Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tämän Vuoden tasoloikat?

smaster

New Member
Kun tässä tuli taas laskettua rahatilanne ei riitä rahat kaikkiin peleihin mitä haluu oon päättäny hankkia tänä vuonna yhden tasohyppelyista siis mikä näistä olisi paras vaihtoehto:

Crash bandicoot Wrath of cortex
Rayman M
Jak & Dexter:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Kun tässä tuli taas laskettua rahatilanne ei riitä rahat kaikkiin peleihin mitä haluu oon päättäny hankkia tänä vuonna yhden tasohyppelyista siis mikä näistä olisi paras vaihtoehto:

Crash bandicoot Wrath of cortex
Rayman M
Jak & Dexter:confused:
mä kyllä kallistun noista Jak & Daxterin puoleen.
 
Joo, kyllä se on Jak and Daxter, mikä noista tuntuu lupaavimmalta, kun tuo Crashkin sai aika keskinkertaiset pisteet IGN:nältä, 7.4.
 
Kyllä se Jak & Dexter on noista kuitenkin ehkäpä se paras vaihtoehto.. Crashiä ollaan pelattu jo vuodet samoin Raymania

Jak & Dexter näyttää mielenkiintoisemmalta valtavalla maailmallaan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
No entä voiko nuista mitään muuta ku Rayman M pelata moninpelinä.:rolleyes:

Hmm en tiedä mutta kuulostaa mielenkiintoiselta..
Jaetulla näytöllä mennään eteenpäin pelissä?
niinkun co-op moodi?
 
Mulle hankituksi tulee Crash Bandicoot Warth of Coretex. Ja myöhemmin sitten Jak&Dexter.
 
Mä kallistun eniten tuon Crash Bandicootin kannalle ja sen jälkeen muut tulevat perässä! En väitä etteikö Jak&Dexter olisi hyvä peli, muttei iske minuun niin paljoa!:cool:
 
Kyllä mäkin crashin ostan aluks, noita tasoloikkia on kumminkin vielä sen verran vähän, että myöhemmin homaan muutkin. Toi rayman vaikuttaa kyllä aika heikolta jos siinä ei pysty pelaamaan muuta kun kaksinpeliä.
 
Jostain ymmärsin, että se Rayman M ei olisi mikään perinteinen tasohyppely, vaan pikemminkin "DeathMatchia" juoksemalla. Eli siis juostaan kaverin kanssa kilpaa vaihtoehtoisia reittejä maaliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Jostain ymmärsin, että se Rayman M ei olisi mikään perinteinen tasohyppely, vaan pikemminkin "DeathMatchia" juoksemalla. Eli siis juostaan kaverin kanssa kilpaa vaihtoehtoisia reittejä maaliin.

Eli siitä ei ole yksin pelatessa varmaankaan iloa kovin pitkäksi aikaa jos ollenkaan...Saa kentätkin olla monipuolisia, että niitä jaksais edes kaverin kanssa tahkota pitkään...epäilen vähän tota juttua...
 
Mua kiinnostaa noista eniten Jak & Dexter, mutta ennen sitä hankin luultavasti Klonoa 2: Lunatea`s Veil:in.
 
Kyllä tuo Crash tulee ennemmin ostettua, kun kerta on tullut pelattua kaikki sarjan aikaisemmat osat läpi...
 
Crash 4.

Sarjan aiemmissa osissa oli hienoa meininkiä, joten ei varmaan ole pettymys.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Kun tässä tuli taas laskettua rahatilanne ei riitä rahat kaikkiin peleihin mitä haluu oon päättäny hankkia tänä vuonna yhden tasohyppelyista siis mikä näistä olisi paras vaihtoehto:

Crash bandicoot Wrath of cortex
Rayman M
Jak & Dexter:confused:



crash luulisin et joutuu pettyyn toho jack and dexteriin
ja eihä crashii oo ees julkastu nii mistä ne sen arvosanan on saanu
 
Re: Re: Tämän Vuoden tasoloikat?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear




crash luulisin et joutuu pettyyn toho jack and dexteriin
ja eihä crashii oo ees julkastu nii mistä ne sen arvosanan on saanu

Siis onhan toi Crash 4 julkaistu jenkeissä joten sunkin on vain myönnettävä, että Crash 4:nen on ainakin osottain epäonnistunut eikä varmasti ole tasohyppelyjen parhaimmistoa ja kyllähän tota kohta pääsee täällä kotosuomessakin kokeilemaan.
 
Ape Escape 2001

Kuka tietää milloin uusi Ape Escape tulee Eurooppaan? Japanissa se on käsittääkseni ilmestynyt jo ajat sitten ja olen nähnyt siitä videonkin jossa apinoilta ryövättiin housuja imurilla.
 
Ylös Bottom