Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Ja pitipähän vielä muistuttaa, että välttämättä nuo kaikki asiat ei lopulliseen peliin päädy, mutta kovassa testauksessa ainakin ovat :)
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

- Namco on antanut virallisen lausunnon sanoen, että ei aio tuoda yhtäkään päivitystä peliin vaikka siinä olisi kuinka paljon bugeja (ei ehkä suoraan ihan noilla sanoilla).
Siksi onneksi tuovat Tekken 6:n ensin pelihalleihin, jotta saavat HC-Tekkenisteiltä palautetta, jonka avulla voivat vielä eliminoida huonot ratkaisut ja hioa hyviä entistäkin paremmiksi.

Sinänsä kumma, että Namcolla on noin jyrkkä asenne patcheihin. Luulisi että Tekkenin kanssa on sama periaate kuin Soul Calibur IV:n kanssa. Eli peliä ei tehdä sillä periaatteella, että "kyllä sinne kuitenkin virheitä tulee, korjataan ne myöhemmin pelaajilta saadun palautteen perusteella", vaan "teemme pelin 120%:sti valmiiksi, jotta ei tarvittaisi patcheja, mutta jos jotain vakavaa sattuu löytymään vielä julkaisun jälkeen, ne korjataan kyllä". Ehkä Tekken-ryhmäkin vain tarkoittaa sitä, että he aikovat tehdä parhaansa kehittääkseen valmiin pelin, jota ei tarvitse päivitellä koko ajan. Ei ole tarkoituskaan kehittää bugista/epätasapainoista peliä, jota pitäisi päivitellä. Kyllä uskoisin, että jos Tekkenisteiltä tulee paljonkin negatiivista palautetta jostain tietystä asiasta, on Namcon pakko korjata ne.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

FamaZ sanoi:
Siksi onneksi tuovat Tekken 6:n ensin pelihalleihin, jotta saavat HC-Tekkenisteiltä palautetta, jonka avulla voivat vielä eliminoida huonot ratkaisut ja hioa hyviä entistäkin paremmiksi.
T5.1 oli arcadeissa ollut jo jonkin aikaa kun T5.0 ilmesty konsoleille. Eipä T5.1:ä konsoleille nähty koskaan. Jos ne jotain patchaa nii se on arcadeversioita, koska sieltä tulee ylivoimasesti suurin osa niiden tuloista.

Mutta Namcon lausunnon mukaan mitään päivitysversioita ei julkaista edes arcadeen vaan homma korjataan mahollisesti sitten T6 DR:n (tai jonkin muun lisäosan) myötä.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Philosopher sanoi:
Täällä ei vissiin sitte paljoa Tekken pelaajia pyöri ko näin hiljasta meininkiä :confused:
Niin, en tiedä sitten... itseäni kiinnostaa enemmän Soul Calibur. Ai että, DC&Soul Calibur 1, sitä tuli tahkottua. Tekken peleistä olen kaikkia paitsi neljättä osaa pelannu, mutta kolmosta tuli pelailtua enemmän PSone:n aikaan. Ei mitenkään vakavamielisesti, kuhan kaveria vastaan ajan kuluksi.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Philosopher sanoi:
Täällä ei vissiin sitte paljoa Tekken pelaajia pyöri ko näin hiljasta meininkiä :confused:
Kyllä täällä pyörii mutta ei jaksa aina kommentoida, luen silti mitä kirjoittelette. :)
Itsellä eka kosketus Tekkeneihin kaverin PS1:llä, olisko ollut Tekken3?
Itse tuli ostettua sitten tossa viitisen vuotta sitten PS2 vain GT3:A-Spec ja Tekken Tag Tournament pelien takia(enkä mitään muuta peliä siihen ostanutkaan). Vaikka tota TTT on morkattukin, kyllä siinä silti Tekken henki pihisi.

Nyt on tullut lähinnä lämmiteltyä T5:lla vanhoja muisteluita. Mutta kunhan tulee toi Online päivitys tähän niin samana päivänä sen ostan, koska aikaisemminkaan en juurikaan pelannut mitään muuta kuin Survival modia. PS1(T3) aikoihin sitä tuli varmasti tuhansia ja taas tuhansia kertoja yritettyä saada enemmän ja enemmän voittoja.

Enkkani oli muistaakseni 24 voittoa. Saattoi olla jopa 27. Yli 20 voiton pääsin vain alle 10 kertaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Jehjeh kyllä löytyy nimi. tekken 1:stä saakka jauhuutellu :)
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Hiikeri sanoi:
Enkkani oli muistaakseni 24 voittoa. Saattoi olla jopa 27. Yli 20 voiton pääsin vain alle 10 kertaa.

Jopa 27? Reps, monet ihmiset vetää yli sata (enemmänkin) helposti.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Radikus sanoi:
Jopa 27? Reps, monet ihmiset vetää yli sata (enemmänkin) helposti.
No joo, mutta siinä yleensä hyödynnetään tekoälyn bugeja ja nakataan unblockable aina joihinki tiettyihin kohtiin. Itelläki meni tällä tyylillä Law:lla joku 52 kunnes kyllästyin ja suljin pelin. Jos vetää "oikeesti" tappelemalla 27 nii se on jo aika pirun hyvin.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Kyllä liian vähälle jääny Tekkenien pelaaminen ku peliseura kadonnu. Vitos osa ei oikee muutenkaa oo napannu, vähän väliin putoaja kohdallani. Ehkäpä 6 ilmestymisee mennessä ois PS3 saanu hankittua, online pelastas pelikaverittomuuden.

Kova on odottelu ainakin, Soul Caliburin ja Street Fighterin ohessa. Niillä saa pahimmat tappelupelittelyt hakkailtuu.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Radikus sanoi:
Jopa 27? Reps, monet ihmiset vetää yli sata (enemmänkin) helposti.
Helposti?Juu, ne varmaan onkin sit niitä NoLifereitä, eli jotka puhuvat fps vs. fps liikkeistä tjsp, eli unissaankin pelaavat. Itse kun pelailin/pelaan niin mielestäni sen(=pelaamisen) pitää olla hauskaa eikä mtn. hampaat irvessä vääntämistä.

Kun en osaa kuin joiltakin(~4kpl)hahmoilta perus-kombot.

Jaksa enää yli 30 vuotiaana HC:nä pelailla. :o
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

HAH! Eihän tuo voi olla totta! Ruma ja tyylitön hahmo tekkeniin?! No kerta se on ensimmäinenkin :D
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Ja olisi hauska nähdä jos Bobiin osuessaan esim. potkut ja lyönnit näyttäisivät "uppoavan" tuohon ylim. rasvakerrokseen, ja jäisi läskit hyllymään.
Olisi varmaan ihan asiallisen näköinen tekninen jippo jos sen asiallisesti saisi peliin tehtyä.

Siinäpä olisikin jo jtn. uutta genreen.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

T6 tulee olemaan kyllä niin nyyppäystävällinen tappelupeli, että oksat pois. Harmittaa kyllä ihan pirusti kun tällä hetkellä Tekken dr vois pienellä pelimekaniikan muutoksella ohittaa VF:n syvyydessä. T6 tulee olemaan aivot narikkaan ja abusataan pelin heikkouksia tyylinen peli.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Ei tsiisus, nyt ne lisäs vielä Bounce systeemin ton kaiken muun turhan lisäksi tähän. Aivan käsittämätöntä. Maailman paras pelisarja alkaa vaikutttaan ei niin parhaalta.


Tässä näkyy muutama kohta Bouncesta käytössä. Se on se kun ukko "lamaantuu" spike kombojen jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=-EYfWsx8BPc


Tää tarkottaa sitä, että komboista voi tehä ihan järkyttävän pitkiä.

http://sdtekken.com/tekken-6/ sanoi:
Kazuya can now do EWGF, EWGF, 1, f+4 (bounce off the floor), into f,N,d,D/F+4,1!

Ja myös suurin osa hyppypotkuista ei enää launchaa crouchaavia ukkoja, vaan jos ukko on crouchissa nii se vaan kaatuu perseelleen... Siis.. mitäh? Eli kun tulee paniikkitilanne nii on turvallisinta mennä vaan kyykkyyn. Just joo.

Tähän vielä rage systeemi ja low parryjen epätasapaino päälle nii kyllä on hupia.
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Kyllähän pieni bounce on vitosessakin nähtävissä, esmes Kazuyalla voi teoriassa läntätä neljä-viisi EWGF:ää peräkkäin jne. Myöskään tuo kyykystä perseelleen meno ei minua haittaa. Tässähän juuri haetaan Jugglejen vähempää painoarvoa mikä on vain hyvä asia.

Mutta liian vähän riskejä minusta Namco tämänkin pelin kohdalla ottaa. Elitistit ja miljoonan tunnin gurut pysyköön vaikka sitten vitosen parissa :)
 
Vastaus: Tekken 6 [ Hype ]

Zoukka sanoi:
Kyllähän pieni bounce on vitosessakin nähtävissä, esmes Kazuyalla voi teoriassa läntätä neljä-viisi EWGF:ää peräkkäin jne.
6 ewgf:ä on paras mitä oon nähny.

Mutta nyt puhutaan ihan eri asiasta. Semmoset kombot jotka ennen löi juggleissa maahan (lue: spike jugglet) niin laittaa nyt vastustajan asentoon josta voi jatkaa juggleamista. Meinaa sitä, että tullaan näkemään entistä paljon pidempiä juggleja. Joskin, juggle damagea on T6:ssa laskettu rankalla kädellä joten edes Bouncen avulla ei päästä samoihin damage määriin.

Virallinen nimi Tekkenissä on "Bind", mutta koska systeemi on lähes samanlainen kun VF5:n "Bounce" niin voi käyttää oikeestaan kumpaa nimeä haluaa.

Zoukka sanoi:
Mutta liian vähän riskejä minusta Namco tämänkin pelin kohdalla ottaa. Elitistit ja miljoonan tunnin gurut pysyköön vaikka sitten vitosen parissa :)
Liian vähän???? Tää on pelimekaniikaltan uudistunein Tekken sitten Tekken 4:n. Pelillisiä uudistuksia mm.

Rage moodi
Bounce-systeemi
Universaalit 10-framen jabit
Hyppypotkut ei jugglea crouch asennossa olevia (suurin osa ainakaan)
Backdashin matka lyhentenyt huomattavasti
Sidestepit tehty paljon tehokkaammaksi
Juggle damagen laskeminen n. puoleen entisestä
Itemeitä pystyy käyttämään nyt special hyökkäyksiin.
Monikerroksiset kentät

Kuin paljon sitä oikein pitäs uudistaa? Mun mielestä ois ollu parempi keskittyä vaan tasapainon viilaamiseen ja uusiin liikkeisiin ja hahmoihin
 
Ylös Bottom