Vastaus: Tekeekö mario liikaa?
Teppo_Holmqvist sanoi:
[PROVO]
Minä en kyllä vieläkään ymmärrä tuosta Mariopeleistä kiukuttelua, koska hyvä peli on hyvä peli tulipa se missä muodossa tahansa. Ja voiko kukaan väittää että viimeisimmät viritelmät (Mario Partyja lukuun ottamatta) ovat olleet huonoja? Vai ostetaanko tässä hyvän pelin sijasta aatetta, jossa pelin pitää olla "kypsä" ja "aikuismainen"? Varmaankin Nintendon pitäisi laittaa Mario peliin jossa ammutaan poliiseja ja hakataan huoria niin porukka olisi tyytyväinen.
[/PROVO]
En minä kiukuttele, mutta kun hyllystä löytyy jo Mario Partyt 4 ja 5, niin ei oikein enää vaan nappaa versiot 6,7 ja 8 (?).
Nintendolla vaan alkaa olla pallo hukassa Marion kanssa. En minä todellakaan tule ostamaan Revolutionia sen takia, että sille ilmestyy "uudet" versiot Mario Kart, - Party, -Tennis, yms. -peleistä... Jos esim. vertaa N64:n pelejä ja vrt. niitä Cuben vastaaviin, niin huomatkaa: evoluutiota ei ole juurikaan tapahtunut Se on sitä itseään vain päivitetyillä grafiikoilla. (lisätään listaan Wave Racit ja Avalanchet)
En pleikka-omistaja, joka haastaa täällä riitaa ja kerjää verta nenästä. Olen omistanut Nintendon jokaisen pöytäkonsolin vuodesta 1990 lähtien, joten luokittelen itseni "fani-boyksi"... Sanon vain, että Revolution tulee jäämään kaupan hyllyyn, jos Zeldat, Mariot ja Metroidit (+muut)tulevat olemaan vain sitä vanhan saman toistoa... Uusi ohjain ? Ei oikeasti kiinnosta...
En väitä, että Sony tai Microsoft loistaa sen kummemmin "uuden" luomisessa, mutta, kun en ole koskenut kumpaankaan konsoliin tähänkään mennessä, niin voisin sanoa, että vaihtelu saattaisi virkistää...
Loppuun vielä saatteeksi... Nintendogs on kyllä erittäin iloinen pilkahdus pimeästä.
Menipäs avautumiseksi... Pahoitteluni