! :)

Ties vaikka 10 vuoden päästä pelataan sitten Random-liigaa azzyyr jr:n kans! :D
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Mä en varmaan pääse enää pleikalle 10 vuoden päästä. Tuli nääs tuplat...:D

Mut tänään oon loppuillan kotona ja voin pelata jos se finaali siis on tänään?
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Mä en varmaan pääse enää pleikalle 10 vuoden päästä. Tuli nääs tuplat...:D

Mut tänään oon loppuillan kotona ja voin pelata jos se finaali siis on tänään?

Heh, joo voi olla teillä sitten aika kiivaat neuvottelut koskien pelivuoroja. :D Onnitellaan nyt vielä toisenkin kerran, kerta muksuja tulikin kaksi! Onnea! :)

Tänään klo. 22 koitetaan aloittaa matsi, vielä ei ole tarkkaa tietoa, että saako G*s tarpeeksi pelaajia. Mutta tulkaa kuitenkin kurkkimaan onlineen kymmenen maissa.
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Käykää vilkaseen meidän topiccia, ja tehkää samanlailla täällä, nii saadaan selville ketä pääsee teiltä minäkin päivänä...
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Mulle käy tää finaali minä päivänä tahansa, kuhan on päätetty etukäteen. Ei jaksa venailla pleikkarilla turhan takia.
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Maanantai 21.6 klo 21.00-22.00?
Roster:
Travo
sambyy


Tiistai 22.6 klo 21.00-22.00?
Roster:
Travo
sambyy


Keskiviikko 23.6 klo 21.00-22.00?
Roster:
Travo
sambyy

Mun puolesta voidaan kyllä aloittaa jo klo. 20, mutta sopii myös 21-22 välisenä aikana. :)
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Maanantai:
odee
sambyy
travo
kompa

Tiistai:
Sambyy
travo
Kompa

Keskiviikko:
Odee
Sambyy
Travo
Kompa
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Joo kaikki käy, mutta Torstaina meen mökille.

Joo ei mitään hätää. Tämän turnauksen pitäisi olla keskiviikkona klo. 22 paketissa. :D

Näyttää siltä, että meillä on porukkaa tarpeeksi joka päivälle, joten enää ei tarvitse huolehtia siitä. :)
Toivottavasti G-pisteet vaan tietävät hyvissä ajoin oman rosterinsa, ettei tarvi tuntikaupalla odotella pleikkarin ääressä...
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Tjoo, mä sain vaavit kotia tänään ja oonkin sit kotona kyllä jatkuvasti.
Pelaaminen onnistuu, ellei sit osu justiin syöttöaika pelin kohdalle, kun kahden naperon syöttämiseen tarvitaan molempien käsiä.
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Hommatkaa ny 3 + jokeri tai 4 vaikka puoli kymmeneks, haluan tän turnauksen jo pois alta......
 
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Pelataa sit keskiviikkona, tulkaa sillon paikalle tai no show meille. Haluisin kyl nyt pelata vielä tän finaalinki pois alta.
 
Ylös Bottom