Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Terminator: Resistance

PS5 versio pelattu ja oli tämä hyvä vielä toisellakin kerralla enkä vieläkään voi tajuta sitä pelaajan 3/10 arvostelua.
Myös annihilation line tuli pelattua ja ihan samaa tasoa se oli mitä peruspelikin ja sijoittuu sen puolväliin.
Aikaa meni 4.5 tuntia kun tein sivutehtävät myös joka on ihan hyvin kun peruspelin parissa meni n.10 tuntia.
Infiltrator moodi ei mikään kovin kummoinen ollut mutta ihan pelattava pikku extra.

Heitin heti perään ps4 version päälle jotta voisi verrata graafisia eroja, mutta se oli aika mahdotonta kun ps4 versiossa on aivan julmetun vahva filmgrain efekti jota ei saa pois päältä.
 
PS5 versio pelattu ja oli tämä hyvä vielä toisellakin kerralla enkä vieläkään voi tajuta sitä pelaajan 3/10 arvostelua.
Myös annihilation line tuli pelattua ja ihan samaa tasoa se oli mitä peruspelikin ja sijoittuu sen puolväliin.
Aikaa meni 4.5 tuntia kun tein sivutehtävät myös joka on ihan hyvin kun peruspelin parissa meni n.10 tuntia.
Infiltrator moodi ei mikään kovin kummoinen ollut mutta ihan pelattava pikku extra.

Heitin heti perään ps4 version päälle jotta voisi verrata graafisia eroja, mutta se oli aika mahdotonta kun ps4 versiossa on aivan julmetun vahva filmgrain efekti jota ei saa pois päältä.
Tuo Pelaajan heikko 3/10 arvostelu kyllä jäänyt itsellänkin mieleen. Ei tosiaankaan ole noin huono. Itse muistaakseni annoin 7/10 aikanaan kun pelasin. Olihan tässä kaikkea, mutta kiva oli silti pelata ja fiilis oli hyvä.
 
Onko tietoa tuleeko tätä complete editionia ps5:lle? Enhanced versio näyttäisi jo löytyvän. Pitkään olen tämän hankkimista miettinyt
 
Complete Edition tulossa Xbox Series X|S 27.10

Ja ilmainen päivitys jo pelin omistaville tulossa 27.9


Onhan tämä lisärikin sitten pelattava, kun kerran peli hyllystä löytyy. Itse en tästä pelistä hirveästi välittänyt. Hienoa kuitenkin, että pelistä on joku löytänyt jotain hyvääkin. Tässä sen huomaa, että makuja on monia, eikä yhtä oikeaa ole olemassakaan.
 
Ennen tämän ps5 version ostoa eilen googlettelin että onhan HDR moodi/tuki.. paljon tuloksia, useita videoita ps5 hdr, joku saksalanen juttu, 4k,60fps, hdr..
ja paskat, eipä sitten ollut HDR:ää kuitenkaan..
Jo tuo on pettymys, ja aika karulta vaikuttaa kaikkinensa.. sinne taisi se 17€ mennä..
 
Viimeksi muokattu:
Ennen tämän ps5 version ostoa eilen googlettelin että onhan HDR moodi/tuki.. paljon tuloksia, useita videoita ps5 hdr, joku saksalanen juttu, 4k,60fps, hdr..
ja paskat, eipä sitten ollut HDR:ää kuitenkaan..
Jo tuo on pettymys, ja aika karulta vaikuttaa kaikkinensa.. sinne taisi se 17€ mennä..
Kurjaa jos ei voi pelata ilman hdr:ää. Mennyt monta vuosikymmentä loistavia pelejä ohi.
 
Pelaa silti. Tuo on loistava peli kuitenkin.
Kurjaa jos ei voi pelata ilman hdr:ää. Mennyt monta vuosikymmentä loistavia pelejä ohi.
Juu pitäähän se pelata.. olen pari vuotta tuota aina alesta kyttäillyt mutta jäänyt kuitenkin ottamatta.
Mutta joo onhan se peleissä että kehitystä tulee "monessa vuosikymmennessä" ja siten vaan taso kasvaa omissa vaatimuksissa. Vaikka olen ollut peleissä kiinni "tennis tv-peli" ajoista asti, c64, Amiga 500 niin ei ole kyllä juuri hinkuja takaisin vaikka kuin oli loistavia pelejä silloin.. ärsytti vaan tuo kun netissä väärää tietoa tästä ps5 versiosta, feikki hdr videoita jne..
 
Viikko sitten ostin tän pleikka vitoselle ja maanantaina lisärin.. Molemmat lävitse paitsi soluttautua moodi. Ja mikä peli. Ai seetana sentään. Musiikit on kyllä uskomattomat ja tunnelmaa voi plasmalla leikata. Innostuin vielä välissä kahtomaan salvation leffankin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom