Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Team Fortress 2 [peliseuraa]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Acoustic

New Member
Huhutuulet ovat kantaneet synkän sävelmän, ja kertoneet, ettei TF2 pelaajia enää löydä. Myös kaverini kertoi, että serverit ovat yksinkertaisesti kuihtuneet kasaan. Se suorastaan lamautti kaiken innostukseni TF2:sta kohtaan.

Olin perin innoissa tsekattuani pelikuvaa, ja on varsin ihmeellistä, ettei "ketään" tätä netissä jaksa vääntää.

Oma LIVE aikani loppui juuri, mutta kuukauden startattua ostan vuoden satsin lisää. Se tarkoittaa myös sitä, että jos peliseuraa löytyy, aion pelata varsin ahkerasti myös Team Fortresia.

Onko aika pistää serverit rullaamaan? Päätös on sinun. Pistetäänpä nyt myös lista pelaajista, jotka kaipaavat peliseuraa TF2:sen parissa. (KF Nick / GT). Lisään nyt jo omani, vaikkei minua siellä vähään aikaan näykään. Ja niin, pahoitteluni jos kyseinen ketju on jo väännetty!

PELISEURAA:

Acoustic / DropDeadAxel

Kranni / TONZA
Boxraz / Hubbezu
yazmat82 / yazmat82
Walmari / ElppaX
Happy Suicide / Happy_Suicide
Nemesis958 / Timodus
Timozy - Timozy
Malefieus - Malefieus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

No ilmottakaas jannut meikäläisellä miten kävisi jos porukka tulisi huomenna pelaamaan tätä? Olisiko jo aamutuimaan hyvä? mulle sopis sellanen klo 11. Tekee vaan mieli pelaa TF 2 suomi porukalla GT: Hubbezu. Ilmottakaa jos siis haluatte pelailla huomenna (klo 11 oli vain ehdotus)!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Minä voisin tulla ainakin pelaamaan:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Mä olisin innokas pelaamaan, heti kun saan boxin huollosta. Ups on ilmoittanut saapumispäiväksi 25.5. saas nähä tuleeko tuolloin..

Mutta lähetelkää ihmeessä friend requestejä!
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Huomio! Tänään klo 21:00 eteenpäin TF 2 tulkaa ihmeessä mukaan. Lisätkää Hubbezu tai Yazmat82 jos haluatte tulla mukaan mittelöihin. Jos saamme 5 henk Gears of war 2 niin menemme pelaamaan sitä. Ei me kummiskaan saada. :D.
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Happy Suicide ilmoittautuu TF2 peluriksi ! Ihan hyvä peli mutta ei oo tullu pelattua nyt vähään aikaan.
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Onpas tänne tullutkin porukkaa. En ole paljon ketjua seuraillut, koska oli ensimmäiset viikot niin hiljaisia. Mutta niin, voisi kyllä pisää joku viikonloppu kunnon suomiserverin pystyyn :)
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

GT: Timozy

Voin vaikka suorilla mennä pelaa tf2 jos joku nyt haluaa :D
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

TF2 seura kelpaisi myös tänne. Toivottavasti muita ei haittaa sitten täysi kokemattomuus pelistä.. GT: Malefieus
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Millonkas peliä pystyyn?

Minulle sopisi tänään 20:00 jälkeen..
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Mitens olisi kunnon Team Fortress 2 mätöt tänään klo 21.00 eteenpäin. Heittäkää viestiä yazmat82 tai Hubbezu
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Mitens olisi pitkästä aikaa Team Fortress 2 mätöt. klo.21.00 eteenpäin heittäkää viestiä yazmat82 tai Hubbezu
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Eikö ketään tosiaan enään kiinnosta Team fortress 2? Nyt ainakin ehditte lukea ilmoituksen. Tänään illalla 20:00 eteenpäin tai aikaisemmin pelailemaan. Pistäkää viestiä Yazmat82 tai Hubbezu. Olisi kyllä ollut paremmin lauantaina mutta kukaan ei tullut. Ja voimme pelata niin myöhään kun ihmiset jaksaa :D.
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Kiinnostaako vanha legenda peli enään ketään? Vastailkaa tähän ketjuun jos haluatte tulla pelaamaan tänään tai huomenna illalla (lauantaikin käy).
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Kiinnostaako ketään :D? tänään illalla klo 20:00 eteenpäin tai aikaisemmin TF 2. Lisätkää Hubbezu tai yazmat82
 
Vastaus: Team Fortress 2 [peliseuraa]

Hello tänään iltana paluu kehään? Onko kukaan tulossa. Lisätkää Hubbezu. Klo 20:00 eteenpäin kentällä nähdään :cool:.
 
Ylös Bottom