Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taas uusi shoot'em-up DC:lle! Psyvariar 2: The Will to Fabricate

Nem

Jäsen
Japanilainen pelisivusto Gameonline.jp on varmistanut tiedon, että Naomille tehty shoot'em-up peli, Psyvariar 2: The Will to Fabricate, ilmestyy myös DC:lle! Psyvariar 2 on *yllätys, yllätys* jatko-osa parin vuoden takaiselle Successin ja Taiton yhteistyössä tehdylle Psyvariarille, joka alunperin ilmestyi Taiton G-Net kolikkopeliraudalle ja myöhemmin julkaistiin pariinkin eri otteeseen PS2:lle (myös Euroopassa).

Psyvariar 2 julkaistaan 26. päivä helmikuuta 5,800 Yenin hintaan (ja PS2-käännös nähdään vasta DC-julkaisun jälkeen :D). Pelin viralliset nettisivut löytyvät täältä.

Uusien moderaattorivoimieni takia päätin tehdä tästä samalla pollin, jotta nähtäisiin kiinnostaako kys. julkaisu ketään muuta kuin minua, Pacdamia ja ehkä Rainmania :)
 
Peli kyllä kiinnostaa, mutta sen tilaaminen on sitten toinen juttu, koska en omista mitään luottokorttia ja en oikeen jaksa tullin kanssa pelleillä.
Screenshotsien perusteella peli näyttää hienolta ja toivottavasti pelattavuudeltakin on hyvää luokkaa.
 
Tarvittaisiin "saas nähä" -vaihtoehto.

Kiinnostaa joo, mutta en osta ennen kuin versiosta saadaan kommentteja.
 
Hehee, minä ainaskin ostan ;)

Lupaan, että muutama muukin saa tilata pelin minun siivelläni. Hoitelen tullit tarpeen vaatiessa Oulussa, koska tulli on melko lähellä ja paikkana melkoisen tuttu viime vuosilta. Katsotaan sitten lähemmin, jahka Psyvariar 2 ilmaantuu.
 
Kylläkylläkyllä! Mutta kun ei ole sitä luottokorttia!!! :(

Ehkäpä onni potkaisee tämän pelin suhteen. Border Downia en ole vieläkään saanut, joten toivon lippu ei ole korkealla...
 
Kyllä kiinnostaa! Pakkohankintahan tuo on. Viime aikoina on vaan jäänyt DC vähemmälle kun laite otti ja kärähti. Laite lähtee päälle mutta mikään peli ei buutttaa. Levytkin pyörivät vaikka kannen avaa ja pitävät omituista ääntä. Jotain siis taisi moottorissa mennä. Uusi DC tai kaksi pitäisi hankkia jahka sellainen eteen sattuu. Alkaa KoF-hermo taas kutista kun puhetta on 2003:sta joten eiköhän tuo pikku hiljaa ole uuden laitteen hankinta edessä...

Odotellessahan voi ostaa pelejä! Tulee tuo Psyvariar varmasti hankittua tuossa julkaisupäivän tietämissä.
 
Tässä rahatilanteessa ei kyllä kiinnosta pätkääkään. :(
 
Minua kiinnostaa toi aivan hilveästi : )..mutta koska en omista luottokorttia sen tilaaminen tulee olemaan minulle mahdottomuus
 
Pelin julkaisu on pian jo ovella. Tässä pisteitä japanilaisilta lehdiltä:

Weekly Famitsun pisteet: 7 / 6 / 7 / 7 - 27

Dorimagan pisteet: 8, 7, 7, 8

(päivitän tätä sitä mukaan kun tulee uusia arvosteluita)
 
Onko jollain jo kokemuksia tästä tai Shikigamista? Tilasin muutaman molempia HK:n suunnasta, mutta en ole vielä niitä saanut.
 
Psyvariar complete

Joku kyseli yllä ps2 kokemuksiakin...

PS2 versio psyvariar (complete) sisältää parikin psyvariar versiota. Muutaman pelin perusteella erittäin hyvä ostos, hieno psykedeelinen tunnelma niin graffoissa kuin musiikissakin. Ainakin omasta mielestä päihitti myös kehutun dodonpachin.

Mikäli tuo psyvariar 2 pistää vielä paremmaksi niin hattua täytyy nostaa...hyvä peli jo tuo perusversiokin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Onko jollain jo kokemuksia tästä tai Shikigamista? Tilasin muutaman molempia HK:n suunnasta, mutta en ole vielä niitä saanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Ehkäpä onni potkaisee tämän pelin suhteen. Border Downia en ole vieläkään saanut, joten toivon lippu ei ole korkealla...

Nyt potkaisi. Peli postissa ;)

-=Pacdam=-
 
Vastaus: Taas uusi shoot'em-up DC:lle! Psyvariar 2: The Will to Fabricate

En laittanut uutta aihetta kun en oo ihan ajan tasalla... Mutta, Lik-Sang pyytelee ennakkotilaamaan shoot'em up-peliä nimeltä Chaos Field. Hinnasta päätellen taitaa olla uusi peli.
 
Ylös Bottom