Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Gimble

Well-Known Member
Serverit lienee tällä hetkellä alhaalla, en mä pääse ainakaan nyt online lainkaan :( Täällä myös marinaa aiheesta...toivottavasti ei nyt mikään pysyvä tila, olisi ollut kiva vetää muutama rundi tänään. :confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

No tietenkin heti seuraavalla yrityksellä turhan ketjun luomisen jälkeen alko toimiin LOL

Nojoo, valitettavasti ei kuitenkaan ihan turha ketju. Eiköhän näitä juttuja ihmetellä vielä joskus tulevaisuudessakin...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Serverit lienee tällä hetkellä alhaalla, en mä pääse ainakaan nyt online lainkaan :( Täällä myös marinaa aiheesta...toivottavasti ei nyt mikään pysyvä tila, olisi ollut kiva vetää muutama rundi tänään. :confused:

ainakin nyt meikäläisellä toimii ja on tääl muutama muukin suomalainen pelaamassa näköjään. Peliin sisäänkirjautuminen tuotti ongelmia mutta ku jakso tarpeeksi kauan yrittää niin pääsi
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

joo ei sinänsä turha....itekkin tappelin jossain vaiheessa puol tuntia mut sit riitti se startin näpytteli...nyt ainaki just 1 kaveri pääsi, koitan ite jossain vaiheessa myöhemmin
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Muutamia bugeja ja ongelmia mitä itsellä on sattunut:

1. "Et voi liittyä tähän peliin yritä myöhemmin uudelleen" tämä tapahtuu yrittäessä liittyä johonkin peliin kuten vaikka tänään Finnish servulle :<

2. Audio katoaa ja fps kärsii. Eli äänet katoaa aseista ja muista pelillisistä asioista joiden pitäisi ääntä pitää. Musiikki ja puheet kuuluvat silti.

3. Disconnect + tärinä jäätyminen. Tässä tapauksessa peli kaatuu ja sanoo että yhteys katkesi. Ohjain jatkaa tärisemistä ja peli kaatuu jättäen ainoaksi mahdollisuudeksi pelin lopettamisen.

4. Jäätävät latausajat. 2-40 min (useimmiten yli 10min mennessä kannattaa katsoa XMB:stä onko kirjautunut ulos tai kysäistä kaverilta löytyykö kyseistä peliä enää listasta)

5. Ääni pätkii ja puheesta ei tällöin saa juurikaan selvää. Tähän auttaa luultavasti kuulokkeiden uudelleen käynnistys.

6. Satunnaiset jäätymiset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Yks vinkki joka vissiin saattaa liittyä moneenkin mainituista ongelmista, lägillä saattaa olla näppinsä tässä pelissä...pelaillaan mielummin 8 vs 8 pelejä, ainakin alkuun. Sitten jos/kun jollakulla on joku superyhteys niin sitä 32 pelaajan serverihommaakin voi alkaa varovaisesti kokeileen. Mut en mä oikein jaksa uskoa, että 32 pelaajan pelit toimii kunnolla nopeimmillakaan ADSL yhteyksillä? :confused: Lisäksi ne isot mapit latautuu ihan älyttömän kauan...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Yks vinkki joka vissiin saattaa liittyä moneenkin mainituista ongelmista, lägillä saattaa olla näppinsä tässä pelissä...pelaillaan mielummin 8 vs 8 pelejä, ainakin alkuun. Sitten jos/kun jollakulla on joku superyhteys niin sitä 32 pelaajan serverihommaakin voi alkaa varovaisesti kokeileen. Mut en mä oikein jaksa uskoa, että 32 pelaajan pelit toimii kunnolla nopeimmillakaan ADSL yhteyksillä? :confused: Lisäksi ne isot mapit latautuu ihan älyttömän kauan...

Yllättävän nopeasti tänään on suomiservut toimineet 32 pelaajalla. Saa nähdä onko huomenna sitten taas toinen päivä. Parhaimmillaan 5 minuuttia odottanut 32 pelaajan servua.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itselläni oli Perjantaina ja Lauantaina, ettei peli mennyt verkkoon. Sunnuntaina tuota ei esiintynyt.

Muuten ongelmat noissa peliin pääsyssä. Eli aulan jälkeen kun lataa peliä, niin kestää nin pirusti. Ja sitten kun meni läpi, niin olin kuolleena. X -olis herännyt henkiin, mutta kun X -painoi niin mitään muuta ei tapahtunut kuin X -hävisi ruudusta. Pysyin kuolleena ja pystyi muita pelaajia katsomaan. Tätä kävi usealla liittymis kerralla.

Sitten kun vihdoin ja viimein pääsi, niin sitten alko toimimaan. Joskin välillä porukka varppaili ja itsellänikin hahmo jumitti välillä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt näyttää toimivan huomattavasti paremmin. Olisko kestänyt 3-5min kun pelissä sisällä aloituksen jälkeen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt näyttää toimivan huomattavasti paremmin. Olisko kestänyt 3-5min kun pelissä sisällä aloituksen jälkeen.

Muut tekniset ongelmat ovat tosin vieläkin messissä: ensimmäisellä pelikerralla lagi oli aivan sietämätön. Toisella kerralla lagista lähestulkoon päästiin, mutta ääniä ei kuulunut kuin muutaman ekan minuutin. Serverikin, jolla pelasin (suomi-server) oli laginen (jatkuvasti tuli sitä "yhteyshäiriötä"). Liekkö johtui hostista sitten?

Tosin eihän näihin vielä pitänytkään tulla korjausta.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt peleihin pääsee nopeesti mutta itse peli on kidutusta, koska 20sec välein tulee jonkinlainen disconnet ja koko äijä vaan jumitaa paikallaan. Todella mukavaa kun olet juuri 1vs1 tilanteessa ja et voi tehdä yhtikäs mitään :rolleyes:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Nyt peleihin pääsee nopeesti mutta itse peli on kidutusta, koska 20sec välein tulee jonkinlainen disconnet ja koko äijä vaan jumitaa paikallaan. Todella mukavaa kun olet juuri 1vs1 tilanteessa ja et voi tehdä yhtikäs mitään :rolleyes:

Jos se johtu siitä serveristä. Tehtiin uusi testimielessä, löytyy nimellä "Paree Suomiser" EU osastolta. Tulkaahan testaa jos kerkeette.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Jos se johtu siitä serveristä. Tehtiin uusi testimielessä, löytyy nimellä "Paree Suomiser" EU osastolta. Tulkaahan testaa jos kerkeette.

Ei johtunu näkäjään, samanlailla pätkii_koko_ajan :confused:

Voi itku, näyttäs äkkiseltään siltä että päivitys rikkoi pelin...mä en ainakaan pysty pelaan tuota tossa kunnossa.

Usein kun tulee taistelu niin jätkä jämähtää tai ei tapahu mitään kun ampuu -> Vkäyrä heittelee siinä tilanteessa aika reippaasti punaselle :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itselläni satunnaisesti peli töksähtää sekunniksi tai pariksi ( se kuvio ruudun keskellä, ylhäällä ), tiukassa tilanteessa varma häviö siis.
Ja myös sitä on alkanut tapahtua että peliin pääsee sisään, mutta ei pelaamaan, eli vaikka kuinka X painelee, niin ei mene. Eikä myöskään R2:sta tapahdu mitään, mutta sivuille painaessa voi selata muita pelaajia -__-
Ja vaikka matsi kerkeäisi jo loppumaan, niin ei silti pääse pelaamaan..
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

En ole huomannut vielä mitään muuta eroa kuin että vähän väliä ruudun yläosaan tulee punainen iso x ja silloin ukko pysähtyy kykkimään eikä reagoi mihinkään.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Mulla on ollu samaa ongelmaa ja kerkesin jos luulla, että vika on ohjaimessa.

noh tänään jokatapauksessa ostamaan uusi ohjain.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ja myös sitä on alkanut tapahtua että peliin pääsee sisään, mutta ei pelaamaan, eli vaikka kuinka X painelee, niin ei mene. Eikä myöskään R2:sta tapahdu mitään, mutta sivuille painaessa voi selata muita pelaajia -__-
Ja vaikka matsi kerkeäisi jo loppumaan, niin ei silti pääse pelaamaan..

Mulla tätä aivan samaa tapahtu jo ennen tuota päivitystä. Ja tuo X vielä hävisi ruudusta ekan painalluksen jälkeen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onhan tuo itselläkin tuo hetkellinen freezaaminen nostanut pulssia, eilen oli aika hauskakin tilanne. Plänttäsin pommin ja jäin sitä vahtimaan. Ensin on rauhallista, jes, vielä muutama sekunti niin voitto on käsillä. Sitten ruutuun ilmestyy eri suunnista kaksi vihua ja ruutu jämähtää siihen n. kahdeksi sekunniksi. Huhhuh! Onneksi tarina kuitenkin päättyi onnellisesti. :)
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?t=89291

Kokeilin tossa aamulla niin mulla hävis toi X kokonaan, kun poistin sen vanhemman savegamen, joka oli tehty ennen pätsiä.

No niin, eli vanhempi save pois. Tämä kävi mulla mielessä, kun Debug koodien kanssa pitää vanhemmat aina poistaa, mutta sitten ajattelin että kait julkisessa päivityksessä ei ole ongelmaa. No näyttäisi olevan, pitää poistaa save tai poistan nyt kaikki savet ja alotan tyhjältä pöydältä.
 
Ylös Bottom