Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [X360]

Vastaus: Tekken 6 [X360]

Noh, sanokaapa sitten vaikka, että onko esimerkiksi Whoarangilla vetämisessä samanlainen fiilis kuin vanhassa kunnon Playstationin Tekken 3:ssa? On hankalaa selittää, mitä haen, mutta siis sitä tiettyä tuntumaa pelaamisessa, mikä on kolmosesta jo tuttu.
Kyllä se loistava tuntuma on mielestäni ollut ihan jokaisessa Tekkenissä kolmosesta lähtien, myös joidenkin parjaamassa nelosessa, josta itse pidin hyvinkin paljon. Hwoarang on aina ollut lempihahmoni ja nyt tässä kuutosessa sitä on ensimmäistä kertaa uudistettu vähän enemmänkin, mutta edelleen hauska pelattava ja viilein hahmo, mitä Tekken-sarjasta löytyy. :cool:
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Nämäkin on menneet jotenkin niin överiksi...toista se oli silloin kun väännettiin markkakippo kourassa hämyisessä arcade-luolassa Tekken 1:tä. :rolleyes:
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Ajattelin ny kysyä ihan uteliaisuuttani, että onko kukaan muu saanu scenario campaing-modessa tyrmätystä vihollisesta sellaista harmaata pingviiniä peräänsä? Sen kerran, kun näin sen, olin vähän hämmästyny, ja ihmettelin että onks silmissä jotakin vikaa :D
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Ajattelin ny kysyä ihan uteliaisuuttani, että onko kukaan muu saanu scenario campaing-modessa tyrmätystä vihollisesta sellaista harmaata pingviiniä peräänsä? Sen kerran, kun näin sen, olin vähän hämmästyny, ja ihmettelin että onks silmissä jotakin vikaa :D

Lilin item move taikoo esille pingviinejä ainakin, en sitten tiedä käyttääkö tietokonekin sitä. Vai teitkö itse sen vahingossa? :)
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Mahtava peli. Varsinkin kaksinpeli yhdellä konsolilla on todella mahtavaa ja sitä on vielä parannettu edellisistä osista. Esim uuden matsin ottaminen tapahtuu todella nopeasti. Scenario mode vaikuttaa hauskalta lisältä, mutta Arenan jutut todella lyhyeltä. Vielä ei ole paljoa kerennyt pelaamaan, mutta Tekken 6 oli yksi syy miksi Xboxin ostin ja kyllä kannatti.

Yksi kysyms olisi, eli pystyykö kaksinpelissä (samalla konsolilla) pelaamaan niin, että minä ja kaverini pelataan omilla gamertageilla? Entä löytyykö ylipäätään tuossa modissa pelattujen matsien tietoa mistään? Koska niitä olisi todella kiva katsella. Myös se, että muistan Digiexpossa näkyneen jonkuun ihme prosentin kuinka paljon jotain hahmoa on käyetty. Samassa taisi olla muitakin tietoja. Saako tämän näkymään jotenkin? Se näkyi siis siinä kun peli lataa alkavaa matsia.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

^ Rankattujen pelimuotojen alussa näkyy aina voitot, tappiot ja voittoprosentti - kaikki sen hahmon omia tilastoja. Se, että paljonko hahmoa on käytetty näkyy vain sieltä jostain prrofile valikoiden kautta.

Omistin pelin ja menetin sen. Vein takaisin gamestoppiin koska jotenkin mysteerisesti lakkasi toimimasta -> sanoivat etteivät voi antaa uutta tilalle koska olivat jonkun promootiojutun antaneet minulle mitä en oikeasti ole saanut -> sanoivat ettei gameprotectia jostain mysteerisestä syystä voi antaa takaisin -> eivät antaneet kuin puolet rahoista takaisin sen promootiohommelin takia. eli jeeees >=( Ostin pelin 70€ joka toimi melkein neljä päivää ja sitten saan 35€ rikkkinäisestä takaisin enkä edes gameprotectilla samanhintaista tilalle tai mitään. Kiitos Gamestop, taidanpa vaihtaa pelikauppaketjua kun tämä näyttäisi olevan vähitellen jo melkeinpä tavallista... Mur.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Kysyn vielä, että voiko samalla konsolilla pelata rankattuja matseja? Jos voi niin miten? Kiitos avusta.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Kysyn vielä, että voiko samalla konsolilla pelata rankattuja matseja? Jos voi niin miten? Kiitos avusta.

Rankattuja matseja taitavat muistikuvieni mukaan olla Liven ranked (ylläri ylläri), ghost battle/match/mikälie ja arcade. System connectilla taitaa voida pelata vastakkain jotain ranked muotoa, luulisi ainakin. Tarkemmin en sitten muista - joku muu tarkentakoon.
 
Ylös Bottom