Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Kyllä on korjattu. Ainakin jossakin määrin. Nyt ei enää neljän tai viiden yhteyspalkin lagaa kummaallisesti niinkuin teki ennen päivitystä. Peli toisinaan heittää ilman kummempia syitä ulos pelistä,ehkä noin yksi 20:sta pelistä päättyy yhteysongelmaan.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Löytyiskö peliseuraa kyseiseen peliin?PSN:Upuli en oo viä ees ehtiny koittaan Tekkeniä ,mutta saan kohta arcade stickin niin pelaan sillä sitten:cool:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Noniin.. nyt on peliä pelailtu julkaisupäivästä asti ihan kiitettävästi ja monella hahmolla tuntuu sujuvan. :cool: Mutta tässä on muutamat asiat mitkä ovat alkaneet ärsyttämään:
- Jatkuva Law spämmäily onlinessa. Oikeesti. Pelissä on joku 40 hahmoo, mutta silti vastaan tulee MARSHALL LAW apinaulvaisuineen...
- samplecombot. Miksi ne on laitettu command listiin??? Ärsyttävää, kun kaikki tekee vaan niitä samoja jugglaus komboja. Varsinkin kovemman tason pelaajat. Jugglauksessa ei silleen mitään vikaa ole, mutta se, että tehdään niitä samoja komboja mitkä sieltä command lististä löytyy.. Kukaan ei tunnu osaavan soveltaa.. Mikäli samplecombot pystyis jollain katkaista, niin peli olisi kyllä paljon toimivampi.
- Nightmare train vie järjen.

Mutta joo. Peliseuraa olisi mukava myös saada. Mieluiten porukkaa, mitkä eivät tee pelkkiä samplecomboja.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Noniin.. nyt on peliä pelailtu julkaisupäivästä asti ihan kiitettävästi ja monella hahmolla tuntuu sujuvan. :cool: Mutta tässä on muutamat asiat mitkä ovat alkaneet ärsyttämään:
- samplecombot. Miksi ne on laitettu command listiin??? Ärsyttävää, kun kaikki tekee vaan niitä samoja jugglaus komboja. Varsinkin kovemman tason pelaajat. Jugglauksessa ei silleen mitään vikaa ole, mutta se, että tehdään niitä samoja komboja mitkä sieltä command lististä löytyy.. Kukaan ei tunnu osaavan soveltaa..
Vaihtelua ei komboissa nähdä koska se ei ole tarpeen.

Jos jokin toimii, miksi muuttaa sitä? Varsinkin jos sellainen tekee paljon vahinkoa...
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Vaihtelua ei komboissa nähdä koska se ei ole tarpeen.

Jos jokin toimii, miksi muuttaa sitä? Varsinkin jos sellainen tekee paljon vahinkoa...

Niinpä niin.. tää on just tää perus. Voitto on voitto. Voittaa sen sitte spämmäämällä samplecomboo tai potkimalla nilkoille.
Joskus ihan toivoo, että se vastustaja istuis siinä vieres, jotta voisi antaa ympäri korvia.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Niinpä niin.. tää on just tää perus. Voitto on voitto. Voittaa sen sitte spämmäämällä samplecomboo tai potkimalla nilkoille.
Joskus ihan toivoo, että se vastustaja istuis siinä vieres, jotta voisi antaa ympäri korvia.


Tässäpä tulikin juuri se seikka esille, miksi en pelaa verkossa mitään mätkintäpelejä. Mukavampi kumauttaa vieressä olevaa kaveria ohimoon jotta menis jotain perillekin :)
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Ainahan sitä voi Scenario Co-opia lätkiä netissä jos se yhtään fiilistä nostattaa... Siinähän pieksetään botteja toisen ihmispelaajan kanssa.

