Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tales of Legendia

danholo

Member
Ajattelin muille mahdollisesti kiinnostuneille ilmoitella, että ToL on saatavilla Play-Asiasta hintaan 12.52 ! Aivan uskomattoman halpa. Versio on tietysti Asia joka on tarkoitettu Kiinan markkinoille, mutta sattuu olemaan sama Japaninkielinen peli.

Peli ei ole yhtä hyvä ja addiktiivinen taistelusysteeminsä puolesta kuin GC:lle ja PS2:lle julkaistu Tales of Symphonia tai edes Tales of Rebirth, mutta Tales of... faneille maittaa varmasti. Kannattaa odotella ehkä sittenkin englanninkielistä versiota koska pelin pääpaino on tarinassa ja hahmoissa, joka on harvinaista näinä päivinä. Musiikki on mahtavaa, aidolla orkesterilla nauhoitettua klassista.
 
Vastaus: Tales of Legendia

danholo sanoi:
Ajattelin muille mahdollisesti kiinnostuneille ilmoitella, että ToL on saatavilla Play-Asiasta hintaan 12.52 ! Aivan uskomattoman halpa. Versio on tietysti Asia joka on tarkoitettu Kiinan markkinoille, mutta sattuu olemaan sama Japaninkielinen peli.
Aikoinaan erehdyin ostamaan PS2 Tales of Destiny 2:n Aasia version (kun halvalla sain) niin siinä oli kyllä japaninkieliset äänet, mutta kaikki tekstit oli kiinaksi joten tuli pieniä ongelmia sitä pelatessa. Ja myöhemmin kuulin, että myös PS2 Tales of Rebirthin ja PS2 Tales of Symphonian kohdalla Aasia versioissa oli japaninkieliset äänet, mutta tekstit kiinaksi. Tämä on ilmeisesti Namcon politiikka ettei japanilaiset saisi osteltua Hong Kongista täysin japaninkielistä peliä halvemmalla kuin kotimaasta.

Sattuuko itselläsi jo olemaan tämä Tales of Legendian Aasia versio? Onko siinä äänet japaniksi ja tekstit kiinaksi?
Nimittäin ajattelin tilata Play-Asiasta, mutta ei viitsisi tehdä samaa virhettä kuin aikoinaan Tales of Destiny 2:n kanssa vaikka hinta ei päätä huimaakkaan.

Jaahas Namco pukkaa jälleen uutta Tales -peliä ulos tässä joulukuussa: Tales of the Abyss
 
Vastaus: Tales of Legendia

Minulla sattuu olemaan JAP-versio, jotta en voi tuossa auttaa. En kuitenkaan tiennyt tuosta, koska kuulin, että Aasia versiot ovat nimenomaan japaninkielisiä versioita. Minulla sattuu olemaan FFIX Aasia-versio, joka on täysin japaninkielinen. Ainakin Play-Asian sivulla screen shottien perusteella peli olisi tekstitykseltään myös Japaniksi.

Tales of the Abyss, tosiaan näyttää kiinnostavalta. Kiinnostavammalta kuin ToL. Tietääkseni ToA on ToS:n tiimin tekijöiltä, kun ToL ei ole.
 
Vastaus: Tales of Legendia

danholo sanoi:
Minulla sattuu olemaan JAP-versio, jotta en voi tuossa auttaa. En kuitenkaan tiennyt tuosta, koska kuulin, että Aasia versiot ovat nimenomaan japaninkielisiä versioita. Minulla sattuu olemaan FFIX Aasia-versio, joka on täysin japaninkielinen. Ainakin Play-Asian sivulla screen shottien perusteella peli olisi tekstitykseltään myös Japaniksi.

Tales of the Abyss, tosiaan näyttää kiinnostavalta. Kiinnostavammalta kuin ToL. Tietääkseni ToA on ToS:n tiimin tekijöiltä, kun ToL ei ole.
Harvoin nuo Aasia versiot ovat kiinaksi tekstitettyjä sillä itselläni on montakin Aasia versiota, jotka ovat kokonaan japaniksi kuten: Star Ocean 3, Final Fantasy X-2, Xenosaga II, Sakura Taisen Monogatari Mysterious Paris, Sakura Taisen Atsuki Chishioni ja Radiata Stories.

Play-Asian screenshoteissa on tosiaan tekstit japaniksi, mutta englanninkielisen tuotekuvauksen alla näkyy olevan kiinaksi tuotekuvaus ja Original Name kohdassa kiinankielinen nimi. Tosin ei se vielä mitään merkitse joten täytyynee ostaa ja katsoa.

EDIT: NCSX:n sivuilta löytyi skanni Aasia version takakannesta jossa mainitaan myös tekstien olevan japaniksi joten ei muuta kuin ostamaan.

Ainakin screenshottien perusteella Abyss vaikuttaa pätevältä peliltä, mutta itse tyydyn odottelemaan ainakin kesään asti jos silloin sattuisi olemaan hyvä tarjous siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom