Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Mulla oli Home jo valmiiksi asennettuna, mutta en päässyt käyttäjäehtojen hyväksymistä pidemmälle. Sen jälkeen iski iloinen timeout-virhe.

Paitsi että nyt pääsin ihan perille. Mutta pysykää housuissanne! Jos Home-ikoni ei Pleikan käynnistyksen jälkeen ilmestynyt PlayStation Network -kategoriaan Store-ikonin yläpuolelle, odottakaa puolisen tuntia ja käynnistäkää Pleikka uusiksi.
 
Vastaus: Playstation Home

Etkös sinäkin ollut betassa, joten tilanne voi olla hiukan eri...
Joo, meillä taviksilla ei ole (vieläkään) mitään Home-ikonia :(

Jollei huomenna, kun tulen koulusta kotiin ja käynnistän Pleikkarin, löydy Home-ikonia mun PS3:sta, niin... en mä keksi sopivaa loppua :D
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Ainakin tän käynnistyksen yhteydessä Plese on imuttanut bittejä. Katsotaan miten käy.

Edit: Jep Reboot ja siellä se :)
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Nyt se sitten on siellä PSN valikossa Home-ikoni näkyvissä meille ei-betaajillakin. Itse juuri latailen 77MB aloituspakettia :)
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Kyllä, nyt näkyy. Heti vaan latautumaan. Ei näyttäisi kovin kauan kestävän.
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Jeps siellähän se on.. juuri sopivasti tulin duunista himaan =) Yllättävän rivakasti latautu..
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Kyllähän se Home nyt sitten tän päivän puolella kuitenkin hikisesti tuli. Saa nähdä saako toimintaan vielä tämän päivän puolella.
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Kyllä se Home on asennettavissa. Sammuttakaa konsoli, odottakaa hetki ja käynnistäkää uudelleen.
 
Vastaus: Playstation Home

HOME on täällä nyt! Käynnistäkää PS3 uusiksi ja huomaatte kauniin sinisen uuden logon Playstation Network -välilehden alapuolella. Lataukseen!
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

No nih, muutama buuttaus lähiminuuttien aikana ja nyt ilmestyi odotettu ikoni paikalleen. Piti ihan letku liittää normaalisti käyttämäni langattoman sijasta, jotta saisi ladattua edes tämän yön aikana... Veikkaa, että ruuhkaa tosin saattaapi olla aika lailla...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom