Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TravoFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

Toi keskiviikko käy mulle kanssa, joten jos siihen saadaan matsi niin hyvä on.

Mun varaan ei hirveesti kannata laskea tuolla cod4 kentillä, mut sellanen toinen aalto vois olla mun pelityyli... :rolleyes:
Mä kyllä tykkään pelata rusheria, mutta se yleensä menee sit alkunaattien keräämiseksi, koska cod4:n aikaan en vielä juurikaan pelannut SnD:tä, ja kartat ei tältä osin ole aivan täysin hallussa...

Onkohan kellään meistä mahdollista kenties kuvata joitain matseja? Olisi ihan mukava katsella jälkeenpäin sitte pätkiä. :)

Mulla on kyllä laitteisto, mut en ole vielä saanu sitä toimimaan niinkuin sen kuuluisi. Kun ajan kuvasignaalin kiintolevylle tallentavan dvd-polttimen läpi, tulee tv:lle menevään signaaliin niin kaamea viive ettei pelaamisesta tule yhtään mitään. Jos saisin tuon toimimaan niin voisin nauhotella matsit. Mut huonolle näyttää tämän osalta.....

(tämän viestin innoittaman taidankin kokeilla uusia johtoja/asetuksia heti alkuviikosta)

Ketkä siis pääsee pelaamaan keskiviikkona klo. 20:30 Erektioita vastaan?

Tällä hetkellä tulossa:
-xTravo
-azzyyr

Ei käytettävissä:
-odee

Ja voitaisko tänään yhdeksän (tai ehkä kymmenenkin) jälkeen pelailla tiiminä? Olisi hyvä katsoa pelissä mappivalintoja ja taktiikoita yms. :)

Mulla on kyllä laitteisto, mut en ole vielä saanu sitä toimimaan niinkuin sen kuuluisi. Kun ajan kuvasignaalin kiintolevylle tallentavan dvd-polttimen läpi, tulee tv:lle menevään signaaliin niin kaamea viive ettei pelaamisesta tule yhtään mitään. Jos saisin tuon toimimaan niin voisin nauhotella matsit. Mut huonolle näyttää tämän osalta.....

(tämän viestin innoittaman taidankin kokeilla uusia johtoja/asetuksia heti alkuviikosta)

PS 2 : Playstation 5 - RGB-Scart PS One/PS2/PS3 - Tarvikkeet - Pelikonsoli

Sori offtopik, mutta tuollaisella piuhalla pääsee eroon siitä viiveestä.

Mää voiin ehkä joskus jos jaksan säätää d: Eikö kompalla oo välineet?

Meen ehkä tollon keskiviikko iltana leffaan en tiiä vielä. Tänää illal voin tulla yheksän aikoihin pelailemaa ainaki :p

Eikö kompalla oo välineet?

onha mul dazzle, mutta koneen "kyvyt" liian heikot. Voin kyllä kokeilla jossain vaiheessa riitäisikö läppärin kyvyt. Ja uskon pääseväni keskiviikkona pelaan, riippuu kyllä ihan mihin suuntaan flunssa menee, jos kehittyy pahemmaks, niin heikolta näyttää, mut jos ei mee pahemmaks, niin voin tulla.

Mä en kerkee harjottelee tänäänkään. Olis jalistreeniä ja illasta sit MW2 matsi...
Mut huomenna joutasin illalla pelaamaan nelosta.

Ja kiitos johtovihjeestä Kaasu, täytyy hommata tuollanen ja kokeilla.

Mä en kerkee harjottelee tänäänkään. Olis jalistreeniä ja illasta sit MW2 matsi...
Mut huomenna joutasin illalla pelaamaan nelosta.

Ja kiitos johtovihjeestä Kaasu, täytyy hommata tuollanen ja kokeilla.
Osta tuo, toimii mullakin.

Oon tosiaan vasta sunnuntaina käytettävissä.

Missähän manumiko ja PatuKzor piileksivät? :D Tai Patulla oli tää CoD alue vissiinki hukassa...

No nih, pari tuntia muisteltu mappeja ja alkaa se pikkuhiljaa löytymään. Tosin n. sata päivää pelanneita suomi-r00 miehiä vastaan oon aiva pulas.
Kai meitä ny tulee tarpeeks tohon huomiseen matsiin? Mä jo peruin mun lätkävuorolla käynnin ton matsin takia. Aika paljon vituttaa jos sit tulee no-show!

Semmonen ikävä uutinen täytyy kertoa, että manumiko ei ole mukana tässä turnauksessa. Kuulemma CoD4 hajalla ja jotain se selitti että konekaan ei toimi... Mut kuitenkin, oli todella pahoillaan ja käski mun pyytää anteeksi sen puolesta. :(

Joo kai me nyt saadaan se 4 pelaajaa remmiin? Minä ja azzyyr tähän mennessä ainoat ilmoittautuneet... Sambyy? Patu? Perocca?
Nyt kun meitä yksi lähti heti kättelyssä, niin me muut joudutaan paikata tilannetta... Jatkossa sovitaan reilusti etukäteen, että sopiiko tuo default aika vai ei. En haluaisi ottaa ainuttakaan no-showta... :rolleyes:

Koittakaas tulla tänään jo klo. 20 onlineen, niin katellaan vähän sotasuunnitelmat ja mappivalinta.. :D

Hyvä hyvä :) Onko se sit maanantaina se seuraava?

(Munko näitä piti hoitaa :D )

E: Maanantainahan se. 20 / 20.30 alotetaan? Nimiä alle ja ehdotuksia jos ei käy.

odee

Ylös Bottom