Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team [CC] CasualCore

susijengi

Member
PSN: ellipsis14 / KFIN: Ellipsis
PSN: Fazang / KFIN: Fazang
PSN: karbaasi92 / KFIN: karbaasi92
PSN: SASASAsanteri / KFIN: SaSaSaSanteri
PSN: Soadi / KFIN: [zD] Soad
PSN: Stamina / KFIN: Stamina
PSN: susijengi / KFIN: susijengi

Yhteyshenkilö: PSN: susijengi / KFIN: susijengi (karbaasi92)

Elikkäs nimeä kehiin poijjaat!
Sitten jaan erittäin paljon vastuuta myös karbaasille liidun hommissa koska mulla alkaa maanantaista kesäreenit 6x/vko ni ei iha niin paljo pysty oleen mukana , kun haluis.
Eiköhän vedetä leppone mukava liiga hyvässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team C [ C ]

Jepjep. Kyl mä tääl päivittäin käy useampaan otteeseen, joten voin vahtia matsien kehitystä.

Jaa. Pitäiskö meidän keksiä nimikin? Miten olis, kun nyt C tiimi ollaan, Team CasualCore [CC]?
Otamme pelit rennosti kuin casuaali-pelaajat, mutta kuitenkin sisäisesti olemme kivenkovaa Hardcore kamaa. :D

Lähetetty frendikutsutkin kaikille.
 
Vastaus: Team C [ C ]

Mitä muiden topikkeja lukenut niin siellä jo tapellaan kuka snipaa.
Tässä porukassa on siihen hommaan yksi selvä ykkönen johon ei luultavasti ole kenellekään mittään sanottavaa?

PS: oma nimiehdotus Hairy Sweaty Balls :cool:
 
Vastaus: Team C [ C ]

Toi CasualCore on aika ytimekäs.

Pojat, paska homma. Mikki meni eilen paskaksi. Menee päälle, mutta silti näkyy ettei se olis päällä. Täytyy äkkii saada uus mikki :eek:
 
Vastaus: Team C [ C ]

Toi CasualCore on aika ytimekäs.

Pojat, paska homma. Mikki meni eilen paskaksi. Menee päälle, mutta silti näkyy ettei se olis päällä. Täytyy äkkii saada uus mikki :eek:

Tiesinhän mä, et toi menestyy. Luova kun olen :D

Äkkiä sitten toinen mikki kehiin.
Mitkäs olis muuten meidän mapit? Henk.koht suosikkini ovat Crossfire, Crash ja Overgrown.
Crossfire ylivoimainen ykkönen. :cool:

Ja pitäiskö meidän joskus pelata yhdessä nelosta?
 
Vastaus: Team C [ C ]

Matsi 1 ( Kolmas map Backlot ) Default Time: Ke 5.5 klo 20.30

[ C ] vs [ H ]

Ite en pääse loppuu reenit klo 22
 
Vastaus: Team C [ C ]

Mulle tuo aika käy. Ketkä kaikki pääsisivät silloin?

Mikä olisi meidän kartta? Crossfire/Vacant näemmä ne suosituimmat.

Lyödäänkö tiimin nimikin koht lukkoon?
 
Vastaus: Team C [ C ]

Jepa jee kattelin enemmän tota otteluohjelmaa ni enhän mä pääse ku vast viimeseen matsiin jos default ajoilla mennään!
 
Vastaus: Team C [ C ]

Kaippa se jostain "Muokkaa" napista se hoidetaan?

Ja nup default ajathan on vain ehdotuksia. Kyllä varmaan päästään jonkun tiimin kanssa yhteisymmärrykseen, että sinäkin pääset pelailee. ;)
 
Vastaus: Team C [ C ]

Joo se on se siun casuaalis mut mites tuo otsikko vaihettiinkaan ei muista?!

Nyt kun kerta vakoilen teidän ketjua, niin neuvonpa tämän... Kaksoisklikkaa tuosta ketjun otsikosta, niin pystyy kirjoittamaan uudelleen otsikon. (Mene siis tuohon COD-Yleinen kohtaan ja sitten siitä kohdasta, josta näkyy kaikki yleisen alueen ketjut niin kaksoisklikkaat tätä ketjua.) :)
 
Vastaus: Team C [ C ]

Nyt kun kerta vakoilen teidän ketjua, niin neuvonpa tämän... Kaksoisklikkaa tuosta ketjun otsikosta, niin pystyy kirjoittamaan uudelleen otsikon. (Mene siis tuohon COD-Yleinen kohtaan ja sitten siitä kohdasta, josta näkyy kaikki yleisen alueen ketjut niin kaksoisklikkaat tätä ketjua.) :)

Tack!
 
Vastaus: Team [CC] CasualCore

Niin saadankos porukkaa keskiviikkona?!?! Itse en siis pääse ku jää loppuu vasta 23.
 
Vastaus: Team [CC] CasualCore

mie en muistanu tätä turneeta yhtää, nii en hyväksyny niit frendikutsui, pistäkää uusii

e: keskiviikkona käy mulle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom