Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken - jugglet

Yoshimitsu

New Member
Tämän ketjun olemassaolon tarkoitus on vain ja ainoastaan listata hyviä/näyttäviä/tehokkaita juggleja Tekkeneihin, erityisesti Tekken Tag Tournamentiin.

Itse aloitan legendaarisella Law&Paul-teamin Poison Wind-tagilla (joka ei nyt varsinaisesti ole juggle, mutta näyttävä silti);
Lawilla f,2,1 * 5 (Paul tulee kehiin) -> 2, 2 (Law tulee takaisin automaattisesti, tekee voltin) -> 1.

Seuraava onkin sitten jo vaativammasta päästä, ja toimii ainoastaa isoja vastuksia vastaan (tässä tapauksessa True Ogre). Tehdään siis Jinillä;
f, d, d/f + 2 (-juggle starter- Wind Godfist), 1 (normaali lyönti), f, d, d/f + 1 (Thunder Godfist), b + 4 (Demon Steel Pedal) [juokse kaveri kiinni lennosta; f,f], 1 + 4, 2, d+4 (White Heron -> Crescent Sweep).
White Heronin toinen lyönti ei osu vastustajaan.
Tätä jugglea en ole katsonut mistään listasta, vaan olen itse kokeillut.
Jos kuitenkin haluaa tehdä helposti paljon damagea, hyvä juggle Jinillä olisi Laser Cannon -> Delay Tsunami Kick, eli vastustajan ollessa ilmassa b, f + 2, 1, 2 -> d/f + 4, 4 (toimii kaikenkokoisia vastaan).


Tiedän, että forumilla liikkuu muitakin tekken-guruja kuin minä (olen jopa pelannut paria vastaan), joten listatkaas suosikkejanne.
 
No Jackkien legendaarinen "catch a fish" liike on tietty yksi vaikka ei ehkä ihan juggle-kategoriaan kuulukkaan.. eli siis Jack2 tai Gunjack nappaa vastustajan ja heittää toiselle joka paiskaa polvelle ja sitten tietenkin hypätään vielä päälle sillä, öh, oliko se nyt u/f+(3+4) :)

Lei:llä on tietysti se , että maassa makaa ja saa (3+4):lla ukon ilmaan ja hyppää vielä ja potkasee ukkoa (4) ja vetää sen jälkeen tuon Razor Rushin (mikäli oikein muistan sen nimen) josta vetää vielä Crane Dance perään (kaikki ei osu), taikka sitten kun ukko on ilmassa niin vetää tuon Rushing Snaken josta takasin Snake stanceen josta sitten vielä Triple Snake Bite perään ja mahdollisesti vielä tuosta Triple Snake Bite:stä tuohon Panther Stanceen josta tekee Panther Scratchin, tosin jotta nuo kaikki toimii niin vastustajan on syytä olla joku Jack ja etäisyys ja ajoitus oikea...

Ja sarjassamme pieni on kaunista Julialla tekee Heaven Cannonin
(f+1+4) ja heti perään Earthquake Stomp ( u/f+3+4 )
tekee yhteensä jotain 80 damagee, jotkut tosin jatkavat tuosta heaven cannonista muilla liikkeillä mutta tuolla saa lyhyessä ajassa heti tuloksia...

Muista hahmoista sen verran että Eltsillähän on iso kasa videoita joissa porukka vetää Heihachilla ja Jinillä sellasta comboa että... Voinee varmaan laittaa osotteen tänne mistä ottanu ne...
 
Pistäiskös poijaat vielä avaimen noihin koodeihin, meinaan ettei 1, f, b sano paljoa ainakaan mulle?

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Pistäiskös poijaat vielä avaimen noihin koodeihin, meinaan ettei 1, f, b sano paljoa ainakaan mulle?

3 n k ! n E
noi meinaa 1= vasen isku, f=eteen, b= taakse ......

tajusitko?
 
Täälläkin tapahtuu jotain. Luulin, että keskustelut ovat kuivuneet totaalisesti...

Joo gurujahan me. :p Ei täällä Lahdessa ole ketään jonka kanssa pelailla. Jim:in kanssa pelailtiin tuossa vähän aikaa sitten kun tavattiin, mutta muita vastaan en ole koitellut oikein aikoihin. Varmaan meitin taktiikat alkaa junnata hieman paikallaan kun ei ole muita vastaan paljoa pelaltu. (jouduin katsomaan muuten sitä samaa ikiwanhaa survivor-kasettia taas:) ) Tekken selibaatissa täällä olen siis ollut ja jotain noita videoita katsellut ja niistä koittanut oppia.

Tuossa "opetusvideoita":

http://vulcan.spaceports.com/~tttlab/jhnote.htm
http://www.vulcan.spaceports.com/~tttlab/rival1note.htm
ftp://electric:cancel@24.158.178.95/TTT/ComboAct/lei%20act1.mpeg
ftp://electric:cancel@24.158.178.95/TTT/ComboAct/jin%20act1.mpeg

edit: Äh, toimiko nyt taas mikään. Yksikään laittamistani linkeistä ei mene minnekkään, toisin kuin päivällä. No antaa nyt olla vielä hetken jos tuo on vain väliaikaista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
kymysys. Mitä noi Jugglet on?

Lyhyesti; Liikesarjoja, jotka tapahtuvat kun vastustaja on ilmassa (eikä niitä voi siksi torjua).

Huomattavasti toimivimpia kuin ten-hit-stringit, koska yhdellä onnistuneella iskulla voit saada vastuksen ilmaan, ja viedä jugglella jopa reilusti yli puolet energiapalkista.
 
Kymysys nro.2 Mikä on se juttu sen "energiapalkin" takana oleva palkki? mitä se oikein näyttää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Kymysys nro.2 Mikä on se juttu sen "energiapalkin" takana oleva palkki? mitä se oikein näyttää?

Kun tag-teamin toinen heppuu saa damagea, taustalle jää yleensä kaistale punaista "energiaa". Kun sitten tagitatat, eli vaihdat toisen kaverin peliin, haavoittunut pelaaja lepää, ja paranee samalla. Tuo punainen kaistale merkitsee sitä, kuinka paljon taistelija pystyy paranemaan. Hyvä ratkaisu pelattavuuden kannalta, ettei kaveri voi parantua "loputtomiin"
 
Tiedättekö mitään hyvää Tekken Sivua mistä saisi imuroitua vaikka niita videoita ku jotkut pelaa ja muutenkin hyvää tekken sivua. Olen jo käynyt Tekkenzaibatsussa mutta ei oikein saa selvää esim. niistä liikkeistä ku siellä vaan on jotain numeroita ja kirjaimia eikä ympyröitä,neliöitä ja nuolia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Tiedättekö mitään hyvää Tekken Sivua mistä saisi imuroitua vaikka niita videoita ku jotkut pelaa ja muutenkin hyvää tekken sivua. Olen jo käynyt Tekkenzaibatsussa mutta ei oikein saa selvää esim. niistä liikkeistä ku siellä vaan on jotain numeroita ja kirjaimia eikä ympyröitä,neliöitä ja nuolia.

Sinun pitää opetella, mitä ne merkit tarkoittaa... muuten et voi odottaa pärjääväsi. Siellä on selitykset, mitä ne tarkoittavat.
 
T4

Heps!

Tässäpä pieniä Jin aikaansaannoksia Tekken nelosesta. Täällä on varmaan muitankin Tekken 4 pelaajia, joten postatkaa käyttämiänne juggleja/walleja.

Startteri b,f+2>1>d+2 tai d+3+4

1, 2, 3, d+4
1, 1, 2, 4
1, 1, 1, f+4

Seinää vasten saa myös todella näyttäviä nöyryytyksiä:

b, f+2>1>2 ja sen jälkeen 1, 3, 2, 1, 4
b, f+2>1>2 ja sen jälkeen b, f+2>1>2
b, f+2>1>2 ja sen jälkeen 1, 2, 1+2


Siinäpä aluksi omat suosikkini.
 
Ylös Bottom