Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TravoFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [T_K] Temppu Kerho (Team F) CoD4 Random-liiga

No odotetaan sitten odeen, azzyn, kompan ja patun mielipiteitä matsin ajankohdasta... Mutta ettehän tekään ole kysyneet sopiiko tuo default aika kenellekki? ;)

Empä tiiä pääsenkö, voipi olla että meen mökille kyseisenä päivänä, mutta voipi olla että jään cityyn...

No jos kompakaan ei pääse, meitä on enää 3 jäljellä ketkä voisivat ehkä tulla...

Kysykää te [G's] että sopiiko default aika kuinka monelle. Jos default aika ei sovi, niin sitten katsotaan toista ajankohtaa. ;)

Öh. On "vähän" muutaki tekemistä. Pelataan ennemmin jo perjantaina se sitte? Mulle käy sillon, mutta lauantaita turha edes ehdottaa.

Perjantai klo 18 (että kerkee muutaki tehdä, kokeillaan saataisko väkeä!)
-odee

Pelataax niiq meijän pelimatsi ottelu torstaina joskus 20-21? Keskiviikkona ollaan huomattu et ei välttis saada pelaajia.

Meille kävis toi G's v. T_K matsi pe mut katellaa ny ku ollaan jo jotai keretty puhuu toisest matsist siks päiväks.

Meille kävis toi G's v. T_K matsi pe mut katellaa ny ku ollaan jo jotai keretty puhuu toisest matsist siks päiväks.

Kysykää ensin että sopiiko tarpeeks monelle sunnuntain default aika? Tai voihan tuota default aikaa aikaistaakin, jos ei tuo kellonaika sovi. (Kouluthan esim. loppuu nyt, joten mä voin pelata sen matsin vaikka klo. 2:00... ) :rolleyes:

Nyt oli niin monta kysymystä että menin sekasin mitkä on viimeset ehdotukset.
Mutta vastaan yleismallisesti. Tänään pystyn pelaa sillo 2100-> ja 95% varmuudella kävis huomennakin. Mutta siitä oon aivan varma, että lauantaina ei käy, ja melko varma että perjantainakin on muuta tekemistä....

Azzyyr: Huomenna on 20-21 Jäämiehiä (Team I) vastaan matsi, toi toinen matsi on joskus.

BTW: ite oon poissa su-to AINAKIN.

Edit: Ja finaalipäivän varmaankin :/ Jos / kun sinne päästään

Meidän kaks vikaa matsia:

Matsi 8 ( Kolmas map Backlot ) Torstai 3.6 klo. 20-21
[ F ] vs [ I ]
Tulossa:
-Travo

Matsi 9 ( Kolmas map Crash ) Default Time: Su 6.6 klo 20.30 Tämä matsi saattaa olla perjantaina!
[ F ] vs [ G ]
Perjantai ei käy, sunnuntai käy

TO
[ F ] vs [ I ]
Tulossa:
-Travo
-odee
-sambyy (bannit, ilmotan sen puolesta)

[ F ] vs [ G]
Su:
-sambyy

Pe:
-odee
-travo (?)

TO
[ F ] vs [ I ]
Tulossa:
-Travo
-odee
-Azzy

[ F ] vs [ G]
Su:
-sambyy
-Azzy

Pe:
-odee
-travo (?)

TO
[ F ] vs [ I ]
Tulossa:
-Travo
-odee
-Azzy
-Kompa

[ F ] vs [ G]
Su:
-sambyy
-Azzy
-Kompa (Saatan olla mökillä)

Pe:
-odee
-travo (?)
-Kompa

Lisäsin tuohon mun aikasempaan viestiin, että perjantai ei käy G:tä vastaan, mutta sunnuntai käy. :)

Huomisen rosteri näyttääkin olevan kasassa. Yritetään aloitella vaikka kahdeksan maissa?

Ok ok mut sit jos su ei onnaa ni siirretää eteenpäin. Ja sitku on lomat ja kaikkee ni ei välttämättä tartte sopii sitä sitte britti aikataulun mukaan vaa voidaa pelaa jo vähä aikasemmin päivällä?

Ok ok mut sit jos su ei onnaa ni siirretää eteenpäin. Ja sitku on lomat ja kaikkee ni ei välttämättä tartte sopii sitä sitte britti aikataulun mukaan vaa voidaa pelaa jo vähä aikasemmin päivällä?

Eli hylätään siis perjantai ja lauantai kokonaan pois? Ja peli siis pelataan sunnuntaina TAI myöhemmin? Mulle ainakin sopii tämä ratkaisu.

Tosiaan nuo lomat alkaa ja mulla ainakin on pari viikkoa aikaa hengähtää raskaan lukuvuoden jälkeen. :D Itelle sopii ainakin vaikka pelattaisiinkin jo alkuillasta, eikä yheksän maissa.. ;)

Pelataan pe kuitenki jos saadaan väkeä. Miksei teille loller käy pe alkuilta? Ootte kuitenki kaikki kotona?

Ylös Bottom