Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 -turnauskeskustelu [X360]

Darthmake

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [WF]
KonsoliFIN järjestää turnauksen Tekken 6: Bloodline Rebellionin onlinessa. Ilmoittautumiset tähän ketjuun seuraavan mallin mukaan, ilmoittaen sekä KFIN- että gamertag-tunnukset:

KFIN: MalliPelaaja
gamertag: Malli_Pelaaja

Lisäksi vaaditaan kirjaantuminen itse turnaukseen alla olevasta linkistä. Sieltä löytyy "Osallistu turnaukseen " kohta, jonka jälkeen olette vasta mukana turnauksessa. Ilmottautuminen pitää siis löytyä tästä ketjusta + KFIN -tunnus turnauskaaviosta.

Turnauskaavio

Aikataulu

1.Kierros: 7-13.12
2.Kierros: 14-20.12
Semifinaalit:: 21-27.12
Finaali ja pronssiottelu: 28.12-3.1



Ilmoittautumisaika alkaa nyt ja päättyy maanantaina 7.12.2009 klo 18.00. Turnaus alkaa heti tämän jälkeen. Jokaisen ottelun pelaamiselle varataan pelaajamäärästä riippuen aikaa kolme päivää tai viikko. Jos osaanottajien määrä on todella iso, käytämme kolmen päivän syklejä otteluille, mutta pienemmällä pelaajamäärällä viikon syklejä.

Säännöt :

Rounds: 3
Round time: 60 seconds
Players: 2 (saa kasvattaa jos haluaa yleisöä paikalle)
Privateslots: 1 (saa kasvattaa jos haluaa yleisöä paikalle)

Ottelut pelataan niin, että ensimmäinen joka on voittanut kolme kertaa yllä mainituilla säännöillä, on voittaja. 3 roundin matseja pelataan siis niin kauan kunnes toisella on kolme kokonaisvoittoa. Finaaleissa pelataan viiteen matsivoittoon asti.


Turnauksessa on palkintoja kolmelle parhaaksi sijoittuneelle seuraavanlaisesti:
1. Tekken 6 - takki + vapaavalintainen peli
2. 4200 Microsoft Points
3. 2100 Microsoft Points
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

KFIN: Nemesis958
gamertag: Timodus

Tekken 6 lagittaa hemmetin paljon aina kun pelaan netissä, kaitpa sitä voi silti osallistua.
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

KFIN: ManjiMaru
gamertag: ManjimaruFIN

T6n online on sen verran buginen että jotain mainintaa olis säännöissä hyvä olla mitä tehdään jos tulee random disconnecteja. Niitä meinaan voi tulla vaikka vastus olis naapurissa. Tää on vähän sellainen tilanne jossa pitää vaan luottaa pelaajiin.

Lobbyn tekeminen useammalle pelaajalle ei ole kai suositeltavaa, koska ensinnäkin matseja ei voi aloittaa ennenkuin kaikki slotit on täynnä, toisekseen peli vetää kai automaattisesti winner-stays kuviota, eli katsojat joutunevat pelaamaan pakosta voittajaa vastaan aina vuoronperään. Voi olla että olen väärässä.
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

T6n online on sen verran buginen että jotain mainintaa olis säännöissä hyvä olla mitä tehdään jos tulee random disconnecteja. Niitä meinaan voi tulla vaikka vastus olis naapurissa. Tää on vähän sellainen tilanne jossa pitää vaan luottaa pelaajiin.
Ainakin PS3-versioon pitäisi olla tulossa nettipelin ongelmia korjaava päivitys 26. päivä. Oletan, että X360-versio päivittyy samoihin aikoihin.
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

KFIN: Kneiva
gamertag: Kneiva

Hep, ilmottaudun mukaan.
 
Vastaus: Tekken 6 -turnausilmoittautumiset [X360]

KFIN: Darthmake
gamertag: MarkusWF
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

Ainakin PS3-versioon pitäisi olla tulossa nettipelin ongelmia korjaava päivitys 26. päivä. Oletan, että X360-versio päivittyy samoihin aikoihin.

