Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekkensuomi maailmankartalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Radikus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ostin joku viikko sitten ja en oo pelannu kolikkopelinä. Bryanilla meni eilen 20 survivalissa, Jinillä 16

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Yoshilla sain 30 ja ranking 23
Mites muut ovat survivalissa saanneet. Esim Yoshimitsusta ei ole kuulunut mitää. Pistäkääpä nyt jotain tietoo.

Yoshimitsulla survivalissa 30 voittoa, ja ranking 24 ;>

Yeh ollaan sitten tasoissa. Oot kyllä varmaan parempi pelaaja tolla Yoshilla, tai no en tiedä. Yoshimitsun miekka on kyllä tosi terävä. ;)

ai helkkari. Olipas Ento ja Jussiman pistäny kovasti Bryanilla. 36 tais olla. Toi vaatii jo taitoo mitä mulla ei taida Bryanilla olla. No onneks ees Law on hallussa. :(

ai helkkari. Olipas Ento ja Jussiman pistäny kovasti Bryanilla. 36 tais olla. Toi vaatii jo taitoo mitä mulla ei taida Bryanilla olla. No onneks ees Law on hallussa. :(

Aivan, bryanilla pelaaminen vaatii taitoa :) Pitäisi taas yrittää pelata survivalia kun en ole pariin viikkoon pelannut.

HEHHEH. Niin muutes vaatii Law:kin pelaaminen ja tuli tossa heti perjantaina pistettyä 41 survivaliin. Että sellasta. :p

Itse olen tehnyt jo useammalla hahmolla jos jonkinnäköistä ennätystä ja paras on tällä hetkelläni Jinillä sija 25 (Olin aluksi 20 kun naputin ennätykseni, mutta olen tipahdellut sijoja, olisi kai aika yrittää uudelleen :p), tosiaan Jin^ on nikkini niin rankingeissa kuin myös IRCissä.

Entomoa yritän tällä hetkellä saada kiinni Hwoarangin survivalissa kun olen yhden päähän jäänyt.

Chain Training ei oikein jaksa vielä kiinnostaa, mutta eiköhän se siitä kun on tarpeeksi mättänyt Time Attackia ja Survivalia :)

bryanfury80, et muuten sattumoisin ole Kiss.fi:n playstation-chatissa koskaan käynyt? Tunnut erittäin tutulta. :)

Juu kyllähän joskus tuli siellä aika paljon aikaa vietettyä siis kissin pleikkari chatissa. Nykyään siellä kyllä ei oo ketään ja harmittaa ku ei pääse oikee puhumaan peleistä, kun tonne irckiinkään en jostain syystä pääse. Liekö väärä osoite. Oletkos sä se joka oli vetäny Jinillä T3:ssa jotain 200? :p

Juu kyllähän joskus tuli siellä aika paljon aikaa vietettyä siis kissin pleikkari chatissa. Nykyään siellä kyllä ei oo ketään ja harmittaa ku ei pääse oikee puhumaan peleistä, kun tonne irckiinkään en jostain syystä pääse. Liekö väärä osoite. Oletkos sä se joka oli vetäny Jinillä T3:ssa jotain 200? :p

Itse asiassa kyllä olen, Jinillä 201 Survivalissa :)
Muistin siis oikein. Ja tosiaan sieltä Kissiltä lähti kaikki irkkiin, että sinne vaan yrittämään :)
Voi olla että olet yrittänyt jollekin "väärälle" servolle tai jotain, kannattaa koittaa connectaa vaikka irc.kolumbus.fi tai irc.song.fi kautta.

Ylös Bottom