Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Muutama eka kenttä hiiviskelty läpi. Kontrollit ovat toimivat (joskin liikkeentunnistusta olisi voitu käyttää omaperäisemmillä tavoilla hyväkseen), näyttää hyvältä ja kuulostaa edelleen omiin korviini hölmöltä. Hiukan hauskaa ja kuivakkaa huumoria myös luvassa, varsinkin ohjeita antavan "kertojan" dialogissa.

Ainoa suurempi valittamisen aihe on ruutuohjeissa, jotka jäävät paikoin päälle toiminnan eteen. Täytyy vielä vilkaista, saako ne jostain helposti pois päältä.

Ei mikään tajunnanräjäyttäjä, mutta hyvää perussettiä.
 
Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Tarinatila meni läpi pari päivää sitten, olisikohan reilut kymmenen tuntia mennyt. Paranee vaan edetessään, olen itse asiassa todella tyytyväinen peliin ja harmittaa kun loppui, pitää mennä testaamaan Assignment -tila. Arvostelu tulossa aivan lähiaikoina.

Acquire on luvannut viidennen ja kuudennen osan myös Wiille, toivottavasti pitävät lupauksensa.
 
Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)


On kyllä hyvä peli. Miekkailu harmittaa, mutta muuten täyttä rautaa. Aika hankala on. Meni varmaan 2h että pääsi harjoitustehtävän läpi. :D Musiikki on todella hyvää, omiin korviini juurikin oikeanlaista. Huumorin kyllä kuivaa, mutta toimivaa. Luulisi sarjan fanien olevan tyytyväisiä, sillä tenchu Z (boksin edellinen) fiilis ja rymistely on kaukana.

Niin, elän kyllä menneisyydessä itsekkin, mutta peli on minun mielestä nätti. Jopa verrattaessa edellä mainittuun boksi-tenchuun.
 
Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Tuli sitten tämäkin hankittua ja vähän jo pelailtuakin - eka tehtävä ja vähän muuta häröilyä. Odotuksia paremmat fiilikset Thiefiä muistuttavien elementtien ansiosta, joskin itseä ärsyttäviä juttujakin löytyy. Miekkailu on jostain sieltä itsestään, siihen en oo päässyt kyllä yhtään sisälle. Pari lyöntiä saanut vaan blokattua vaikka koitin vissiin jollain helpolla tasollakin oppiakseni tekniikan... Lisäksi paljastumisen johtaminen aina siihen, että ninjailija päätyy lähtöruutuun ei oikein maistu mulle. Rehellinen pako tuntuisi paremmalta. Mutta katsotaan nyt tykkäänkö pelistä enemmän vai vähemmän kunhan pääsen storylineä vähän pidemmälle.
 
Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Tuli sitten tämäkin hankittua ja vähän jo pelailtuakin - eka tehtävä ja vähän muuta häröilyä. Odotuksia paremmat fiilikset Thiefiä muistuttavien elementtien ansiosta, joskin itseä ärsyttäviä juttujakin löytyy. Miekkailu on jostain sieltä itsestään, siihen en oo päässyt kyllä yhtään sisälle. Pari lyöntiä saanut vaan blokattua vaikka koitin vissiin jollain helpolla tasollakin oppiakseni tekniikan... Lisäksi paljastumisen johtaminen aina siihen, että ninjailija päätyy lähtöruutuun ei oikein maistu mulle. Rehellinen pako tuntuisi paremmalta. Mutta katsotaan nyt tykkäänkö pelistä enemmän vai vähemmän kunhan pääsen storylineä vähän pidemmälle.

Kiinnijämistä kannattaa välttää oikeasti. Miekkailu on mälsää, mutta onneksi sitä ei tarvitse harrastaa kuin pari kertaa pelin aikana. Kannattaa suunnitella reitit tarkkaan ja hiiviskellä huolella. Saa pelistäkin enemmän irti.
 
Vastaus: Tenchu: Shadow Assassins (Wii)

Kiinnijämistä kannattaa välttää oikeasti.

Tietty, sehän ton pelin ideakin on. Eikä toi parissa alkutehtävässä ole loppujen lopuksi edes kovin vaikeaa. Oikean kulkureitin valitsemalla huomaa, että aika moni vartija on sekä kuuro että sokea.

Thieffimäiseen tapaan olen piilottanut kaikki listimäni vartijat, onko siitä jotain hyötyä? Ei ole vielä tullut kokeiltua reagoivatko partioivat vartijat mitenkään reitiltään löytämiin raatoihin.
 
Ylös Bottom