Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennis Masters Series

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri Hiiva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole tilannut, mutta pääsin kokeilemaan previkkaa joka toi ihan hyvät fiilikset.

Tosin pelaajilla olivat siinä valkoiset paidat, ja kaikenlisäksi pallo meni aina verkon yli ja syötöt oli varmasti perille meneviä.

Joten en kyllä voi sanoa lopullisesta versiosta mitään, mutta toivotaan että asusteita olisi enemmän ja virhealttiimpi peli olisi :)

Muuten oli kyllä ihan positiivinen kokemus! Tennis on aina ollut ihan kiva peli, varsinkin kavereiden kanssa kun on 4 kentällä ja SNES pyörittämässä jotain vanhaa tennispeliä ;)

T: Scorpz

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
play.comissa sopuhintaan
Onkohan kukaan tilannut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN

Tosin pelaajilla olivat siinä valkoiset paidat, ja kaikenlisäksi pallo meni aina verkon yli ja syötöt oli varmasti perille meneviä.

Joten en kyllä voi sanoa lopullisesta versiosta mitään, mutta toivotaan että asusteita olisi enemmän ja virhealttiimpi peli olisi :)

Pitihän se tilata, kun halvalla sai. En ole paljoa pelannut sitä vielä, mutta voin sanoa, että ei tuossa pallo aina verkon yli mene. Kahdella helpoimmalla tasolla olen pelannut nelinpeliä koneen kanssa kahta koneen ohjaamaa pelaajaa vastaan. En ole vielä voittanut, mutta kuten sanottu, en ole sitä paljoa pelannut. Enkä noista asusteistakaan nyt muista, taitaa olla sininen tai valkoinen paita ollut mun tiimin kavereilla, mutta eri väriset kuitenkin.

Mutta kertokaa vielä enemmän itse pelistä.Eli vähän jotain konkreettista.Pisteitä...
Kiinnostais tilata itsellekin tuohon hintaan...

Itseasiassa jos peli maksaa uutena ja kotiinkuljetettuna 14.07 euroa niin tilaan sen olkoot kuinka huono vaan. Voihan sitä vaikka jurrissa pelata... :)

edit:typo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Tennis on aina ollut ihan kiva peli, varsinkin kavereiden kanssa kun on 4 kentällä ja SNES pyörittämässä jotain vanhaa tennispeliä ;)

T: Scorpz [/B]

Samaa voin sanoa Slam Tenniksestä, yksin ei jaksa pelata niin paljoa kun se ei mikään Segan Virtua Tennis ole, mutta kaveriporukassa jaksaa tuntikausia. :)

Ylös Bottom