Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tasohyppelymeinikiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiking
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiking

New Member
Terve,

Raahasin boksin himaan julmetun rakkine repertuaarin jatkeeksi. Jälleen kerran avovaimoni loi minuun niinsanotun "murhaavan katseen".. Ei auttanut selitellä että on heilout ja dedoralaivit sekä dvdkitit! Nyt kaivattiin perinteistä tasohyppely tyyppistä hillumista. Voisiko joku ystävällinen asiantunteva sielu suositella jotain olemassa olevaa/tulevaa peliä oheiseen tyyliin liittyen! Ulkona on kuitenkin vielä kylmä nukkua...
Kiitos vastauksista!
ps. tsori, hieman väärän otsikon alla. Olen uusi täällä.

aluksi vaan... TERVEHDYS...

kyllä adminit tämän siirtää oikeaan paikkaan, mutta kaipa oikeankin paikan olisi löytänyt pienellä ympärilleen katselulla...

nyt ekana mieleen tulee Shrek... jos ei tollanen inspaa niin sit on aina Oddworld... kyseinen genre ei kuulu vahvimpiin suosikkeihin, joten en ole sitä tarkemmin seurannut.

Siirretty oikeaan paikkaa.

Heh... Taitaa kohta tulla lättyyn emännältä? :D
No hyviä tasoloikka pelejä tällä hetkellä on mm. Oddworld: Munch's Oddysee. Piakkoin tuleva Shrek on mainio kuulemma. Hmmm... nyt vasta huomasin että Xboxiltas puuttuu kunnolliset tasoloikat... ja Jet Set Radio Future "saattaa" miellyttää.

[EDIT]: Lipes...

Aluksi vinkki jatkoa varten myös muille lukijoille.
Täältä löytyy julkaisulista tuosta sivun oikeasta reunasta joka pyritään pitämään ajantasalla tietysti ylläpidon tietojen perusteella aikatauluista.

Mutta se vinkki mikä sinun tilanteeseen auttaa on tämä:
5.4.2002 tulee myyntiin Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex joka istuu tuohon haluamaasi genreen. Myönnetään että tuohon on vielä hetki (pari viikkoa), mutta eipä tarvitse koko kevättä pihalla nukkua :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Siirretty oikeaan paikkaa.

Heh... Taitaa kohta tulla lättyyn emännältä? :D
No hyviä tasoloikka pelejä tällä hetkellä on mm. Oddworld: Munch's Oddysee. Piakkoin tuleva Shrek on mainio kuulemma. Hmmm... nyt vasta huomasin että Xboxiltas puuttuu kunnolliset tasoloikat... ja Jet Set Radio Future "saattaa" miellyttää.

[EDIT]: Lipes...

Ainakin mitä oon noita jenkkiarvioita lukenu, niin Shrek on aivan kauheaa lisenssiroskaa(Oliko yllätyskään?). Oddworld taas on varsin erikoinen. Tällaiset "perinteiset" tasoloikat tosiaan puuttuu Boksilta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Ainakin mitä oon noita jenkkiarvioita lukenu, niin Shrek on aivan kauheaa lisenssiroskaa(Oliko yllätyskään?). Oddworld taas on varsin erikoinen. Tällaiset "perinteiset" tasoloikat tosiaan puuttuu Boksilta!

Mahdollista, mutta naispuolen edustajat taas pitävät Shrekistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Terve,

Raahasin boksin himaan julmetun rakkine repertuaarin jatkeeksi. Jälleen kerran avovaimoni loi minuun niinsanotun "murhaavan katseen".. Ei auttanut selitellä että on heilout ja dedoralaivit sekä dvdkitit! Nyt kaivattiin perinteistä tasohyppely tyyppistä hillumista. Voisiko joku ystävällinen asiantunteva sielu suositella jotain olemassa olevaa/tulevaa peliä oheiseen tyyliin liittyen! Ulkona on kuitenkin vielä kylmä nukkua...
Kiitos vastauksista!
ps. tsori, hieman väärän otsikon alla. Olen uusi täällä.

Otan osaa. Olemme kohtalotovereita. En varmaan koskaan
uskalla kertoa vaimolle kuinka paljon koko komeus peleineen,
rgb-kaapeleineen, dvd-kitteineen etc. tulikaan maksamaan -
tiukkaan kysymykseen mutisin "jotain 500 euroa tai sinnepäin".
Seuraavaksi sainkin sitten tylysävyisen ehdotuksen(?) myydä pois "tuon vanhan romun" eli DC:ni. Argh...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Itseasiassa...mulla kyllä on Shrekki ja se on kyllä hauska mutta..se pelattavuus...MadDashRacing sen sijaan on kyllä asiallinen peli, ei tietenkään tasohyppely mutta varsinkin moninpelinä hauskaa hubaa...jos haluaa akoille jotain tarjota meinaan...:D
Toisaalta saattaa vauhti olla liian kova....:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Mutta se vinkki mikä sinun tilanteeseen auttaa on tämä:
5.4.2002 tulee myyntiin Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex joka istuu tuohon haluamaasi genreen. Myönnetään että tuohon on vielä hetki (pari viikkoa), mutta eipä tarvitse koko kevättä pihalla nukkua :) [/B]

Perhana toi Crash julkaisu oli helpottava tieto :D !
Kiitti vaan vinkistä Slaisser!
Saa meikäläinenkin taas nukkua (ehkä) sisätiloissa.
Mutta vielä vähän offtopiccia:
Ihmeiden aika ei ole ohi!
Kävi sitten niin että hyvin palvellut Panasonic telkkarimme armon vuodelta 1986 sanoi itsensä irti lopullisesti. Olohuoneesta kuului hetken kuluttua vaimokkeen tokaisu "Mitäs mä nyt kattelen? Seiniä vai?" Tietysti oman paikkani tuntien aloin kiikuttamaan omaa pelitöllöäni olkkariin jotta tilanne rauhottuisi.. Mennessäni uskalsin kuitenkin mutista jotain tyyliin "No voi itku äksboksit ja kaikki ja ei pääse kunnolla edes pelaamaan..". Vaimoke havahtui soffalla ja syrjäsilmällä huomasin että se jäi tuijottamaan perääni. "Nyt tulee Wiikkaria kunnolla nassuun ja kalmoni löydetään ehkä ensi keväänä boksi ahterissa rotevan kuusen latvasta!" kelasin hätäpäissäni.. Mutta mitä vielä! Nainen lampsi tietämyskoneen ääreen ja noin tunnin kuluttua oli jo tilannut 32" Sonyn laajakuva tv:n kotiinkuljetuksella! Tuijotin suu auki vieressä saamatta yhtään selväkielistä sanaa suustani! "Joskus voisi muuten pläjäyttää sen sun boksin tähän uutenkin töllöön kiinni jos haluat" nainen tokaisi... Siinä vaiheessa ampaisin keittiöön ja otin jääkaapista pullon "virvoitusjuomaa" jonka join pois noin yhdellä kulauksella! "Tän on pakko olla unta ja mä en haluu herätä!" ajattelin ja painuin samantien pehkuihin yrittäen raivoisasti saada unen päästä kiinni... Voi tätä ilon ja onnen päivää!!! ;)

"Tän on pakko olla unta ja mä en haluu herätä!" ajattelin ja painuin samantien pehkuihin yrittäen raivoisasti saada unen päästä kiinni... Voi tätä ilon ja onnen päivää!!!
:D Life's a bitch and then you marry one....;) :D

Nainen lampsi tietämyskoneen ääreen ja noin tunnin kuluttua oli jo tilannut 32" Sonyn laajakuva tv:n kotiinkuljetuksella!

Miksei mun vaimoke tee koskaan tollasta?!? :( Itse sain xboxin ostettua, kun jaksoin ensin pari viikkoa selitellä sen hyviä puolia. ;) DVD:n katselumahdollisuus oli ehkä se viimeinen niitti jonka jälkeen vaimoke lupas koneen hakea. Nyt vielä pitäis saada se 32" töllö jotta peleistä sais kaiken irti... ongelma vaan on, että vaimokkeen mielestä sellanen 32" töllö ei oo kiva katella vaan toi nykynen 21" Nuukia on kuulemma parempi.. ja pah!
Mut jospa se vielä jonain päivänä heltyis...

P.S. Kävin sitte hakeen jälkeen päin pari peliä Xboxille ja vaimoke sattu näkeen niiden hinnat.... arvatkaa antoko luvan ostella niitä lisää? ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jate

Miksei mun vaimoke tee koskaan tollasta?!? :( Itse sain xboxin ostettua, kun jaksoin ensin pari viikkoa selitellä sen hyviä puolia. ;) DVD:n katselumahdollisuus oli ehkä se viimeinen niitti jonka jälkeen vaimoke lupas koneen hakea. Nyt vielä pitäis saada se 32" töllö jotta peleistä sais kaiken irti... ongelma vaan on, että vaimokkeen mielestä sellanen 32" töllö ei oo kiva katella vaan toi nykynen 21" Nuukia on kuulemma parempi.. ja pah!
Mut jospa se vielä jonain päivänä heltyis...

P.S. Kävin sitte hakeen jälkeen päin pari peliä Xboxille ja vaimoke sattu näkeen niiden hinnat.... arvatkaa antoko luvan ostella niitä lisää? ;)

joku taitaa olla tossun alla (ja tahan loppuun tulis smile mutta jostain syysta kun yrittaa laitaa niin tulee valitusetta oon kayttany muka liikaa kuvia)

Eikös elämä olisi helpompaa, jos kaikki tekisivät niin kuin minä avovaimoni kanssa, ja kustantaisivat ihan itse omat ostoksensa? Ei murhaavia katseita, ei mutinaa, vain pienoista ihmettelyä tyyliin "etkö sä rahojasi voisi mihinkään muuhun käyttää?"

Juuri kun Xbox-pakettiin sai kulumaan ~750, on edessä uuden television osto (1500-2000). Että jos joku haluaa 28" laajakuvan, niin 300 lähtee...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Eikös elämä olisi helpompaa, jos kaikki tekisivät niin kuin minä avovaimoni kanssa, ja kustantaisivat ihan itse omat ostoksensa? Ei murhaavia katseita, ei mutinaa, vain pienoista ihmettelyä tyyliin "etkö sä rahojasi voisi mihinkään muuhun käyttää?"

Joo, näin mä tein, ostin jo tuon 32" töllönkin, että olis varmasti rauha maassa ja kaikki tyytyväisiä. No ei se silti toimi, että hakkaa 5 tuntia Haloa putkeen kaverin kanssa. On se kumma :rolleyes:

Millähän vuosisadalla nuo naisetkin alkaa ymmärtämään, että ei konsolit ole oikeasti 'paholaisen tekeleitä', jotka ryövää niiltä äijät. Ne kun saattaa kattoo jotain salattuja eläimiä 3 jaksoo putkeen ja siitähän ei saa valittaa, eihän?

P.s. "Xboxfin BBS, uuden vuosituhannen ihmissuhdefoorumi miehille" :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flamingo

P.s. "Xboxfin BBS, uuden vuosituhannen ihmissuhdefoorumi miehille" :D

No nyt se aikaisemmin mainitsemani telkkari (32") on ollut talossa muutaman päivän ja hyvin menee! HÄN katsoo niitä salkkareita ja meikäpoika pieksee omassa peliluolassa virtuaalivihollisia suu messingillä :D ! Aina välillä joutuu tietysti käväisemään jääkaapilla mutta vaikka reitti luolasta keittiöön on huolelllisesti miinoitettu (imuri, moppi, kauppalappu ym.) tiedusteluni on toimittanut minulle kattavan kartan ja suurimmilta vastoinkäymisiltä on vältytty. Olen jättänyt noin viikko sitten anomuksen uuden ison töllön käytöstä pelitarkoituksiin kolmena kappaleena ja hallitus on kyseisen lappusen jo hyväksynyt. Eli nyt on edessä pääsiäinen Halon merkeissä ja kaksinpelinä kaverin kera! Kaverini kun tästä tilaisuudesta kuuli niin jouduin TODELLA pitkään maanittelemaan hänelle asian totuutta. Hänkään miesparka ei ole moiseen luksukseen tottunut...
Näin ne hommat etenee vai miten se menikään..;)
Hyvää pääsiäistä x-boxfin väelle!!!

Juuri kun Xbox-pakettiin sai kulumaan ~750, on edessä uuden television osto (1500-2000). Että jos joku haluaa 28" laajakuvan, niin 300 lähtee...

Minkäs merkkinen tuo töllösi on? Olisi nimittäin uuden telkkarin osto edessä...

Philips PW5324 on malli, ja on muuten sitten 50 Hz telkku.
höm...onko 100Hz malli huonompi vaihtoehto...tietysti rahaa maksaa...vai mihin vaihdat..?
Ihan vaan mielenkiinnosta. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

höm...onko 100Hz malli huonompi vaihtoehto...tietysti rahaa maksaa...vai mihin vaihdat..?
Ihan vaan mielenkiinnosta. :)
Ei 100Hz telkku huonompi ole, paitsi sen kanssa ei voi pelata valopistoolipelejä. Tuossa on vaihdossa katsottu jotain Sonyn 32" 100Hz -widetelkkua.

Ylös Bottom