Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

terminator 3 mielipiteitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xclone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xclone

New Member
pari kertaa olen leffan jo katsonut ja täytyy sanoa että jos äksöni on mieleesi niin kannattee tsekata. tosin terminatrix(pahisrobo) ei säväyttänyt niin paljoa kuin T2 pahisrobo. mutta siitä huolimatta hyvä aivot vapaalle leffa. ja leffan so called dramatic end oli vähän ihmeellinen siinä mielessä kun iso arska sanoi haastattelussa kun häneltä kysyttiin että tuleeko T4 leffa vielä niin hän sanoi että hän ei halua nähdä seuraavaa terminaattoria rullatuolissa kun ikääkin alkaa kertyä. tosin elokuvan loppu kyllä omasta mielestäni viittaa jatko osaan. olisi kiva kuulla myös muiden mielipiteitä leffasta/ tarvitaanko se ehkä viimeinen tarinan päättävä 4 osa vai onko tarina hyvä jättää tähän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
olisi kiva kuulla myös muiden mielipiteitä leffasta/ tarvitaanko se ehkä viimeinen tarinan päättävä 4 osa vai onko tarina hyvä jättää tähän.

Olisi ollut hyvä päättää se jo siihen ensimmäiseen terminaattoriin.
 
ihan pakko tulla tänne pullistelemaan että olen jo hienon divxirippiräpin nähnyt ja se on tosi hieno vähän niinku mun kirjoitustyyli. ja sitten vielä että kyllä nuo piraattikopiot on hitsin hienoja. niinku.
 
Minäpä olen jo katsonut Terminator 4:nkin. Kuvattiin se kavereiden kanssa läheisessä metsässä. Minä esitin Schwarzeneggeriä, koska olen isoin kaikista. Seuraavaksi vuorossa Spiderman 3 ja Jurassic Park 4. On vaan ongelmana, mistä me ne dinosaurukset saadaan. Mutta kyllä me jotain keksitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minäpä olen jo katsonut Terminator 4:nkin. Kuvattiin se kavereiden kanssa läheisessä metsässä. Minä esitin Schwarzeneggeriä, koska olen isoin kaikista. Seuraavaksi vuorossa Spiderman 3 ja Jurassic Park 4. On vaan ongelmana, mistä me ne dinosaurukset saadaan. Mutta kyllä me jotain keksitään.


Mulla on koira joka muistuttaa ihan jotain hirmuliskoa joka puree ja syö kaiken, varsinkin kaikkia joita se ei oo ikinä ennen nähny, joten se sopis hyvin siihen rooliin.
Sitten on kissa joka roikkuu sen koiran persseessa koko ajan, niin nehän vois yhessä esittää jotain mutaatio Dinsaurusta aina välillä.
Koska kumpiki on PR0esittäjiä niin tunti palkka olis siinä
1 viiva 0,01 euroa.




sitten itse asiaan
T1 R-u-leZ
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minäpä olen jo katsonut Terminator 4:nkin. Kuvattiin se kavereiden kanssa läheisessä metsässä. Minä esitin Schwarzeneggeriä, koska olen isoin kaikista. Seuraavaksi vuorossa Spiderman 3 ja Jurassic Park 4. On vaan ongelmana, mistä me ne dinosaurukset saadaan. Mutta kyllä me jotain keksitään.

Tarviitteko Spiderman 3:seen naissankaria? Voisin sopia rooliin ;)Mä voisin itse asiassa olla myös velociraptor tai joku muu pikkulisko Jurristen Puistossa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
ihan pakko tulla tänne pullistelemaan että olen jo hienon divxirippiräpin nähnyt ja se on tosi hieno vähän niinku mun kirjoitustyyli. ja sitten vielä että kyllä nuo piraattikopiot on hitsin hienoja. niinku.

