Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Onko pronssipeli 5:een matsivoittoon kanssa? Meillä taitaa Manjin kanssa olla se edessä. :D

Ai niin. joo mä ja Bryan varmaan tunnetaan toisemme niin hyvin ettei pronssipelin järkkäys tuota ongelmia. Samalla irkkikanavallakin, katotaan huomenna.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

finaali oli täyttä paskaa minulta parempi mies voitti ihan sata nolla eli
konna vs killerdoll konna vei 5-0.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Pronssimatsi BryanFur -Manjimaru

BryanFur voitti 5-3
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Pronssi päättyi Bryan 5 - 3 Manjimaru. Hyvät pelit oli ja nauhallakin tais mennä tämäkin. Hieman hermostunutta peliä ainakin meikällä, mutta on siellä jotain hyvääkin nähtävillä. Jossain vaiheessa tulevat varmaan nettiin. Kiitos hyvä turnaus oli ja onnea Konnalle turnauksen voitosta! :p
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Onneksi olkoon mitalisteille. :)
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Kiitokset hyvästä turnauksesta!

Toivottavasti ens turnauksessa on sit vieläkin suurempi osanottajamäärä.

BryanFur:ia vastaan "puolivälierissä" oli kyllä kovin matsi mulle, kiitos Bryanille siitä ;)

Finaalissa Killerdoll ei ehkä pelannut aivan omalla tasollaan, mitä nyt sen kanssa pelasin tuossa muutama päivä sitten vähäsen, mutta hyvät pelit oli nekin.

Looking forward for the next tournament :p
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Vaikka taitoja ei oo niin osaa otetaan seuraavaan turnaukseen
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Vaikka taitoja ei oo niin osaa otetaan seuraavaan turnaukseen

Sama täällä. Tekken 6 tuli hankittua juuri. Vielä ehtii tuunata Larssia ennen seuraavaa turnausta jos sellainen pidetään :)
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Kiitokset hyvästä turnauksesta!

Toivottavasti ens turnauksessa on sit vieläkin suurempi osanottajamäärä.

BryanFur:ia vastaan "puolivälierissä" oli kyllä kovin matsi mulle, kiitos Bryanille siitä ;)

Finaalissa Killerdoll ei ehkä pelannut aivan omalla tasollaan, mitä nyt sen kanssa pelasin tuossa muutama päivä sitten vähäsen, mutta hyvät pelit oli nekin.

Looking forward for the next tournament :p


Joo kyllä itseäkin söi tuo finaalin heikkous omalta osalta, pyysinkin jo anteeksi etten antanut vastusta siinä finaalissa, mutta ensi kerralla olenkin niin liekeissä että saat monoo perseelle :D odotan kanssa jo innolla seuraavaa turnausta, kiitoksia kaikille vastustajille hyvistä otteluista...
PS : Upeat matsit fur ja manji otetaan vähän mekin noita vs matseja onlinessa :D
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Millon Xshava pääsee nauhotushommiin?

Periaatteessa ois voinut laittaa mulle privaa, että olisin tämän tajunnut. Mutta käytännössä Tekken 6 ei ole perille asti saapunut, joten en olisi päässyt nauhoittamaan. Tuli tuokin nyt turhaan tilattua.

Onnea voittajille.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Kiitokset hyvästä turnauksesta!

Toivottavasti ens turnauksessa on sit vieläkin suurempi osanottajamäärä.

BryanFur:ia vastaan "puolivälierissä" oli kyllä kovin matsi mulle, kiitos Bryanille siitä ;)

Finaalissa Killerdoll ei ehkä pelannut aivan omalla tasollaan, mitä nyt sen kanssa pelasin tuossa muutama päivä sitten vähäsen, mutta hyvät pelit oli nekin.

Looking forward for the next tournament :p

Eikös ne ollut välierät? Joo Steve vs Steve on aina intensiivistä vääntöä, hermoilu vei parhaan terän omasta pelistäni. Ei siinä mitään, ehkä ois pitänyt valita Panda, mutta kova vääntö oli ja ensi kerralla taas mättöä lisää. Harmi ettei finaali mennyt nauhalle. :eek:
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Periaatteessa ois voinut laittaa mulle privaa, että olisin tämän tajunnut. Mutta käytännössä Tekken 6 ei ole perille asti saapunut, joten en olisi päässyt nauhoittamaan. Tuli tuokin nyt turhaan tilattua.

Onnea voittajille.

Olisin minäkin voinut sen tuolla samalla periaatteella ja monitorin videokuvauksella voinut hoitaa, tosin aika häsläämistä se joka matsin jälkeen uudelleenkutsuminen olisi ollut, sanonpahan vain. Viiteen voittoon pelattaessa tulee maksimissaan 9 matsia.

Onnittelut Konnalle ja muille mitalisteille täältäkin ja hyvää joulua!

ps. Älkää unohtako Winter assemblyjen Tekken 6 turnausta tammikuun lopussa(360 tosin). Helsingin kaapelitehtaalla tänä vuonna. ASSEMBLY Winter '10 peliturnaukset — Peliliiga
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Onnea mitaliheeboille! Eihän sitä aina voi pelata yhtä hyvällä tasolla, eli tässä finaalissa Konna oli vissiin hieman skarpimmassa kunnossa :)
MItkä hahmot oli muuten käytössä finaalimatsissa?

Seuraavaksi voitaisiinkin järjestää ihan liiga hieman pidempikestoisena, koska osaanottajilla tuntuu olevan kiinnostusta. Siihen voisin osallistua itsekin.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Joo pidempikestoinen liiga ois kyllä loistava!

Finaalissa pelasin kaks ekaa Stevellä ja kolme seuraavaa Hwoarangilla, Killerdoll muistaakseni pelas Armor Kingillä ja Dragunovilla.

Hitto kun noita player match replayta ei saakkaan tallennettuu samalla tavalla kun rank-matcheja, aika hölmöö :mad:
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Joo olisi muutenkin kiva tietää kaikista ps3 tekken tourneista, kun huomasin että bryanfur ainakin löyty youtubestakin jostain toisestakin turnauksesta( pieksi vissiin lapsuuden kaverini finaalissa prkl :D ) ja koska itse olen aikas uusi vielä näissä kuvioissa niin täällä mulle voisi pistää privana viestii tai psn killerdoll89 jos joku kuulee jotain jostain turneista tai liigoista...ja erittäin tärkeä kysymys miksi kaikki ylistävät jonkinlaista tikkua tekkenin pelaamiseen, itse pelannut aina normi kapulalla.
 
Vastaus: Tekken 6: Bloodline Rebellion [PS3] - otteluilmoitukset

Onko tulossa vastaanvanlaisia turnauksia?

Antaisit kummasti pontta pelaamiselle :)
 
Ylös Bottom