Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Teettekö te rahaa netissä?

rankkis11

New Member
Tää on varmaan mun eka kunnon postaus tänne mut antaa mennä.
Onko joku muukin tekemässä tällästä touhua? Periaatteena on siis klikkailla mainoksia ja antaa sivun olla auki n.30 sekunttia ja siitä sitten saa rahaa.
Joissakin saiteilla annetaan enemmän, joissakin taas vähemmän. Muutamilla sivuilla vois myös pelata nettipelejä ja siitäkin seuraa rahaa.
Jokatapauksessa liittyminen on ilmaista ja henkilökohtaisesti olen saanut kuukaudessa lähes 100e mun paypalitilille. Ihan mukava lisä toi on. Aluksi rahaa ei tule paljoa mutta parin päivän päästä mainoksia voi klikkailla enemmän ja enemmän.
Ei siis kannata lannistua vaikka rahaa ei välttämättä tule heti euroa enempää, ilmaista rahaa sekin on ja lopulta kun saat noin 20 dollaria voit ostaa refer pakkauksen ja rahaa saattaa tulla jopa 200e kuukaudessa.
Keräsin tähän pari omasta mielestä parasta sivua joista raha varmasti tulee eikä liittyminen maksa mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Tää on varmaan mun eka kunnon postaus tänne mut antaa mennä.
Onko joku muukin tekemässä tällästä touhua? Periaatteena on siis klikkailla mainoksia ja antaa sivun olla auki n.30 sekunttia ja siitä sitten saa rahaa.
Joissakin saiteilla annetaan enemmän, joissakin taas vähemmän. Muutamilla sivuilla vois myös pelata nettipelejä ja siitäkin seuraa rahaa.
Jokatapauksessa liittyminen on ilmaista ja henkilökohtaisesti olen saanut kuukaudessa lähes 100e mun paypalitilille. Ihan mukava lisä toi on. Aluksi rahaa ei tule paljoa mutta parin päivän päästä mainoksia voi klikkailla enemmän ja enemmän.
Ei siis kannata lannistua vaikka rahaa ei välttämättä tule heti euroa enempää, ilmaista rahaa sekin on ja lopulta kun saat noin 20 dollaria voit ostaa refer pakkauksen ja rahaa saattaa tulla jopa 200e kuukaudessa.
Keräsin tähän pari omasta mielestä parasta sivua joista raha varmasti tulee eikä liittyminen maksa mitään.





Juu ja kenenkään ei kannata klikata noita linkkejä, koska kyseinen tyyppi saa siitä jtn refuja.

Mene jakelamaan linkkejäsi muualle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

lopulta kun saat noin 20 dollaria voit ostaa refer pakkauksen ja rahaa saattaa tulla jopa 200e kuukaudessa.

Ai sellasen refer-pakkausen jolla voi laittaa tommosia referointilinkkejä? Ei mulla sinänsä mitään tommoista vastaan, mutta oisit edes maininnut noiden olevan sinun referointilinkkejäsi.

Juu ja kenenkään ei kannata klikata noita linkkejä, koska kyseinen tyyppi saa siitä jtn refuja.

Tietty kannattaa, jos haluaa tuohon mukaan. Eihän se itseltä ole pois, jos tuohon touhuun alkaa. Silti olisi tyypin pitänyt mainita asiasta.
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Ai sellasen refer-pakkausen jolla voi laittaa tommosia referointilinkkejä? Ei mulla sinänsä mitään tommoista vastaan, mutta oisit edes maininnut noiden olevan sinun referointilinkkejäsi.



Tietty kannattaa, jos haluaa tuohon mukaan. Eihän se itseltä ole pois, jos tuohon touhuun alkaa. Silti olisi tyypin pitänyt mainita asiasta.

