Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Heh, ovat sitten menneet kehittämään tähän vielä epäreilumman ja vittumaisemman loppu-loppuvastuksen kuin aikaisempiin Tekkeneihin. Mikä siinä on, kun pitää aina laittaa tuollaista epäreilua paskaa loppuun? Laittaisivat jonkun ihan normaalin hahmon, joka on vaikka hieman normaalia nopeampi ja voimakkaampi kuin tuollaisen massiivisen mörssärin, joka yltää pitkälle ja jolla on jokin ihmeellinen suojaus pelaajan hyökkäyksiä vastaan puolet ajasta.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Kiva toi rangaistus systeemi jos toinen lähtee kesken matsin tai se yhteys katkeaa vaan jostain syystä. Molemmat osapuolet saa miinusta pojoihin, joten en oo päässy yli 4danin vielä rankissa koska tippuu aina alaspäin, aika käsittämätön ratkaisu namcolta.:confused:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Heh, ovat sitten menneet kehittämään tähän vielä epäreilumman ja vittumaisemman loppu-loppuvastuksen kuin aikaisempiin Tekkeneihin. Mikä siinä on, kun pitää aina laittaa tuollaista epäreilua paskaa loppuun? Laittaisivat jonkun ihan normaalin hahmon, joka on vaikka hieman normaalia nopeampi ja voimakkaampi kuin tuollaisen massiivisen mörssärin, joka yltää pitkälle ja jolla on jokin ihmeellinen suojaus pelaajan hyökkäyksiä vastaan puolet ajasta.

Toisaalta sen voi kyllä voittaa 1,2...1,2...1,2...lla
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Itse en oikein tykännyt tästä uudesta Tekkenistä. Lataa aivan liikaa ja kokoaika. Muutenkin harmittaa odottaa latausta kauemmin kun itse pelaaminen kestää. :/ Jos joku etsii tätä Tekken 6:sta niin minä vaihdan tai myyn pois mieluusti. Priva priva. :cool:

No pelinhän voi asentaa kokonaisuudessaan myös kovalevylle. Eipä paljoa lataile sen jälkeen.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mahtava pelihän se on, etenkin kun platinan sai siitä jyystettyä viimein irti :) Kovan työn takana, mutta erittäin mahdollista.
Lataukset tosiaan kutistuvat melkosesti kovalevylle kopioinnin jälkeen.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Vai että Platinaa, ei hyvä isä sentään, niitä vartenko te pelaatte huuli veressä?

Ei meinaa mulle kiviäkään vaikka 10.000 Platinaa olisi accollanne!
Itse pelaan vain OMAKSI ilokseni silloin kun huvittaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Vai että Platinaa, ei hyvä isä sentään, niitä vartenko te pelaatte huuli veressä?

Ei meinaa mulle kiviäkään vaikka 10.000 Platinaa olisi accollanne!
Itse pelaan vain OMAKSI ilokseni silloin kun huvittaa.

Platina tai ei, tarkoitus oli vain mainita, että himona on tullut jyllättyä tätäkin peliä. Juurikin omaksi iloksi. Platina on enemmänkin vain seuraus, kun pelistä on ollut paljon iloa. Onhan se peli nyt jo viikon ollut myynnissä :p
Vielä kun tulisi päivitykset, että onlinena vois tuota scenario-modea ajoittain hakata niin kyllä kyllä... vaikka mitään vikaa ei perinteisessä vs. modessa olekaan.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Ei ole kukaan löytänyt vielä kunnon combo listaa hahmoille? Googlella löytynyt jotain mutta vielä aika heikon olosia tekeleitä ollut.

Ps. mitänyt olen pelaillut niin tarinamoodi ja lopari ovat persiistä.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Pah mä luulin et jengi oikeesti näkee vaivaa noiden combojen eteen mut nehä katotaan vaa netistä :D Taas meni yks kupla rikki.

Asiasta suksiboksiin, onko joku muu huomannu et ranked matsien laatu on noussu aika reippaasti? :o Pari vkoo sit 90% matseista oli järkyttävää lagia mut nykyään ehkä 10% ja seki on suht lievää :cool:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Tuskin kukaan nyt jaksaa nähdä vaivaa niin paljon että selvittää jokaisen 43 hahmon yli sata liikesarjaa, paitsi joku japsi joka elää konsolissa kiinni. :confused:
Eikä comboja tarvitse selvittää kun nehän näkyy pelin omasta valikosta combo listasta mutta olisin tulostettuna paljon kätevämpi kuin valikon takaa kaivaa esiin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joo no en mäkään meinannu et jokasen hahmon combot opetellaan omasta takaa, mut tyyliin ne pari kolme huippuhahmoa joilla pelataan ranked matsit. Ja meinasin niitä sample comboja mitä löytyy niiden 10 hits combojen jälkeen sieltä listasta :) Mut totta kyl et onhan se kätevämpi ku ne on naaman edessä matsin aikana. Ite vaan saan enemmän mielihyvää mitä enemmän muistan omasta takaa :P Mut enpä mä oo ku vasta Stevellä yrittäny tosissaan harjotella. Bobilla oli pakko vetää practicea pari kertaa ja opetella sen liikkeitä et osaan blokata edes osan sen liikkeistä. On meinaan suht hankala vastus ainaki meikäläiselle :(
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Jep. Bruce ja Jin on hahmot joilla olen lähtenyt pelailee. Perusliikkeet ja pikku sarjat on hallussa mutta pitäis saada lisää variaatioita ja mukaavaahan ois jos hallitsis hahmot kokonaan. Isot köriläät ei oikein nappaa. Azazel on ainut hahmo johon ei löydy taktiikkaa. Ainut tapa on voittaa hakkaamalla sitä kokoajan ja pysyä lähellä. Voitto tulee silti säkällä.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Tekken on ollut ihan hyvää viihdettä. Nyt vaan alkoi ottaa pähään, että en pääse 1st Danista eteenpäin. Voittoja on jo yli sata ja tappioita vain muutama. Ei ole mitään järkevää selitystä sille, että olen jumissa tuossa kohdassa. Vielä enemmän on alkanut ketuttamaan, etten osaa laittaa kakkospelaajalle customoituja asuja. Onko tämä ihan yleinen ongelma, koska olisi ihan kiva tietää, miten voi siirtää kakkoselle myös customoidut hahmot.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Tekken on ollut ihan hyvää viihdettä. Nyt vaan alkoi ottaa pähään, että en pääse 1st Danista eteenpäin. Voittoja on jo yli sata ja tappioita vain muutama. Ei ole mitään järkevää selitystä sille, että olen jumissa tuossa kohdassa. Vielä enemmän on alkanut ketuttamaan, etten osaa laittaa kakkospelaajalle customoituja asuja. Onko tämä ihan yleinen ongelma, koska olisi ihan kiva tietää, miten voi siirtää kakkoselle myös customoidut hahmot.

