Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tammikuu: Onko sinulla ollut ongelmia PS2:n DVD-toiston kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
sain jouluna Rocky Anthology DVD setin(5 rockya) ja Rambo collection packin erittäin hyvin toimineet ja aivan saatanan loistavia leffoja ja vahvoja rooli suorituksia(kukapa ei muistaisi "Ivan Dragon" i must break you linea) eli ainakin Stallonen DVD hoitaa homman himaan hyvin :cool:
 
Kysymyksen vaihtoehtoihin olisi voinut lisätä 'Käytätkö/omistatko jonkun muun DVD soittimen' tjsp. Itse en ole pleikkarilla yhtään DVD:tä katsonut tuon takia, mutta jotain piti vastata että että pääsisi käsiksi mahdollisiin palkintoihin.

-Stefu-
 
Octopussy ei toiminut, oli joku outo haalea läikkäkin levyssä, vein vaihtoon, uusi toimi moitteetta, se on ollut ainoa ongelmainen, ja ilmeisesti vika oli tälläkin kertaa levyssä (30-40 dvd:tä katsottu). ja kone on vuoden vanha.
 
Muumien "Joulua odotellessa" on ainoa leffa, joka ei tähän mennessä ole toiminut moitteettomasti. En pitäisi mahdottomana, että vika onkin levyssä eikä PS2:ssa.

Ajuri 1.30.
 
Kaikki levyt ovat toimineet, mutta parin levyn kohdalla kuva on alkanut tökkimään leffan puolivälin jälkeen, kuva jumahtaa paikalleen ja hyppää pari kohtausta eteenpäin ym. Mutta kun kelailee sitä siinä vähän aikaa edes takas, niin taas pelittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Stefu
Itse en ole pleikkarilla yhtään DVD:tä katsonut tuon takia, mutta jotain piti vastata että että pääsisi käsiksi mahdollisiin palkintoihin.

Mihin palkintoihin?
 
ensimmäisellä ps2:sella melkein kaikissa dvd:eissä oli ns. tökkimistä kesken elokuvaa ja jotkut eivät olenkaan suostuneet lähtemään pyörimään. "Uudella" ps2:sella olen katsonut n. 10 elokuvaa ja sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.

Nautintoa on ainoastaan häirinnyt 2 elokuvassa layerin vaihto, eli kuva pysähtyy 2 sekunniks ja Starship trooperissa levy piti kääntää ;)
 
Uusin bond -leffa lopetti näyttämisensä alle ~15 chapterissa. Tosin se designedin koneella toimii ongelmitta.
 
Kännykkä alkoi kerran soimaan puolen metrin päässä pleikasta kun katsoin Baz Luhrmannin Romeota ja Juliaa. Leffa pysähtyi ja kone kelasi sitä mielivaltaisesti. En kuitenkaan usko tämän johtuvan levystä, kyseistä ongelmaa ei ole tullut muilla katselukerroilla.
 
Mulla ps2 pisti perhe on painajaisen keskelle kiekkomaisen naarmu, että silleen! Voi kyllä sanoa että paskahan tuo on tavalliseen soittimeen verrattuna!
 
Boogie Nights ei toimi. Se ei tosin toimi monissa muissakaan DVD-soittimissa.
Muistaakseni myöskään Jackie Brown ei tominu.

Sittenhän noita Tuntematon sotilas ja Talvisota -kiekkoja mainostetaan kaupoissa ei PS2-yhteensopiviksi.
Niitä en tosin itse ole kokeillut..

lipsync mättää monissa leffoissa...
 
Useissa levyissä on tullut parin sekunnin pysähys kun layer vaihtuu sekä lip sync ongelmaa on esiintynyt myös muutamissa elokuvissa. Ajurit ovat 1.30E. Pleikka2 ostettu joskus joulukuussa.
noin 30 elokuvaa katsottu. :o
 
pitkään aikaan en ole katsonut PS2:lla leffoja, eikä mulla ole mitään ajureita asennettuna. En muista mikä malli, mutta riittänee jos kerron että ilmestymispäinä sen hankin.
Leffat toimi n. 75%varmuudella. mutta hankinkin koneen ihan pelaamis tarkoituksessa
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom