Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taas tapahtuu kummia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Ei ne 90px-avatarit liian suurilta näyttäneet ja lootassahan on tilaakin. Niitä isommat saattaisivat sitten jo tehdä foorumista turhan riemunkirjavan.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Ei ne 90px-avatarit liian suurilta näyttäneet ja lootassahan on tilaakin. Niitä isommat saattaisivat sitten jo tehdä foorumista turhan riemunkirjavan.

Juu ei ne äkkiseltään,mutta isommat sitten jo viimeistään. Toisaalta nämä pienet ei vie niin huomiota,kun suuremmat. Niin taitaa olla ihan hyvä pysyä vanhassa koossa,lisään vaan noita valmiita tuonne tukun.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

On tämä foorumisofta hieno.:D
Olin laittanut aikoinaan avatarin käyttöön duunikoneelta ja eilen kun menin töihin oli avatar nätisti paikoillaan. Luulin että hommat oli saatu tämän osalta korjattua, mutta kotona koneen avatessani oli avatar taas kadonnut.

Softa ilmeisesti jostain syövereistä havaitsee avatarin jos se on siinä koneessa laitettu millä selailee.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Miksköhän mulla ei suostu tuo avatar näkymään. Poistannut ja lisännyt uudestaan muttei näy. Kuitenkin asetuksissa se näkyy, mutta ei boardilla :mad:

EDIT: näkyy myös profiilistani. Ei auttannut pienempi kuva höh
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Kiitokset tuosta googletus vinkistä, itsekin sain vanhan avatarin käyttöön.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

miks mulla ei toimi konsolifin etusivu? tulee tämmöne vaa ruutuun:

Cannot find "http://www.konsolifin.net/" DNS Error - Server cannot be found
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

miks mulla ei toimi konsolifin etusivu? tulee tämmöne vaa ruutuun:

Cannot find "http://www.konsolifin.net/" DNS Error - Server cannot be found
Palveluntarjoajasi DNS-palvelimessa on jotain häikkää. Ainakin Elisan verkossa toimii oikein mainiosti.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Palveluntarjoajasi DNS-palvelimessa on jotain häikkää. Ainakin Elisan verkossa toimii oikein mainiosti.

mitäs asialle voisi tehdä, vai korjautuuko itestäänkin? nimittäin tommonen sama tulee, kun pelaaja lehden boardeilla yrittää kattoa jonkun profiilia/ omaa profiilia. tuo häikkä tuli tänne konsoli finiin, kun foorumit muuttui vähäksi aikaa siks vanhaks mikä oli sillon joskus..
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Vieläkun_tulis_HYM1ö-rajoitus yhteen(1) hymiöön/viesti niin oppisivat ihmiset kirjoittamaankin! ;) Onhan ne ihan ok, mut jos joka lauseen loppuun tarvii laittaa semmonen niin ei ole kaikki ihan reilassa. Tällä olisi myös sivistävä sivuvaikutus.
 
Vastaus: Taas tapahtuu kummia

Sun pitää laittaa Avatar uudestaan tuolta "käyttäjän op" kautta niin toimii

Omalla kohdalla tuo ei auttanut, OP:ssa avatar kyllä näkyy, mutta muualla ei :confused: Tai toisinaan näkyy, kuten esim, tämän viestin kohdalla, mutta joskus näkyy vain "hartzu's avatar" tai "omakuva" teksti kuten esim. täällä:confused:
 
Ylös Bottom