Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Leffa tulossa, kilpparit tehtäisiin CGI:nä ja Hollywoodin tän hetken muotiohjaaja John Woo ohjaisi.
Jos mukaan neljän pelaajan yhtäaikainen peli ja yhtä hyvä laatu ku TMNT4: Turtles in timessä niin menee ostoon, ehdottomasti.
Nelinpeli TMNT:tä oiskin jo asiaa! Ja nelinpeli Co-op vielä parempaa!
Ja veikkaanpa, että kyllä PS2 pystyy parempaankin grafiikkapuolella kuin mitä TMNT4 oli. En sano et se oli huono mut mainitsen vaan et äänet ainaki sais parantuu ja samperisti, on siitä jo sen verran aikaa.
Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time on yksi parhaista Super Nintendo -peleistä ikinä. Upeata, että lisää on luvassa...tosin tiimi, joka tekee uudet TMNT-pelit on toistaiseksi tehnyt surkeita pelejä...
Nii, mut toivotaa että yrittäs parhaansa, sillä TMNT oli suuri suosikki silloin kun olin napero, ja onhan se vieläkin. Löysin kirja hyllystä vanhoja Turtles sarjakuvia..
Saatana kun ei ole ollut aikaa olla aktiivisena näillä Konsolifinin foorumeilla ja katso mitä kaikkea sitä meinaa silmien ohi tipahtaa, huih! Joo totta tosiaan, elokuvaa, uutta lehteä, peliä ja kaikkea on taas tulossa. JES!
Tosin eiii niin hyvältä nyt ensipeleissä mikään näytä, paitsi Turtles. Pelit ovat tulossa varsinaiselta paskapää-porukalta ja CGI-animaatio kuulosti aluksi herkulta, mutta --> Klik!
Tuleeko kentis jollakin muulla mieleen näistä screenshoteista nämä Nelosen tiezkarianimaatiot?
Toivottavasti nämä ei ole siittä tulevasta elokuvasta, ei voi eikä saakaan olla. Klikatkaa muuten niitä kuvia niin tulee isommiksi, vaikka "händyä" ei syty kursorin tilalle kuvien päälle vietäessä.
Mutta Turtles-figuurit, niitä perhana ostan ainakin sata!1
Tosta uudesta Turtles-pelistään ei Konami San Franciscossa järjestetyssä tilaisuudessa livekuvaa näyttänyt, eikä antanut (webissä julkaistavia) screenshotteja, mut kohta nähdään...
Vähän huolestuttaa, että Konami Hawain studion on uusia Turtles-pelejä tekemässä, toivottavasti Japanin pojat ohjaa peliä tarkasti.
Hienolta näyttää tuo ensimmäinen screenshotti pelistä. Itse olen nähnyt kolme ensimmäistä jaksoa uudesta TMNT-piirretystä, johon tämä peli siis perustuu ja täytyy sanoa, että siinä on kyllä onnistuttu hyvin pitämään samanlainen tunnelma, kuin alkuperäisessä piirretyssäkin. Toivottavasti Konami saa aikaan hyvän pelin aiheesta, sillä ainakin itse halajan päästä kunnon Turtles-pelin pariin monien vuosien jälkeen, sillä iskihän tuo ilmiö minuun aikoinaan vähintään yhtä kovasti kuin Pokémon nyky lapsiin, vaikkei kyllä He-Manin voittanutta olekaan. http://www.ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=729