Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]
Zoukka sanoi:
Kyllähän pieni bounce on vitosessakin nähtävissä, esmes Kazuyalla voi teoriassa läntätä neljä-viisi EWGF:ää peräkkäin jne.
6 ewgf:ä on paras mitä oon nähny.
Mutta nyt puhutaan ihan eri asiasta. Semmoset kombot jotka ennen löi juggleissa maahan (lue: spike jugglet) niin laittaa nyt vastustajan asentoon josta voi jatkaa juggleamista. Meinaa sitä, että tullaan näkemään entistä paljon pidempiä juggleja. Joskin, juggle damagea on T6:ssa laskettu rankalla kädellä joten edes Bouncen avulla ei päästä samoihin damage määriin.
Virallinen nimi Tekkenissä on "Bind", mutta koska systeemi on lähes samanlainen kun VF5:n "Bounce" niin voi käyttää oikeestaan kumpaa nimeä haluaa.
Zoukka sanoi:
Mutta liian vähän riskejä minusta Namco tämänkin pelin kohdalla ottaa. Elitistit ja miljoonan tunnin gurut pysyköön vaikka sitten vitosen parissa
Liian vähän???? Tää on pelimekaniikaltan uudistunein Tekken sitten Tekken 4:n. Pelillisiä uudistuksia mm.
Rage moodi
Bounce-systeemi
Universaalit 10-framen jabit
Hyppypotkut ei jugglea crouch asennossa olevia (suurin osa ainakaan)
Backdashin matka lyhentenyt huomattavasti
Sidestepit tehty paljon tehokkaammaksi
Juggle damagen laskeminen n. puoleen entisestä
Itemeitä pystyy käyttämään nyt special hyökkäyksiin.
Monikerroksiset kentät
Kuin paljon sitä oikein pitäs uudistaa? Mun mielestä ois ollu parempi keskittyä vaan tasapainon viilaamiseen ja uusiin liikkeisiin ja hahmoihin