Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Rautaa on pistetty rajalle, tulee todella nopeasti. :)
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Lataus kesti vajaat 5min asennuksineen joten rautaa on todella rajalla. Sisään en kuitenkaan pääse :(
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Voi itku näitä tuskallisia viime minutteja...tärisen ku 40 asteen kuumeessa...
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Tulikos tässä sitten mitään uutta, jos omisti jo ennestään Homen betan? Itse ainakin kokeilin niin en huomannut mitään uutta.
 
Vastaus: Playstation Home

Ei toimi vielä ainakaan. Jää tuohon WARNING! kohtaan jossa kerrotaan, että tallentaa HDD:lle jne. Ei kyllä haittaa, kun olen jo nukkumaan menossa. Toivottavasti sitten aamulla jo toimii, voisi aamuaskareiden parissa kokeillakkin :)
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Joopajoo... Network error - The connection to the server was lost C-911 :( Tuota pukkaa koko ajan.
 
Vastaus: Playstation Home

Sain asennettua ja pääsen connectaan servulle, mutta ilmeisesti ruuhkan takia en pääse sisään. Muistaakseni joku C-991 virhekoodia antaa. En tiiä, kun nyt jäi tohon HOMEn sumuiseen kuvaan ja WWW-ikoni pyörittää oikialla ylhäällä piiiitkäään :)
 
Vastaus: Playstation Home

Sain asennettua ja pääsen connectaan servulle, mutta ilmeisesti ruuhkan takia en pääse sisään. Muistaakseni joku C-991 virhekoodia antaa. En tiiä, kun nyt jäi tohon HOMEn sumuiseen kuvaan ja WWW-ikoni pyörittää oikialla ylhäällä piiiitkäään :)

sama
 
Vastaus: Playstation Home

Ei toimi vielä ainakaan. Jää tuohon WARNING! kohtaan jossa kerrotaan, että tallentaa HDD:lle jne. Ei kyllä haittaa, kun olen jo nukkumaan menossa. Toivottavasti sitten aamulla jo toimii, voisi aamuaskareiden parissa kokeillakkin :)
Huvittavaa muuten, että siinä tekstissä Home:sta käytetään "game"-käsitettä... :) Jep, itsellä myös jämähtänyt samaan kohtaan eikä edes kovalevyn valo vilkahtele + continue-kohtaa painamalla ei tapahdu mitään... :mad:
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Joo servereihin ei saa yhteyttä. Voi jee. Menen nukkumaan. ***** Home
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

Sain ladattua, tehtyä pikahahmon ja kuulin jopa kaksi sanaa yhden KonsoliFIN tyypin puhetta kunnes hyytyi koko Home.
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen odotteluketju)

OMFG Vihdoin tämä hypejen hype tuli latautuu tällä hetkellä
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen ensitunnelmaketju)

Lataukseen meni 2 min. 100/10 valokuidulla. Nyt testaamaan jos vaikka pelittäis...

E: Erroriahan sieltä tuli. Nooh, uutta yritystä.
 
Vastaus: Tänään kotona? (Homen ensitunnelmaketju)

Sen verta vielä uutta viestiä, että koittakaa vain. Itse käynnistin pelin uudelleen ja heti ekalla läpi. Tässä nyt tutoriaalia väännään ja tiiä mitä tekis en jälkeen, ihan hukassa kun kaiken hypen jälkeen tuonne pääsi :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom