Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Kudjoi - Routton: 3-1 Kudjoi jatkoon.

Tiukkaa peliä oli loppuun asti! Kiitos kovasta vastuksesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Killerdoll89 vs Kudjoi
voittoon selvisi killerdoll89 3-0
kiitokset kudjoille hyvistä matseista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Joo Kiitos kovasta vastuksesta. Vahvistan tuloksen
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Malakai vs Bryanfur
0 - 3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

saanen kysäistä että miksi tuo minun ja kudjoin ottelu ei ole päivitetty tuonne kaavioon, mutta myöhäisempi furyn ottelu on? ajattelin vain kysäistä kun jäänyt häiritsemään että sitä ei ole kolmessa päivässä päivitetty...
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

KoNNa-Cosmo21 3-0

Helvetin huono yhteys oli vaikka 4 tolppaa... Ensimmäisen kerran suomalaisen kanssa näin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Konna 3 - 2 BryanFur
Hyvät pelit onnea voittajalle!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

En haluaisi kitistä tai mitään sellaista mutta nyt alkaa korpee. Olen nyt odottanut että saan pelattua manjin kanssa tuon pelin mutta ei. Ensin sovittiin että pelataan (päivää en muista mutta viime viikolla) klo 21. Vastasin että sopii. No sitten klo 21 viestitin että jos klo 22 olis sopiva. Menin paikalle mutta miestä ei ollut näkynyt onlinessa kolmeen tuntiin. No sitten sain kuulla jossain vaiheessa viikkoa että Manjilla netti paskana.. Eikä siinä sitten mitään homma ok. Tänään sovittiin että pelataan kuuden jälkeen. Postailin pleikkarilla kuudesta kahdeksaan eikä miestä näkynyt. Menin myöhemmin ps:lle uudelleen ja Manji on paikalla. Lähetän kolme viestiä että pelattaisiinko nyt se peli ja vastausta ei kuulu.Tai itse asiassa yhden viestin että pelataanko ja loput olivat luokkaa että haloo? Joten viikko on jo kulunut sillä manji voitti oman pelinsä 8pv. Haluan kyllä pelata pelin enkä siivitellä näin voittoon mutta ei mulla ole vain aikaa joka kerta kun jotain peliaikoja sovitaan nii postailla pleikkarilla montaa tuntia. Joten miten tässä toimitaan?
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Laitan Manjille viestiä.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

En haluaisi kitistä tai mitään sellaista mutta nyt alkaa korpee. Olen nyt odottanut että saan pelattua manjin kanssa tuon pelin mutta ei. Ensin sovittiin että pelataan (päivää en muista mutta viime viikolla) klo 21. Vastasin että sopii. No sitten klo 21 viestitin että jos klo 22 olis sopiva. Menin paikalle mutta miestä ei ollut näkynyt onlinessa kolmeen tuntiin. No sitten sain kuulla jossain vaiheessa viikkoa että Manjilla netti paskana.. Eikä siinä sitten mitään homma ok. Tänään sovittiin että pelataan kuuden jälkeen. Postailin pleikkarilla kuudesta kahdeksaan eikä miestä näkynyt. Menin myöhemmin ps:lle uudelleen ja Manji on paikalla. Lähetän kolme viestiä että pelattaisiinko nyt se peli ja vastausta ei kuulu.Tai itse asiassa yhden viestin että pelataanko ja loput olivat luokkaa että haloo? Joten viikko on jo kulunut sillä manji voitti oman pelinsä 8pv. Haluan kyllä pelata pelin enkä siivitellä näin voittoon mutta ei mulla ole vain aikaa joka kerta kun jotain peliaikoja sovitaan nii postailla pleikkarilla montaa tuntia. Joten miten tässä toimitaan?

Okei, en tiedä missä vaiheessa olit nyt ollut PSN:ssä, mutta ilmeisesti olin silloin kaupassa ja PS3 oli jäänyt päälle tjsp. Pahoitteluni. Minulle sopii sunnuntai-iltapäivään mennessä milloin vaan, joten ole hyvä ja ehdota nyt itse aikaa. Vaikka heti. En minäkään jaksa päivystää PSN:ssä varsinkin kun olen toisessa onlineturnauksessa x-boksipuolella samanaikaisesti.

Ja mielellään tässä ketjussa tai profiiliviesteissä, niinkuin säännöissä sanotaan, ei PSN:ssä joita en pysty lukemaan esim, duunista.

Mitä tulee siihen etten viikolla voinut pelata nettiliittymän hajoamisen vuoksi, sille en voinut mitään. Ironista että nettiliittymäni on hajonnut joka kerta juuri silloin kun konsolifinissä järkätään onlineturnaus. Nyt ongelmien pitäisi olla pysyvästi poissa. Jotain hyvää sentään.

