Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko kuinka yleistä, että kun menee peliin, niin ei tule peliääniä ollenkaan? Kuulemma toisessa mapissa oli äänet, muttei ensimmäisessä niitä ollut.
Ja kyllä, vahvari oli oikein ja piuhat kiinni ja virrat päällä :p
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko kuinka yleistä, että kun menee peliin, niin ei tule peliääniä ollenkaan? Kuulemma toisessa mapissa oli äänet, muttei ensimmäisessä niitä ollut.
Ja kyllä, vahvari oli oikein ja piuhat kiinni ja virrat päällä :p


Se oli Timppa mulla ainakin ensimmäinen kerta ku ääni ei ollu! En tiedä mistä johtu...
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Ei ole itselle nyt pieneen aikaan tota äänibugia tapahtunut, mutta sillon aikanaan kun tapahtui niin hämärsti vain äänet katosivat kesken mapin ja mapin jälkeen heitti ulos PSN:stä ja takasin pääsi vasta boottaamalla koneen. Käsittääkseni tuo bugi piti korjautua jo jossakin päivityksessä mutta mutta..
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Minulla ei ole äänet kadonuu kertaakaan, mutta sen sijaan ne jää joskus soimaan :rolleyes:
Esimerksiksi joku ampuu aseella, niin sen aseen ääni jää soimaan niin kauan kunnes se ampuu uudelleen.
Tämä on siis todella ärsyttävää aina joskus :mad:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

ONko kelläkään semmosta tekstiä ilmaantunut että "tehtävää ei voitu suorittaa, palvelinyhteys ei välttämättä ole käytössä, tilastoja ym. ei välttämättä voida tallentaa." Se ei menny ihan noin, mutta kuitenkin se tulee esiin valikoissa vähän väliä, kun yrittää joinata peliin.
Ja lupauksensa se on pitänyt.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

ONko kelläkään semmosta tekstiä ilmaantunut että "tehtävää ei voitu suorittaa, palvelinyhteys ei välttämättä ole käytössä, tilastoja ym. ei välttämättä voida tallentaa." Se ei menny ihan noin, mutta kuitenkin se tulee esiin valikoissa vähän väliä, kun yrittää joinata peliin.
Ja lupauksensa se on pitänyt.

Onhan sellainen tullut, mutta mitä väliä.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Peli alko normaalisti...Yksikään oman joukkueen kaveri ei liikkunu mihinkään. Kaikki jäivät mun ruudulla kyykkimään lähtöön. Itse yritin edetä pommille päin ja aina mut listittiin...aattelin et onhan hyvä snipperi jossakin ku en ikinä nää ketään...mut varmaan 3 kierroksen jälkeen jäin kattomaan oman joukkueen jäseniä,jotka edelleen kyykkivät lähdössä....Sit ihmetys oli suuri ku yksi kyykkivä sai yht äkkiä pommin takapuolensa päälle ja vähän ajan päästä se alko asentaa pommia siihen lähtöön ja tuli ilmoitus pommi asennettu....Mä yritän jutella joukkue tovereille ja kysyä mitä tää tarkottaa? Mistä niit ammutaan siihen lähtöön ku ketään ei näy.... Kenenkään vastausta en kuullu, näin vaan et yrittivät puhua....Yritin hakee pommin ja sainhan sen ja kävin asentaakki sen onnettoman pommin....eli se toimi kun vaan olis nähny edes omat tai vihut muualla ku lähössä kyykkimässä!

Sit tuli sotilaalta viesti "Buuttaa konees sulla on joku BUGI"

Tuollanen sattu mulle ekaa kertaa, ja olin ihan pihalla ennen sotilaan viestiä!

Onko muilla ollu vastaavanlaisia BUGEJA?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Peli alko normaalisti...Yksikään oman joukkueen kaveri ei liikkunu mihinkään. Kaikki jäivät mun ruudulla kyykkimään lähtöön. Itse yritin edetä pommille päin ja aina mut listittiin...aattelin et onhan hyvä snipperi jossakin ku en ikinä nää ketään...mut varmaan 3 kierroksen jälkeen jäin kattomaan oman joukkueen jäseniä,jotka edelleen kyykkivät lähdössä....Sit ihmetys oli suuri ku yksi kyykkivä sai yht äkkiä pommin takapuolensa päälle ja vähän ajan päästä se alko asentaa pommia siihen lähtöön ja tuli ilmoitus pommi asennettu....Mä yritän jutella joukkue tovereille ja kysyä mitä tää tarkottaa? Mistä niit ammutaan siihen lähtöön ku ketään ei näy.... Kenenkään vastausta en kuullu, näin vaan et yrittivät puhua....Yritin hakee pommin ja sainhan sen ja kävin asentaakki sen onnettoman pommin....eli se toimi kun vaan olis nähny edes omat tai vihut muualla ku lähössä kyykkimässä!