Onlinea ei kyllä kannata ottaa tosissaan hermoon, emme mahda sille mitään että joka toinen vastustaja valitsee Lawin tai jonkun muun örveltäjän eikä pienen viiveen takia välttämättä aina mene jokin läpi. Se mikä menee läpi menee läpi. Viidellä palkilla ehkä voi heittää ilman että vastapuoli rikkoo ohjaimensa.
Varsinkin jos pelaa Rankedia, kannattaa pitää hermot kurissa.

Tai itse asiassa, ei kosketa siihen ollenkaan.

Paulin CH Ragetus Deathfist on kuitenkin aika poro.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mukava muuten tehä player matchis 4 pelaajan peli.
Epämiellyttävät Marshall Law homot pystyy hyvin potkia pihalle tai ne joilla yhteys takkuilee liikaa :p
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mitä ne Aurat on? Kohtuullisen kalliita enkä edes tiedä mitä hyötyä niistä on. Nyt olis rahaa 10,000,000 mutta en tiedä kannattaako ostaa? Sitten mitä ne sample combot on ku ei näy mitä nappeja pitää painaa? En ole kerennyt vielä paljoa pelata joten en tiedä kaikkea pelistä. :)
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mitä ne Aurat on? Kohtuullisen kalliita enkä edes tiedä mitä hyötyä niistä on.
Aurat ovat vain yksi tapa nostaa Ki-tasoasi.
Siitä on vain visuaalista hyötyä, jos sitä voi edes hyödyksi laskea.

Sitten mitä ne sample combot on ku ei näy mitä nappeja pitää painaa?
Sample Combot on joitain esimerkki kombotuksia mitä voi pelissä tehdä.
Ne vain tosiaan näyttää sen kombon eikä mitään napin painalluksia, joten kyseisen hahmon liike arsenaali kannattaa olla muistissa.

Ja jos toinen hahmoista Superchargee sampletuksessa niin se tarkoittaa ensimmäisen iskun tulevan Counterina, mikä taas tekee enemmän vahinkoa ja liikkeitten vaikutukset voi muuttua hieman.

Esimerkkinä Jinin 4-potku (ympyrä, RK) on normaalisti vain perus korkea potku korvalliselle, ei sen ihmeellisempää.

Counterina se taas kaataa vihollisen polvilleen (ja siitä maahan) mistä voi jatkaa pienellä kombolla, riippuen uhrin koosta tosin. Yleensä CH tietää launcheria jos ei normaalilla tule vastustajan koosta riippumatta.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joo kiitti vaan tiedoista, mutta mikä sitten on se ki-taso. Sample combot taisin jo ymmärtää paitsi mitä meinaa tuo Superchargee?
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joo kiitti vaan tiedoista, mutta mikä sitten on se ki-taso.
Jos on Dragonball Zn kanssa koskaan ollut tekemisissä, niin tiedät kyllä. :D

Siis, siitä Aurasta ei ole mitään hyötyä.

mitä meinaa tuo Superchargee?
Huom. Älä kokeile tätä kotona.

Painamalla kaikkia hyökkäys nappeja (1+2+3+4) samanaikaisesti laittaa sinut Supercharge tilaan.
Tässä tilassa seuraava perille menevä isku tuleekin Counter Hitinä (CH) vaikka normaalisti näin ei kävisi. Ja Counter Hitistähän tulee enemmän vahinkoa. Iskun myötä Supercharge-tila myös häviää.

Mikäli vastustaja blokkii Supercharge-iskusi, ottaa hän vain erittäin pientä vahinkoa. Kannattaa siis pistää joku paha stringi siihen niin ei pääse helposti pakoon.

Mutta aivan kuin muillakin, tälläkin kolikolla on kääntö puolensa.
Et pysty blokkaamaan yhtikäs mitään ja mikäli sinuun osutaan tässä tilassa, otatkin itse Counterina sen kyseisen hyökkäyksen.
Jin voisi vaikka tehdä hitaahkon f*d d/f+1 Thrust Uppercut -launcherinsa ja saada siitä paremmat vahingot, ilman aivoja. Ellet sitten satu sivuaskeltamaan...