Kommenttina tähän että eipä tuo patchi ole random disconnecteja ja lagayksiä vähentänyt mitenkään merkittävässä määrin. Kyllä tätä pelaa mutta niitä voi silti tulla.

Tänään yritettiin 3-4 hengen voimin vetää lobbya PS-puolella, ja eräällä Wlanilaisella ei homma ottanut toimiakseen lainkaan, ja minun peleissäni katkes yhteys vastustajaan (ei siis PSN:ään) noin kerran puolessa tunnissa. Lagipiikkejäkin esiintyy yhä samaan tahtiin.
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

Kommenttina tähän että eipä tuo patchi ole random disconnecteja ja lagayksiä vähentänyt mitenkään merkittävässä määrin. Kyllä tätä pelaa mutta niitä voi silti tulla.

Tänään yritettiin 3-4 hengen voimin vetää lobbya PS-puolella, ja eräällä Wlanilaisella ei homma ottanut toimiakseen lainkaan, ja minun peleissäni katkes yhteys vastustajaan (ei siis PSN:ään) noin kerran puolessa tunnissa. Lagipiikkejäkin esiintyy yhä samaan tahtiin.

Kyllä mun mielestä boxin puolella ihan kiitettävä, tai no hyvä, tuo päivitys on.
Random vastuksia vastaan euroopan sisällä, ei häiritsevää lagia esiintynyt juurikaan. Disconnecteja tuli parit, mutta ne saatto olla itseaiheutettuja.
 
Vastaus: Tekken 6 - turnaus ilmoittautumiset

Random vastuksia vastaan euroopan sisällä, ei häiritsevää lagia esiintynyt juurikaan. Disconnecteja tuli parit, mutta ne saatto olla itseaiheutettuja.

Player matchin satunnaisvastustajien suhteen patchi onkin tuonut parannusta. Halusin vain tuoda esille että lobby-otteluissa suomalaisten välillä (joita kilpailumatsit tulevat olemaan) voi edelleen esiintyä yhtä paljon disconnecteja kuin ennenkin.
 
Vastaus: Tekken 6 -turnausilmoittautumiset [X360]

KFIN: Predator
gamertag: Predator Ethan


Valitaanko hahmot aina fiiliksen mukaan vai pelataanko koko turnaus samalla hahmolla?
 
Vastaus: Tekken 6 -turnausilmoittautumiset [X360]

KFIN: Rauhis
gamertag: Rauhis

RauhiZ, olitkos sinä tänä vuonna Digiexpoilla pelaamassa Tekkeniä ? ;b Muistan nähneeni tuollaisen pelaajan siellä...
 
Vastaus: Tekken 6 -turnausilmoittautumiset [X360]

RauhiZ, olitkos sinä tänä vuonna Digiexpoilla pelaamassa Tekkeniä ? ;b Muistan nähneeni tuollaisen pelaajan siellä...

Olihan se

Kivoja turnaukset jotka järkätään silloin kun kukaan ei osaa vielä pelaa :) Itse oon ehtinyt jo oppia asioita sitten tuon tapahtuman.
 
Vastaus: Tekken 6 -turnausilmoittautumiset [X360]

Kivoja turnaukset jotka järkätään silloin kun kukaan ei osaa vielä pelaa :) Itse oon ehtinyt jo oppia asioita sitten tuon tapahtuman.

Joo tuli ittekki osallistuttua tuohon turnaukseen ihan vaan kaverin yllytyksestä ;D Huonostihan siinä kävi - tipuin heti ensinmäisellä kierroksella >.< Oh well... Nyt on tullu tutustuttua peliin pikkusen enemmän ja se "oma" hahmo/hahmot löytyny :) Mielenkiinnolla ootellaan miten tässä käy, ilmeisen kovia nimiä kuitenkin näkyis listalla olevan.
 
Vastaus: Tekken 6 -turnauskeskustelu [X360]

Ekalla kierroksella onkin huimaavat kaksi matsia, jos ne saataisiin pelatuksi ajoissa niin voisikohan turnausta nopeuttaa?
 
Ylös Bottom