Kyllä tuohon pääsee mukaan, ilman että täytyy klikata hänen linkkejään. Senkun vaan esim. kirjoittaa kyseisen osoitteen ja kliks. : )
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Kyllä tuohon pääsee mukaan, ilman että täytyy klikata hänen linkkejään. Senkun vaan esim. kirjoittaa kyseisen osoitteen ja kliks. : )

Joo päsee tietenkin. En sitä väittänytkään. Mutta samahan se on jonkun reflinkin kautta mennä mukaan, jos kerran menee. Tietty jos on itsekäs paska niin se on sitten toinen juttu.
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Joo päsee tietenkin. En sitä väittänytkään. Mutta samahan se on jonkun reflinkin kautta mennä mukaan, jos kerran menee. Tietty jos on itsekäs paska niin se on sitten toinen juttu.
Mutta kun refer-linkin kerran laittaan, niin kyllä siitä on myös hyvä mainita ja laittaa lisäksi vielä normaalikin linkki. Itse en ainkaan ala noita linkkejä klikkailemaan, jos postaus on täysin mainostustarkoituksessa tehty. Itsekäs paska on yleensä kuitenkin se joka noita linkkejä postaa, eikä se joka jättää niitä klikkaamatta.

Rankkis ei ole vissiin pahemmin lukenut noiden mainostamiensa paikkojen sääntöjä. Tälläinen foorumeilla spammailu johtaa todennäköisesti tilien deletointiin.

Edellinen ketju: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=42131
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Mutta kun refer-linkin kerran laittaan, niin kyllä siitä on myös hyvä mainita ja laittaa lisäksi vielä normaalikin linkki. Itse en ainkaan ala noita linkkejä klikkailemaan, jos postaus on täysin mainostustarkoituksessa tehty. Itsekäs paska on yleensä kuitenkin se joka noita linkkejä postaa, eikä se joka jättää niitä klikkaamatta.
Sitähän mä olen tuossa pari viestiä sitten sanonutkin. Mutta näin yleensä ottaen mielummin reggaan/ostan/jne. jonnekin toisen reffilinkin kautta kuin ilman reffilinkkiä. Tämän tyypin spämmäys ei sen sijaan kyllä klikkailuja kaipaa.
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

Kyllä niistä refer linkeistä pitää mainita minun mielestäni :eek:

En tiedä, että saako tällä foorumilla olla niitä mutta anyway.. kirjoitin näin jonnekkin foorumille:

Nikoza sanoi:
free4every1 antaa rahaa jos saat käyttäjiä rekisteröitymään sinne.
Esim. 3 käyttäjää = 50$, 6 käyttäjää = 100$ jne.
Sieltä saa myös tietokoneita ja pelikonsoleita, mutta sinun pitää asua U.S.A:ssa ym:ssa isossa valtiossa, jos haluat tavaraa.
Kaverini sanoi, että sai sieltä 50$ ;)

Eli tämä toimii näin:
Annat ref linkin kaverillesi ja hän rekisteröityy = saat referralsseja, jos klikkaat kaverin --> Hän saa referalsseja, MUTTA et menetä mitään.
Rahat kuulemma siirtyy paypaliin ja jos on visa niin ne voi siirtää siihen, mutta visaa ei tarvita ;). Voit esim. RuneScapessa ostaa paypalilla (jos muistan oikein?).

Annan linkin osoitteeseen, joka on ref linkki, eli et häviä siinä mitään!! Voit auttaa minua :)
klikkaa tästä!
tai tästä

Jos et halua auttaa minua niin
klikkaa tästä!
tai tästä
 
Vastaus: Teettekö te rahaa netissä?

En tee, lähinnä tuhlaan sitä nettikaupoissa. Luulin ette ilmaita lounaita ole olemassa, mutta tästä lähin klikkaan jokaista banneria joka lupaa minulle ilmaisen iPodin, vaihdan myös viikonlopun dokaamiset pullojen keräämiseen Turun jokirannasta, samalla tulee pelastettua naapurin snautseri ettei se vahingossa kävele kaupungilla pullonsiruihin. Kaikki voittaa!
 
Ylös Bottom