Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tammikuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuossa ei ollut mahdollisuutta tälläiselle vaihtohdolle, eli laitan tähänkin sen: En omista, mutta haluaisin omistaa. Ne vain maksavat niin paljon, että raha ei riitä tuollaisiin. Tietääkö joku mistä saisi halvalla (alle 400).

DD 5.1

Kerran kun on 5.1 järjestelmän hommannut, niin olisi kyllä aika vaikea luopua siitä. Itselläni löytyy seuraavanlainen laitteisto (paketin hinta alle 1100 euroa).

Etukaiuttimet: Wharfendale diamond 7.2 anniversary
Keskikaiutin: Wharfendale 8C
Takakaiuttimet: Wharfendale 8.1
Subbari: AudioPro Evidence
Vahvistin: Yamaha RX-V420

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tahtoisin omistaa, mutta kun tietokoneessa on jo, ja en kuitenkaan viitsi toisia heti uuteen Xboxiin ostaa, vaikka haluaisinkin, koska ne ovat liian kalliita minun budjetille, mutta katsoo, jos kesäloman jälkeen rahat riittäisivät.

Kyllä löytyy ja hankin oikeastaan Xboxin takia eli voin pelatessa pitää päällä ja sitten elokuvia katsellessa.

Toissapäivä ostin Mechassaultin ja kyllä 5.1 äänet ovat nannaa.
Talojen kaatuessa/sattuessa suuria räjähdyksiä subbari antaa mukavan vaikutelman ympäristön tuhosta.
Kelpo asiana voi pitää myös kun tietää mistä päin ohjus tulee kun kuuluu esim.vasemmasta kaiuttimesta lähestymisääni eli kyllä peliin tulee parempi perstuntuma tuolla 5.1 äänellä.

Noh nannahan se toki olisi jos DD5.1 olisi, mutta eipä taida budjetti riittää sellaisten uudistusten hankintaan :(

Sitten kun rahaa saan niin kyll se taitaa olla väistämättömästi edessä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Tuossa ei ollut mahdollisuutta tälläiselle vaihtohdolle, eli laitan tähänkin sen: En omista, mutta haluaisin omistaa. Ne vain maksavat niin paljon, että raha ei riitä tuollaisiin. Tietääkö joku mistä saisi halvalla (alle 400).

400 saa jonkin laiset kaijuttimet.
Minä olen ostanut 700 eken kaijutinsarjan puoleen hintaan kun löysin sen alennuksesta ja alennuksia löytää jos jaksaa vain etsiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
400 saa jonkin laiset kaijuttimet. Minä olen ostanut 700 eken kaijutin sarjan puoleen hintaan kun löysin sen alennuksesta ja alennuksia löytää jos jaksaa vain etsiä.

Äidinkieli ei taida olla vahvin aineesi..... ;)

No juu saa tuolla 400 kaiuttimet mutta vahvistin pitää myös olla.

Itselläni on tämmöisiä laitteita:

2 x OR 160 Hi
2 x OR 100 Hi
1 x OR CX250 Hi
Yamaha RXV620

Kyllä DD tuo uuden ulottuvuuden peleihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Äidinkieli ei taida olla vahvin aineesi..... ;)

No juu saa tuolla 400 kaiuttimet mutta vahvistin pitää myös olla.

Itselläni on tämmöisiä laitteita:

2 x OR 160 Hi
2 x OR 100 Hi
1 x OR CX250 Hi
Yamaha RXV620

Kyllä DD tuo uuden ulottuvuuden peleihin.

No ei ole äidinkieli vahvin aineeni (Äikkä oli 5 todistuksessa :( vaan Tietotekniikka :D oli toikassa 10)

Itselläni on kyseinen laitteisto

etukaiuttimet: AudioPro Black Diamond
keskikaiutin: AudioPro Image 21
takakaiuttimet: AudioPro Image 11
subwoofer: AudioPro B1.35
vahvistin: Yamaha RXV-595a

Kylläpä on ilo pelailla Xboxilla,kun on kunnon äänet :)

Juu.. tuli joululahjaksi hankittua logitech z-680.
Verkkokauppa.com:ssa oli joku hintavirhe.
Hinta nousi varauksen jälkeen 50% :D , saatiin halvalla..

Kyllä ne tosi hyvät on tolla hinnalla (subbari rulez!).
tukee DD ja DTS.
Ne kandee kyl hankkia jos ei haluu 400e:tä enempää maksaa.
(verkkokaupasta 403e)

Enää puuttuu 50 tuumaa laajakuva telkka :D :D

Toki. Eikä maailma ole ole enää entisen kuuloinen.
Malleja en nyt muista, mutta...

Vahvistin: Yamaha
Kaiuttimet: Jamo

Hinta n. 1600 e, eikä kaduta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Toki. Eikä maailma ole ole enää entisen kuuloinen.
Malleja en nyt muista, mutta...

Vahvistin: Yamaha
Kaiuttimet: Jamo

Hinta n. 1600 e, eikä kaduta.

mullaki on Yamahan vahvistin ja sitten mulla on Jamon kaijuttimetki.:)

perhana ku miulla on semmoinen onkhelma että tuo Dolby- järjestelmä hommataan olohuoneeseen lähiaikoina, ja en oikeen viitsisi pistää xboxia sinne, koska se vähentäisi pelaamismahdollisuutta iltaisin huomattavasti. siispä jätän kaikki dolby- hömpötykset ja laajakuvatv:t olohuoneeseen, ja tyydyn omiin stereoihini ja 31' televisioon. mutta siis kesätöiden jälkeen olisi tarkoitus hommata...

5.1 äänten takia monesti tulee hommattua tietty multiplatta peli nimen omaan xboxille, aivan ehdotonta antia kyllä peleissä...
olkkarin rammari on laatua:

Yamaha RXV-596
B&W CDM1NT
B&W LCR6 S2
B&W 601 S2
Velodyne HGS-15

Mulla on Harman Kardonin avr3500 ja dvd25 ja kajareina simexin cinema2-series hintaa yht. n 2000egee. toi dvd soitinhan maksaa siis 550euroo mutta ei xboxia osteta dvd katselua varten...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Omistatko Dolby Digital 5.1 laitteiston?

400 eurolla saa jo hyviä käytettyjä kun vähän kysylee esim. sfnetit newseistä kotitetteri osastolta. Uusiin peruslaitteisiin joutuu sijoittamaan alkaen 600. Itseasiassa yks kaveri taitaa olla myymässä omia suunilleen 400:llä

Ylös Bottom