Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Yritetään tänään saada suomalaista porukkaa kasaan Battlefield 2: Modern Combatissa kello 21.00 alkaen. Teen/etsin yhdeksän aikaan sopivan huoneen ja laitan sitten onlinessä oleville Suomalaisille kutsua, jotka ovat siis kaverilistallani. Jos nimimerkkiä XShava ei teidän listoilta löydy ja haluatte mukaan, niin heittäkää minulle kaverikutsua ennen kello 21.00.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Mulla on yhdeksään asti töitä, mutta tulen mukaan kun ehdin.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Toivottavasti sen serverin saa pystyyn ilman rankki-vaatimuksia. Mukana ollaan ja tällä kertaa pidetään linjat ;)
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Nisupulla sanoi:
Toivottavasti sen serverin saa pystyyn ilman rankki-vaatimuksia. Mukana ollaan ja tällä kertaa pidetään linjat ;)

Saan toki, eilenkin tein klaani matsin jälkeen huoneen, jossa ei noita vaatimuksia ollut.

Ja jos osa pääsee myöhemmin vasta tulemaan, niin voidaan jossakin vaiheessa tehdä uusi huone. Mikäli huone jossa olemme täyttyy ranskalaisista. Niin saadaan sitten tällä tavalla lisää suomalaisia, eli häivytään silloin huoneesta ja liitytään uuteen.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Tänään en kyllä olis osunu edes siihen kuuluisaan ladon oveen. :(

PPH laski kun lehmän häntä, ja sitä myötä rankki. Mun pelityyli ei kyllä ole tuon PPH:n kannalta ollenkaan hyvä, enkä oikein jaksaisi hyökkäävämminkään pelata.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Oli hyvät pelit ja tällä kertaa näki myös sen ihmeen ettei ranskalaiset ottaneet suunvuoroa ;) Taisi olla tupa lähinnä suomalaisia täynnä. Vielä lisää saisi olla kommentointia vaikka nyt mentiin jo asteella paremmalla linjalla. Xshavalle kiitos huoneen perustamisesta. Se puoli kun on täyttä hebreaa, voisi seuraavalla kerralla ottaa useamman kartan käsittelyyn näiden lisäksi. Kerrankin pääsi hakkaamaan muita kuin niitä kahta suosituinta.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Jees, ihan hyvät kahinat oli, varsinkin kun sai mikin toimimaan. Eilis iltaisen pelin johdosta tuli ylennys Private 1 Classiksi :eek:
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

illu sanoi:
Tänään en kyllä olis osunu edes siihen kuuluisaan ladon oveen. :(

PPH laski kun lehmän häntä, ja sitä myötä rankki. Mun pelityyli ei kyllä ole tuon PPH:n kannalta ollenkaan hyvä, enkä oikein jaksaisi hyökkäävämminkään pelata.
Mitäs muuten tuo PPH meinaa? Menny ihan ohi... :confused:
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Gamemastah sanoi:
Mitäs muuten tuo PPH meinaa? Menny ihan ohi... :confused:

Käsittääkseni se on Points Per Hour, joka kertoo keskiarvon paljonko olet ansainnut pisteitä viimeiseltä 10 pelitunnilta. Varmuutta asiasta ei ole.
 
Vastaus: Tänään 25.11 Kello 21.00 alkaen BF2: MC -pelailua.

Paitsi että tuo taisi muuttua kymmenestä tunnista viiteen. En ole tosin varma.
 
Ylös Bottom