Tämä siis toimii enemmänkin jonkin sortin haistattamis-metodina kuin hyödyllisenä osana peliä.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Voisiko joku kertoa miten saa semmosen trophyn missä pitää tehdä tuo --> ''unlock a movie in scenario campaign mode'' tjsp. Oon menny jo se campaingin läpi enkä ole saanut tätä trophyä. :confused: Kiitän vastaajaa jo etukäteen! ;)
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Voisiko joku kertoa miten saa semmosen trophyn missä pitää tehdä tuo --> ''unlock a movie in scenario campaign mode'' tjsp. Oon menny jo se campaingin läpi enkä ole saanut tätä trophyä. :confused:
Siinä maailman kartalla on semmoinen "Arena" -tila, mikä on kuin Tekken vitosen Story Mode pähkinän kuoressa. Neljä tasoa ja suurimmissa osissa Azazel viimeisenä vastuksena.

Ihan sama millä hahmolla vedät, pokaalin saa siitä kuitenkin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Oisko kukaan päässy Nightmare train kenttää läpi. Itellä on nyt kaikki maholliset trophyt mitä voi saada ilman, että menee tätä kenttää läpi. Oon yrittäny miljoona kertaa. Ne jotka on menny ni voitte kertoo millä ukolla helpoin ja missä vaiheessa kannattaa ottaa se minigun. Ja tietty muita vinkkejä jotka helpottaa tämän pääsemistä. :confused::confused:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Oisko kukaan päässy Nightmare train kenttää läpi. Itellä on nyt kaikki maholliset trophyt mitä voi saada ilman, että menee tätä kenttää läpi. Oon yrittäny miljoona kertaa. Ne jotka on menny ni voitte kertoo millä ukolla helpoin ja missä vaiheessa kannattaa ottaa se minigun. Ja tietty muita vinkkejä jotka helpottaa tämän pääsemistä. :confused::confused:

sain just pari päivää sitten ton kentän läpi. On kyllä painajaismainen kenttä. Monella hahmolla yritin. Asukal, Fengil, Leil, Kazyal, ties kenellä.. Mutta vasta Devil Jinil meni läpi. Devil Jinil on se laser isku, jota voi spämmiä ennen kuin vihollisia tulee liikaa päälle. Varmaan paras taktiikka on antaa Alisan riehua eturintamassa ja ite vaan spämmiä laseria... Minigunin kannattaa ottaa vasta sitten, kun devil jin ilmaantuu. Kannattaa vielä yrittää pudottaa se kentän ulkopuolelle.

Eihän tuo reilua ole, mutta ei ole sekään, että 50 kanamiestä hakkaa sua samaan aikaan.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mutta vasta Devil Jinil meni läpi.

Mutta eikös Devil Jin aukea vasta kun tuo kenttä on vedetty läpi? Näin muistaisin. Kazyualla on käsittääkseni helpointa päästä kenttä läpi. Yläviistohyppy+potku ovat paras yhdistelmä. Se kaataa kaikki lähistöllä olevat viholliset. Tietysti suojat kannattaa olla parhaimpia. Aseet kannattaa ehdottomasti säästää bossiin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Oisko kukaan päässy Nightmare train kenttää läpi. Itellä on nyt kaikki maholliset trophyt mitä voi saada ilman, että menee tätä kenttää läpi. Oon yrittäny miljoona kertaa. Ne jotka on menny ni voitte kertoo millä ukolla helpoin ja missä vaiheessa kannattaa ottaa se minigun. Ja tietty muita vinkkejä jotka helpottaa tämän pääsemistä. :confused::confused:

En tiedä onko hahmolla miten paljon väliä, mutta suurimpana neuvona on, että tappelet Devil Jiniä vastaan vain junan keskiosan ja minigun-reunan välissä, jotta voit tiputtaa vihun laidan yli. Eipä tarvinnut ainaaan itselläni hirveän montaa osumaa kunnes tippui.
 
Ylös Bottom