Sit tuli sotilaalta viesti "Buuttaa konees sulla on joku BUGI"

Tuollanen sattu mulle ekaa kertaa, ja olin ihan pihalla ennen sotilaan viestiä!

Onko muilla ollu vastaavanlaisia BUGEJA?
Pelaatko wlanilla vai langallisella? Itellä lagaa just vähän tohon tapaan aina välillä (wlan käytössä), ei tosin ihan noin paljon, mutta kuitenkin niin että minuutin verran voi porukka jumittaa spawnilla/missä ovatkaan lagin alkaessa. Itselle tosin tulee aina disconnect tämän jumituksen päätteeksi, että tuskin sama asia on. Mutta ihan vaan näin tiedoksi että wlan saattaa toimia kehnosti jolloin peli käyttäytyy noin.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Pelaatko wlanilla vai langallisella? Itellä lagaa just vähän tohon tapaan aina välillä (wlan käytössä), ei tosin ihan noin paljon, mutta kuitenkin niin että minuutin verran voi porukka jumittaa spawnilla/missä ovatkaan lagin alkaessa. Itselle tosin tulee aina disconnect tämän jumituksen päätteeksi, että tuskin sama asia on. Mutta ihan vaan näin tiedoksi että wlan saattaa toimia kehnosti jolloin peli käyttäytyy noin.

Lagallisella pelaan (NAT 1), mut mulla nuo omat ei liikkunu koko pelissä mihinkään eli pelkästä lagista ei ole kyse. Samalla hävis muiden puheetki. JOKU BUGI se oli, mut koski vaan muo?

Niin seuraava peli toimi ihan normaalisti, enkä buutanu konetta välillä!

FODIN pojat kerto eilen, et niillä oli illalla aiemmin ollu näkymättömät panttivangit...vaan niiden varjot oli kulma näkynny!
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

FODIN pojat kerto eilen, et niillä oli illalla aiemmin ollu näkymättömät panttivangit...vaan niiden varjot oli kulma näkynny!

Joo mullakin on ollu kerran näkymättömät panttivangit heti rundin alussa, mutta on kai jokin glitchi olemassa että jos yrität pelastaa yhen panttivangin kerrallaan viemällä sen alueelle, niin se voi muuttua näkymättömäksi, itselle tämä tosin tapahtui yhtäaikaa kolmen(3) panttivangin kanssa eivätkä vihutkaan niitä näkeneet.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Itel tykkää kyttyrää toi R2 namiska, ei skulaa Logitechin opiskelijakapuloilla kyseinen painike, ainoo millä wörkkii on sonyn omat ohjainkyhäelmät. Eli esim. aseita en voi vaihtaa kesken kartan. Jos joku tietää ratkaisua kyseiseen onkelmaan, ristillinentasajako kehii ja neuvoo ilmoille.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko muilla samaa ongelmaa?
Mappi Quarantine

Mä pystyn pelaa ensimmäisen rundin normaalisti. Sen jälkeen omat ei liiku lähdostä mihinkään, eikä vihuja ei näe. Omia kun seuraa ni vaikka ovat paikallaan niin voivat saada pommin ja asentaakkin sen??? Äänet häviää kans sen ekan kierroksen jälkeen. Ite pystyn liikkuu mapissa normaalisti ja hakee pomminkin, jos näkymättömät vihut ei vaan satu näkee muo. Myös pommin asennus onnistuu.

Mulle kyseinen kertta on tullut onneksi vain 2 kertaa ja kummallakin kerralla on ollut sama ongelma.... Bugi? Vai eikö vaan toimi itselläni... paikallisesta PS Storesta ostettu. Koneena on 60 giganen PS3 julkasumalli?

Tuo kenttä alkaa potuttamaan raskaasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onko muilla samaa ongelmaa?
Mappi Quarantine

Mulle kyseinen kertta on tullut onneksi vain 2 kertaa ja kummallakin kerralla on ollut sama ongelma.... Bugi? Vai eikö vaan toimi itselläni... paikallisesta PS Storesta ostettu. Koneena on 60 giganen PS3 julkasumalli?
Mulla sama kone, Kanadan storesta ostettu peli, eikä tuota ole tapahtunut kertaakaan. Kerrassaan outoa. Kannattaa raportoida tuo bugi englanninkieliselle Euroopan Socom-foorumille.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Poistin asennuksen ja asensin uudelleen...en ehtiny kokeilee eilen toimiiko nyt paremmin... TOIVOTTAVASTI!

Tänään olen sitä testaamassa..... :cool:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Paskaa... ajatteli pitkästä aikaa pelata. Asensin päivityksen ja koitin mennä pelaa, mutta peli kaatuu ~5min sisällä.... =(
 
Ylös Bottom