Jos pelaat offline, niin 1st Danista ei pääse eteenpäin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Eihän tossa oo mitään järkeä. Kyllä voisin pelaa netissäkin, mutkun on tehty niin paskasti koko nettipeli. Ei ainakaan viel löydy peliseuraa.

? :O kyl mulla ainaki löytyy peliseuraa kellonajasta riippumatta :/

Ja luulis et ne eri asut tulee kakkospelaajalleki perus kolmio, neliö(?), ympyrä, X -napeilla. En oo kyl testannu, ja yleensä ku pelaan kaverin kans niin se on team battle ja random hahmot niin ei oo tullu huomattuakaan kyseistä probleemaa :)
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

? :O kyl mulla ainaki löytyy peliseuraa kellonajasta riippumatta :/
En ole kyllä montaa kertaa edes käynyt onlinessa, mutta nyt sinne on kai sitten pakko mennä useammin. Tekken DR:n kanssa oli ainakin koko ajan hirvee lagi päällä. Tosin nyt mulla on parempi yhteys.

Manteli sanoi:
Ja luulis et ne eri asut tulee kakkospelaajalleki perus kolmio, neliö(?), ympyrä, X -napeilla. En oo kyl testannu, ja yleensä ku pelaan kaverin kans niin se on team battle ja random hahmot niin ei oo tullu huomattuakaan kyseistä probleemaa :)
Eipä toimi noin. Ei toiminut Tekken 5:ssakaan. Silloin piti laittaa toiseen muistikorttipaikkaan samat datat, jotka se sitten luki kakkospelaajalle. Nyt kun on kovalevy, niin toi on vähän vaikeempaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

En ole kyllä montaa kertaa edes käynyt onlinessa, mutta nyt sinne on kai sitten pakko mennä useammin. Tekken DR:n kanssa oli ainakin koko ajan hirvee lagi päällä. Tosin nyt mulla on parempi yhteys.


Eipä toimi noin. Ei toiminut Tekken 5:ssakaan. Silloin piti laittaa toiseen muistikorttipaikkaan samat datat, jotka se sitten luki kakkospelaajalle. Nyt kun on kovalevy, niin toi on vähän vaikeempaa.

Jos haluat nii voidaan ottaa matsia, suomi-suomi matsi on mun kokemusten mukaan melkeenpä lagitonta ;o Tosin ne matsit ei vaan vaikuta ränkkiin, et sinänsä huono. ...Tai hyvä, saisit vaan selkääs ;) Ei mut oikeesti, Manteli86 jos haluat ottaa, itekki tahtois enemmän suomivastuksia. Mut nyt heti en ehi, illemmalla sit :)

Tuli muuten ranked matsissa eilen vastaan jäbä joka oli overall rankingin nr. 1 :D ~600 voittoa ja 29 tappiota. Mut voitin sentään yhen erän \o/
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Jos haluat nii voidaan ottaa matsia, suomi-suomi matsi on mun kokemusten mukaan melkeenpä lagitonta ;o Tosin ne matsit ei vaan vaikuta ränkkiin, et sinänsä huono. ...Tai hyvä, saisit vaan selkääs ;) Ei mut oikeesti, Manteli86 jos haluat ottaa, itekki tahtois enemmän suomivastuksia. Mut nyt heti en ehi, illemmalla sit :)

Tuli muuten ranked matsissa eilen vastaan jäbä joka oli overall rankingin nr. 1 :D ~600 voittoa ja 29 tappiota. Mut voitin sentään yhen erän \o/

Jep, kylhän sitä vois jossain vaiheessa pari matsii ottaa. Nöyrästi lähden liikkeelle. Leillä on tullut pelattu, mutta menivät pirulaiset muuttamaan sen liikkeitä. Toinen, jolla olen treenannut nyt on Dragunov. Turpaan vaan niin että tukka irtoaa! :D

Edit: Vois kyllä perustaa jonkun Suomi-Tekken systeemin, jotta sais enemmän pelaajia nettiin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Eipä toimi noin. Ei toiminut Tekken 5:ssakaan. Silloin piti laittaa toiseen muistikorttipaikkaan samat datat, jotka se sitten luki kakkospelaajalle. Nyt kun on kovalevy, niin toi on vähän vaikeempaa.
Ja PS3:n T5DR:ssä piti aina se Customise Data kopioida kaverin (ei PSN) accountille jotta kykeni lataamaan omat kustomit... Nyt vähän tuntuu että tässä pelissä tuo ei ole mahdollista, tai ainakaan niin kauan kunnes älytäänkin lisätä tuo Customize data DRstä.:rolleyes:
 
Ylös Bottom