Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tervetuloa pappojen alueelle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Ok! Enpä löytänyt Anttilasta, Prismasta tai Citarista mitään kuulokkeita.
Moro! Vihjeenä, että jos perhettä, lapsia tai muita kummajaisia asustaa samassa taloudessa, niin tod.näk. kannattaa ostaa sellainen versio missä on mute -nappi. Noissa BT mikeissä harvemmin taitaa olla, joten ehkä usb -langaton. Nimim. etsii uutta headsettiä.. :)

Myöhemmällä ehkä langalla itsekin, vielä duunissa..
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Gigantissa on ainakin, en tiiä missä muualla olis.



Nojaa, aika keskinkertasesti meni. :o Illemmalla lisää, onkohan muita KFP:läisiä tulossa tänään?

...ainakin itteeni verrattuna. Taidan painia hieman eri sarjassa, no kyllä siellä aina joku saa napin ottaan ja mikä parasta en tappanut omia ;) Pelasin oikeastaan ekaa kertaa tuota HC:na eli normaalisti pelaan perus Team Deathmatchia. Ehkä se mun pelityyli saattoi näyttääkin siltä :D

Pääsen siinä 22 aikaan
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Pyrin tänään kanssa tulemaan mukaan peleihin.

T: Lepi
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

. Pelasin oikeastaan ekaa kertaa tuota HC:na eli normaalisti pelaan perus Team Deathmatchia. Ehkä se mun pelityyli saattoi näyttääkin siltä :D

Yksikin päänahka on jo plussaa! ;) Pelaile ihmeessä TDM ja S&D HC:na, koska suurin osa papoista tykkää pelata Hardcorea, niin sillä mennään yleensä.

Äsken meni mulla pelit kyllä päin p:tä. Välillä tuntuu että sama mitä tekee, kävelee eteenpäin tai seisoo paikallaan niin siihen ilmaantuu jostain 5 kpl vihun granaattia jalkojen juureen.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Helvetti nyt vasta huomasin, että täällä on miehille isolla Muulla oma keskustelualue. Ei ole tuo näkö enää sitä mitä se on ollut joskus nuorempana.

Olen ennemmin pelannut tuolla liven puolella pääasiassa Haloja ja nyt puolisen vuotta Codia Ps3 puolella.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Meillä on oma foorumi vielä klaanillekin, muuta taidat olla jo toisen klaanin jäsen... KFP- semper fidelis! :D
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Haudi hou!
Liityin nyt minäkin naavapartojen seuraan. Kiitos X! :)
Osaan jo tullut törmäiltyä tuolla online puolella.
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Kiitos ja kuittaus. Viides elon vuosikymmen alkaa pian ja GTA IV:n merkeissä. Päivää kaikille papoille. :)
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Päivää, päivää. Muistakaahan, että pelaava pappa ei sammaloidu. (vaikka vaimo niin väittäisikin..)
 
Vastaus: Tervetuloa pappojen alueelle.

Kiitokset tästä kunniasta! Ja paljonhan meitä täällä näyttää olevankin. Tällä hetkellä ei muuta peliä ole online, kun Rock Band, mutta eiköhän sitä tässä ajan mittaan ala kertymään. Siihen asti, kaikki "muusikot" olkoot tervetulleita listoilleni!

EDIT: ja tunnuksena on Tarssi
 
Ylös Bottom