Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tallentaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nikci

Member
Jos ostaa Xbox 360 jossa on tuo kovalevy valmiina niin tarviiko kone enää erikseen muistikorttia, vai voiko pelejä tallentaa kovolle?

Vastaus: Tallentaminen

Reaper sanoi:
Jos ostaa Xbox 360 jossa on tuo kovalevy valmiina niin tarviiko kone enää erikseen muistikorttia, vai voiko pelejä tallentaa kovolle?

Pelaaja voi valita minne tallennetaan ja kovalevylle tietty jos sellainen on.

Muistikorttiahan ei tosiaan välttämättä tarvita, mutta itse pistin sellaisen tilaukseen (Playssa 18 puntaa) luettuani, kuinka moni XO:n julkaisupeleistä on hukannut tallennuksia.

Osa näistä väitetyistä sekoiluista varmaankin liittyy siihen, että on pelattu käyttäen eri profiileja, jolloin toisen profiilin tallennukset eivät ole käytettävissä. Kuitenkin ainakin Call of Duty on erinäisten raporttien mukaan sekoillut tallennuksissa niin paljon, että en halua ottaa riskiä tuntikausien puurtamisen valumisesta hukkaan.

Xbugs sanoi:
Muistikorttiahan ei tosiaan välttämättä tarvita, mutta itse pistin sellaisen tilaukseen (Playssa 18 puntaa) luettuani, kuinka moni XO:n julkaisupeleistä on hukannut tallennuksia.

Joo itselläni katosi kameon tallennukset mutta onneksi olin sillon vasta kolmannessa kentässä.

Pystyykö kovalevylle siirtämään millään tavalla kappaleita mp3 formaatissa? Ja tilasin 20GB kovalevyn, mutta kone sanoo että siinä on vain 13GB muistia....

Reaper sanoi:
Pystyykö kovalevylle siirtämään millään tavalla kappaleita mp3 formaatissa? Ja tilasin 20GB kovalevyn, mutta kone sanoo että siinä on vain 13GB muistia....

Uuden lootan kovalevystä 7 Gb on varattu valmiiksi muuhun käyttöön. Siellä on kummankin Haloon yksinpelaamisen mahdollistavat emulointisoftat, musavideoita, musakappaleita ja muuta turhaa valmistajan jo sinne tallentamaa.

Luo Media Connection -yhteys lootalta PC:llesi ja kokeile siirtää .mp3 sitä kautta. Niiden soittaminen ainakin onnistuu ilman ongelmia tällä.

Ei kait niitä voi siirtää muutakuin polttamalla audiocd:ksi ja rippaamalla takaisin kovolle. Antipiratismi suksoroi.

Kovolla valmiiksi olevat gigatavun videot voi deletoida kyllä itse.

Nuo biisit löysin ja poistin jo heti alkuunsa, mutta mitään videoita en ole onnistunut kovolta löytämään...

Mites ihmiset tosta xbox 360 kiintolevystä, kun jotkut valittaa että 20gb on liian pieni niin onkohan tämä "sallittu" ja toimiva keino?

http://www.llamma.com/xbox360/mods/USB Hard Drive Mod.htm

Eli olisiko tuo sellainen muistitilan lisäys että sen jälkee boxi pysyisi vielä takuissa ja livessä?

Tarvitsisiko tuohon muuta kun usb 2.0 kovon ja piuhan?

Varsinkin kun tuohon saisi yli 100gt normaalin 20gt kovon hinnalla.

EDIT: Anteeksi threadi pumppauksesta

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis tuossa on sana "mod" täysin harhaanjohtava. Se on prikulleen sama kuin jos tökkäisit USB muistitikun tai kovon mihin tahansa XO:n usb-porttiin eli READ ONLY. Voit tunkea sinne mp3, wmv ja jpg tiedostoja ja katsella ja kuunnella niitä XO:lla mutta et voi tallentaa sinne pelejä tai demoja eli kirjoittaa sinne XO:lla.

Jos haluat vain muutaman .mp3 raidan niin hanki 1GT USB tikku 24 egellä tai 2GB 35:llä. Ja jos on aivan pakko pistää koko 100 gigan mp3 varasto soittolistaan niin hanki usb kovo tai asenna media connect lähiverkon tietokoneeseen.

Toistaiseksi XO:ta ei ole cräkätty eikä mitään vaihtokovalevyä ole onnistuttu sille syöttämään. Muutenhan noita 20GB limppuja vaihdettaisiin ihan simona.

Itse olen hartaasti käyttänyt 2GB muistitikkua mp3 musan kuunteluun ja suurimmatkin 8mpix digikuvat aukeavat sekunnissa. Biisien vaihto USB2.0 tukevalla PC:llä onnistuu sekunneissa (koko 2GB kopiointi noin minuutti).

Ylös Bottom