Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomveh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on semmonen mecha peli, johon tarvitset älyttömän "ohjauspöydän".
Pöydässä on nappeja yli 40

Pelit lehti mainitsi että tossa on nappeja pyyhkimiä varten kun kerran linssit saattavat likaantua:eek: . Tulee sega mieleen erikoisineen lisälaitteineen jotka toimivat yhdessä pelissä esim. ne marakassit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morfeus
Peli on muuten Steel Batallion, eikä Tekki, kuten ennen oli.
Nej. Tekki on pelin nimi Japanissa, ja USAssa ja mahdollisesti Euroopassa (jos se tänne nyt edes tulee), pelin nimi on Steel Battallion.

Itse ainaskin ostan tuon pelin jos se tulee Eurooppaan. Importtina nimittäin en kyllä osta, voi nimittäin tulla postituskuluja jonkun verran :)

Tässä on muuten parempi kuva ohjaimesta.

Kuulemma, jotta pelin Mechin saa edes käyntiin, pitää painaa kuutta (!) eri nappia tolta ohjauspöydältä :)

Jumalaute tuota hintaa. Ei muuten mutta todennäköisyys että tuolle ohjaimelle tulee käyttöä toistekin on pieni.

Tietääkseni ohjain on suunniteltu vain kyseistä peliä varten, eikä toimi muissa peleissä.
Jep, ei niin. Mutta voihan Tekillä tulla aina jatkoa. Shinji Mikami ainaskin kertoi jossakin haastiksessa, että Tekille tulee mahdollisesti lisälevy, jossa olisi ainaskin online-tuki.

Mielenkiintoista nähdä miten Tekki tulee myymään, varsinkin Japanissa. Pelkään kyllä pahoin, että peli tulee floppaamaan oikein kunnolla.

Tietääkseni ohjain on suunniteltu vain kyseistä peliä varten, eikä toimi muissa peleissä.

Onhan se mahdollista, että tulevaisuudessa tulee muitakin pelejä jotka tukevat tuota, mutta en ainakaan itse pidä sitä kovinkaan todennäköisenä.

On kyllä oikeasti mielenkiintoinen tuotos tuo ohjain, voi vaan todeta, että tämä on mahdollista vain Japanissa. No, Capcomilla on kai varaa kokeilla hieman omaperäisempiäkin tuotoksia. Toisaalta tuo maksaa Japanissa 19,800 jeniä, eli semmoiset 150 dollaria.

Aika mielenkiintoisena pointtina, tuo säntäsi amazon.co.jp sivuilla suoraan ennakkotilatuimmaksi peliksi/pelilaitteeksi kun mukana on kaikki pelialustat. Taakse jäivät mm. GameCuben nettiadapteri ja Final Fantasy XI Limited Edition. Taitaapi siellä käydä omaperäiset viritelmät hyvin kaupaksi. Saa nähdä sitten mihin asti riittää potku kun se tulee todellisille myyntilistoille.

Jep, Japani on extra-tilpehöörin luvattu maa.

Tuo Amazonin lista löytyypi siis http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/tg/browse/-/637814/ref=ac_h100_t_list100/249-2783175-0235568 . Tekki on tällä hetkellä kakkosena, mutta positiivista on se, että itse Xbox-konsoli että toinen peli löytyvät myös TOP25-listalta (24. ja 22.). Tuo toinen peli on http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/B00006BX9E/qid=/br=1-22/ref=br_lf_vg_22/249-2783175-0235568 , eli minulle täysin tuntematon...

On näköjään tänään tullut uudet myyntilistat, ja siellähän se Tekki komeilee kolmantena, ja aika yllätyksenä Sega GT 2002 on neljäs. Vaihteeksi positiivisia uutisia tuolta Japaninkin suunnalta.

Ylös Bottom