Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5: DR - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 5: DR - liiga

Tuo Ulimamman saavuttaminen tuntuu aika toivottomalta :mad: eli varmaan paras ois jos seki diskattas.... Nii pääsis jantterit pelaamaan

Nyt olisi kyllä korkea aika pelata matsit pois, tai pistän semeihin kakkoslohkosta pelaajat jatkoon tämän hetken tilanteen mukaan. Ilmoitelkaa ensi viikon keskiviikkoon mennessä miten menee ja jos edistystä ei tapahdu, pelaajat päästetään semeihin ja ne pelataan ensi viikon vkloppuna. Finaalitkin vaikka saman tien jos pelaajia on paikalla sen verran paljon ja samaan aikaan.

Varmasti palkitsevaa suunnitella näitä turnauksia, kun porukka ei viitsi edes pelata.:confused:

juu sori munkin puolesta luulin et oon tippunu jo turnauksesta ....
ja olin 8-16.12 kertaamassa tuolla sa-intin puolella.....
koitan saada pelaamattomat matsit pelattua mahd. nop.

Kakkoslohkosta jatkoon Konna7 ja ile, vastaan tulee Hjurri ja Dawk. Eli Konna vs Dawk ja ile vs Hjurri, voittajat tästä finaaliin.

Noniin pääsee turnaus etenemäänkin jo... Tosin ei oo vaikee tietää miten Dawkii vastaan käy :D

Seuraavassa turnauksessa myöhästelystä laitetaan tarkat ja tiukat maininnat, ettei turnaus veny näin pitkälle vain pelaamattomien matsien takia. Nyt valvonta on ollut löysää, mutta jatkossa myös tekkenissä aikatauluissa täytyy pysyä. Onneksi monet on silti aktiivisia ja toivottavasti tämän liigan epäaktiiviset on seuraavalla kerralla enemmän messissä :)

Onnea semaajille matseihin!

Huhu kiertää, että Hurrikanen pleikkari hajonnut... Etenenkö vapaakävelynä finaaliin? :cool:

Hajonnut se on mutta saatan käydä kaverin luona pelaamassa mun matsit :)

Ei päästetä Ileä helpolla :p

Nyt vedetään kyllä tämä loppuun, eli pelaamattomat jää pelaamatta. Toisin sanoen semifinaalit pelataan Dawk vs Konna ja Hjurri vs ile. Laitan kaikille privaa asiasta.

Semit siis vielä samalla systeemillä kuin alku, mutta finaalit sitten viiteen voittoon asti.

Ilellä on pleikkari rikki, joten Hjurri pääsee suoraan finaaliin. Konna ja Dawk pelaa lähipäivinä oman matsinsa, joten ei mene kauaa että finaalipari selviää.

Konna, huutele mua ircissä kun on aikaa... :cool: Tosin tänä iltana ei välttämättä ehdi mutta muuten käy melkeinpä milloin vain. :p

Ylös Bottom