olen nähnyt elokuvan lontoossa elokuvateatterissa yhden kerran ja tuotanto dvd:ltä toisen kerran. sukulaiseni tuttava on töissä lontoolaisessa elokuvateatterissa ja hän oli mukana promo tilaisuuden järjestelemisessä ja sai kutsua muutaman kaverin mukaan katsomaan kyseistä leffaa ennakkoon palkkioksi kun oli vapaa päivänä auttamassa työporukkaa. että se niistä divxripräp piraatti kopioista. tonppalla taitaa olla taas pahapäivä, kun pitää aukoa päätä. tuttuun suomalaiseen tapaan hutkitaan ennenkuin tutkitaan. hohhoijaa.
 
Älkääs jauhako enempää paskaa.

Ite pääsen elokuvaa kattoon vasta kun se näille leveyksille saapuu (syyskuu?). Kertokaapa oliko Arskalla vielä habaa?
 
Terskanator 3 tulee jo elokuun ensimmäinen (vai oliko se toinen?) päivä tänne Suomeen, joten kauaa ei enää tarvitse odotella...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Älkääs jauhako enempää paskaa.

Ite pääsen elokuvaa kattoon vasta kun se näille leveyksille saapuu (syyskuu?). Kertokaapa oliko Arskalla vielä habaa?


Eli 1.8 :)
 
Ei tarvitse ihan syyskuuhun asti odotella. Ensimmäinen elokuuta on elokuvan virallinen ensi-ilta. Kaverit ovat varanneet liput kolmanneksi päiväksi. Trailerien perusteella ihan kelpo räminää näyttäisi olevan luvassa.
 
Trailerin perusteella osaisin sanoa vain sen, että huonompaan suuntaan ollaan menossa sisällöllisessä mielessä, mutta efekti tykitys taas voi vetää vertoja Matrixille. En tiedä, mutta toivon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Trailerin perusteella osaisin sanoa vain sen, että huonompaan suuntaan ollaan menossa sisällöllisessä mielessä,
ROFL. Aikasemmissa terminaattoreissahan sitä sisältöä oli niin perkeleesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Trailerin perusteella osaisin sanoa vain sen, että huonompaan suuntaan ollaan menossa sisällöllisessä mielessä, mutta efekti tykitys taas voi vetää vertoja Matrixille. En tiedä, mutta toivon.

oikeassa olet huonompaan suuntaan se menikin kuin esim t2 ainakin omasta mielestäni. ja tehosteet ei yllättänyt mitenkään reloadedin katsomisen jälkeen. suurin moka leffassa oli musiikin poissaolo melkein kokonaan. ja jos musiikkia jossain kohtauksessa oli niin t2 verrattuna aika kesyä. muistaakseni alkuperäistä syntsa teemaakaan ei ollut ollenkaan. t2 musa toimi erittäin hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
olen nähnyt elokuvan lontoossa elokuvateatterissa yhden kerran ja tuotanto dvd:ltä toisen kerran.

mikähän on tuotanto dvd? ja on se hianoa kun ei sormet ylety shiftiin. ;)
 
tuotanto dvd toiselta nimeltään myös screener, jota jaetaan suurimmille elokuva moguleille ja levittäjille(lue suurimmille elokuvateattereille kautta maailman). oscar raadille,rahoituksen järjestäjille ja ja "piraatti kauppiaille" shiftiin ei sormet ylety eikä tule ylettymään koska laiska kun olen. paitsi jos on virasto tason meiliä lähetettävänä niin sitten kyllä. :p :p
 
T3 on jees

Näin leffan taannoin reissussa ja olin yllättynyt. T3 on hyvä leffa. Cameronin tyyli ja visio puuttuvat, mutta T3:n toiminta, huumori ja meininki ovat taattua Terminatoria. Leffaa haittaa lyhyt pituus ja Marco Beltramin olematon musiikki, mutta muuten kyseessä varmaankin kesän paras toimintaleffa. Bad Boys 2 on nimittäin helvetin huono.
 
Ylös Bottom