Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekniset ongelmat

Vastaus: Tekniset ongelmat

Pelitiedon työkalusta poistin tiedostot eikä näy enää socomista mitää ja silti menee vielä jumiin.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Pelitiedon työkalusta poistin tiedostot eikä näy enää socomista mitää ja silti menee vielä jumiin.
Sitten voi olla, että itse pelin savetus on jotenkin korruptoitunut. Kokeile käynnistää peliä jollain toisella profiililla (jolla ei ole SOCOM-tallennusta vielä olemassakaan). Toinen vaihtoehto on, että kopioit nykyiset tallennuksen vaikka muistitikulle talteen, ja poistat sen jälkeen saven Pleikalta.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

kopioin mustitikulle tiedostot ja poistin kaikki socom tiedostot ja meni taas jumiin, kaikilla klaanin jäsenillä käy samoin, mutta pojan nimimerkillä toimii erinomaisesti.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kävin lakkauttamassa klaanin socomin sivuilta ja nyt alkoi toimimaan. jotenkin klaani oli mennyt jumiin kun kellään klaanin jäsenellä ei socomi toiminut.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kävin lakkauttamassa klaanin socomin sivuilta ja nyt alkoi toimimaan. jotenkin klaani oli mennyt jumiin kun kellään klaanin jäsenellä ei socomi toiminut.

Huh huh!
Hyvä pikku bugi pelissä, joka keskittyy vain verkkopelaamiseen...
Miksi, oi miksi tämän pelin kanssa on menty hieman aidan matalimmista kohdista?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Huh huh!
Hyvä pikku bugi pelissä, joka keskittyy vain verkkopelaamiseen...
Miksi, oi miksi tämän pelin kanssa on menty hieman aidan matalimmista kohdista?
...ja klaanitoimintaahan hehkutetaan myös joka toisessa lauseessa. :p

Tämä saa mut repeilemään joka kerta: The right hand!

P.S. Sorry off-topic.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Kertokaapa miten pääsee oikee edes pelaamaan kun heti ensimmäistä kertaa käynnistän koko pelin ja yritän liittyä EU serverille, niin jopas jotakin. Connection lost. Tämän jälkeen en pääse tuosta alkuruudusta eteenpäin vaan valittaa että "verkon valmistelu epäonnistui".
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Koitas myöhemmin uudestaa,säätäävät taas jotai,ei toimi kai kellään. Nyt jo toimii.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Elikkäs ku mulla on toi sonyn oma headsetti ni mää kuulen muiden äänet hyvin sielt , mutta muut ei kuule mun vaikka huutasin. Volumen oon laittanu 5(eli maksimiin), mutta ne palkit siel pysy ihan alaalla ku puhun ja pelis näyttää et en puhuis. Mikä on ?
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Confronation sijoitus hyppii miten sattuu eli välillä 0-5 käykö muille samoin. Ei tässä muuten mitään väliä olisi mutta kun on leijona pullon veto kuka on paras huhtikuun loppuun mennessä tlastoissa klaanin jäsenten kesken.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onkos muilla sellasta tullut, että kesken pelin lentää XMB valikkoon? Eilen kun tämän ostin, niin ei tullut kertaakaan, mutta tänään on toi tullut jo monta kertaa.. :confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Onkos muilla sellasta tullut, että kesken pelin lentää XMB valikkoon? Eilen kun tämän ostin, niin ei tullut kertaakaan, mutta tänään on toi tullut jo monta kertaa.. :confused:

Siis lopettaa pelin?? Jos niin, kyllä vain kerran on käynyt noin, tais olla eilen.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Siis lopettaa pelin?? Jos niin, kyllä vain kerran on käynyt noin, tais olla eilen.

Juu, lopettaa pelin. Tossa äsken kun pari peliä pelasin, niin toimi kyllä taas hyvin. Silloin kun se heitti eniten ulos, olin pelaamassa respaa kaverin kanssa. Rankedissä tuli vaan kerran.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Juu, lopettaa pelin. Tossa äsken kun pari peliä pelasin, niin toimi kyllä taas hyvin. Silloin kun se heitti eniten ulos, olin pelaamassa respaa kaverin kanssa. Rankedissä tuli vaan kerran.

Itsellä tais tulla myös respassa toi. En tiiä onko siinä joku ongelma sitten.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Bugi bugi, itsellä tehnyt ainakin 4 kertaa tuon, myös sitä on käynyt että peli jäätyy ja kone pitää bootata. Ärsyttäviä ongelmia, tappavat peli-ilon varsin nopeasti. :rolleyes:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Täällä myös eilen tilttas peli. Myös peli jumahtanut kun kesken pelin mennyt valikkoon. Ärsyttäviä tällaset.
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Bugi bugi, itsellä tehnyt ainakin 4 kertaa tuon, myös sitä on käynyt että peli jäätyy ja kone pitää bootata. Ärsyttäviä ongelmia, tappavat peli-ilon varsin nopeasti. :rolleyes:

Normi päivä socomissa, itsellä tehnyt tuota nimittäin alusta saakka... :confused:
 
Vastaus: Tekniset ongelmat

Täällä myös eilen tilttas peli. Myös peli jumahtanut kun kesken pelin mennyt valikkoon. Ärsyttäviä tällaset.

Mulla tilttaa tää nykyään vähintään kerran päivässä. Yks mikä kans ihmetyttää on se, että käyttöehdoissa on ekan kerran jälkeen lukenut vain ~ . Saattaa johtua siitä, että kieli on suomi.
 
Ylös Bottom