Olen pahoillani että tämä on viivästynyt mutta se ei ole ollut tarkoitukseni. Koitetaan hoitaa tämä alta pois mahdollisimman nopeasti.

ps. Lauantaiaamuna 10-11 minun pitäisi pelata boksipuolen finaali, joten silloin varmaan ei käy. Sen jälkeen hengailen netissä vaikka sanotaan 14.00 asti, jonka jälkeen on pakko lähteä hoitamaan asioita kaupungille jos ei viestiä ole kuulunut. Jos lähetät viestiä matsiajasta, ystävällisesti tänne tai profiiliviesteihin.

edit: boksipuolen turnaus on paketissa. Pidän PS3a auki tuossa viereisellä näytöllä samalla kun olen tässä PC:llä. Yritä laittaa ps3 viestiä kun olet online, muussa tapauksessa lähetä viesti profiiliin tai tänne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Okei, en tiedä missä vaiheessa olit nyt ollut PSN:ssä, mutta ilmeisesti olin silloin kaupassa ja PS3 oli jäänyt päälle tjsp. Pahoitteluni. Minulle sopii sunnuntai-iltapäivään mennessä milloin vaan, joten ole hyvä ja ehdota nyt itse aikaa. Vaikka heti. En minäkään jaksa päivystää PSN:ssä varsinkin kun olen toisessa onlineturnauksessa x-boksipuolella samanaikaisesti.

Ja mielellään tässä ketjussa tai profiiliviesteissä, niinkuin säännöissä sanotaan, ei PSN:ssä joita en pysty lukemaan esim, duunista.

Mitä tulee siihen etten viikolla voinut pelata nettiliittymän hajoamisen vuoksi, sille en voinut mitään. Ironista että nettiliittymäni on hajonnut joka kerta juuri silloin kun konsolifinissä järkätään onlineturnaus. Nyt ongelmien pitäisi olla pysyvästi poissa. Jotain hyvää sentään.

Olen pahoillani että tämä on viivästynyt mutta se ei ole ollut tarkoitukseni. Koitetaan hoitaa tämä alta pois mahdollisimman nopeasti.

ps. Lauantaiaamuna 10-11 minun pitäisi pelata boksipuolen finaali, joten silloin varmaan ei käy. Sen jälkeen hengailen netissä vaikka sanotaan 14.00 asti, jonka jälkeen on pakko lähteä hoitamaan asioita kaupungille jos ei viestiä ole kuulunut. Jos lähetät viestiä matsiajasta, ystävällisesti tänne tai profiiliviesteihin.

edit: boksipuolen turnaus on paketissa. Pidän PS3a auki tuossa viereisellä näytöllä samalla kun olen tässä PC:llä. Yritä laittaa ps3 viestiä kun olet online, muussa tapauksessa lähetä viesti profiiliin tai tänne.

Selvä homma ei siinä mitään sitten. Hyvä että saatiin selvyys. Sunnuntaina klo 13 alkaen olen pelikunnossa että pelataanko vaikka siinä kuuden aikaan? Tai jos molemmat on psn ol´nlinessa aiempaakin niin silloinkin käy. Pahoittelen itkuani hermot eilen muutenkin rahtusen rikki :eek:
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Ok, itelläkin ollu joulukiireet niskassa ja toi toinen turnaus jossa tällä viikolla kolme matsia kaikesta huolimatta.

Mutta tänään luulen että menen kaverille pelaamaan tekkeniä offline, mutta menen nettiin sieltä mun tunnuksilla, jolloin jos haluat, voit lähettää viestiä ja pelataan tänään toi pois alta. Muussa tapauksessa PSN:ssä ilmoittamasi klo 13.00 huomenna käy hyvin myös.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Jahas, en lukenut tarpeeksi tarkasti. Minulle ei kyllä noin myöhään kuin 18.00 enää käy. Illalla minulla on muuta menoa. Kuten sanoin sunnuntai-Iltapäivään asti johonkin 16.00 minulle käy, Ja oon ollu täällä kaverin luona onlinessa jo jostain kello kolmesta että jos vain olisit tänään halunnut pelata..

Mutta yritä ottaa yhteyttä sitten huomenna iltapäivällä kun olet 'pelikunnossa'.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Osagri vs Manjimaru 1-3

Kiitokset Manjille hyvistä matseista. Parempi pelaaja voitti :) Onnea jatkoon:)
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Manjimaru - Osagri

Manjimaru voitti 3-1

Minulle ei enää tänään käy matsit mutta heti maanantaista käy joulupäivää lukuunottamatta periaatteessa mikä aika vain jos vain sovitaan etukäteen. Vaikka välipäivinä. Katotaan sit milloin pääsee jatkamaan.

edit: kiitos matseista Osagri :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Manjimaru - Killerdoll89

Killerdoll89 voitti 3-2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

juu vahvistan tuon voiton :D kiitokset manjille elämäni jännittävimmästä ottelusta, meni ihan viimeiseen erään asti, voitaisiin ottaa silloin tällöin ihan vs matseja ilman sydänlihaksen repeämiä,.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Oho oho. Killerdoll onkin ihan uus tuttavuus Tekken rintamalla. Miten olisi peliä joskus? :)
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Onko pronssipeli 5:een matsivoittoon kanssa? Meillä taitaa Manjin kanssa olla se edessä. :D
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Noniin, millonkas otetaan tuo finaalimatsi? Millon Xshava pääsee nauhotushommiin?
Ite pystyn pelaamaan pelit aina klo. 22 jälkeen, mut jouluaattona en todnäk pelaa, eli mikä vaan muu ilta käy mulle.
 
Ylös Bottom