Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive: Ferrari Racing Legends [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Test Drive: Ferrari Racing Legends [PS3/X360]

Omasta mielestäni aivan loistava peli. Ei tässä nyt ihan mahdottomia haasteita ole mutta pelattavaa on riittämiin ja saa ajella mitä moninaisimmilla ferrari kilpureilla. Todella paljon samanlainen kuin Project cars. Tietysti tekijäkin on sama. Autopelien ystäville ehdoton hankinta. Vaihtelua gt5 yms. Hakkaamiseen.

Vihdoin peli kolahti laatikkoon. Edelleen pidän tuota joltain osin hämäränä touhuna jos joku tuolla huutonetissä tekee noilla rahaa (15e muoveissa oleva peli)...

Mutta itse peli. Ajomalli on samalla just loistava osittain arcade, mut toisaalta todella epämääräinen ja jopa tunnoton. Toistaiseksi ohjaus on ollut pääpiirteittäin kivan tuntuista kuitenkin. Jarrutuksiin en saa jotenkin mitään tuntumaa.

Vaikeustaso tuntuu menevän niin, että kelloa vastaan ajaessa haaste on ihan tolkuton. Toistaiseksi mennyt hardilla läpi kun hetken yrittää, mutta kun on AI vastassa niin voittaa miten vain. No otin sitten sen modernin ekan haasteen et kolmes kierroksessa kaikista ohi. Ongelma ei ole vauhdissa, ei ajomallissa, eikä edes suoranaisesti siinä ettei saa mennä nurmikolle. Ongelma on AI..ei anna yhtään tilaa ja kulkee kiskoillaan. Shikaanissa ohitusyritys päättyy aina AI:n töytäisyyn ja olen nurmikolla joten restart heti sitten joutuu ottamaan.

Varmaan tulen menettämään hermoni todella pahasti ton kanssa vielä, mut 15e peliksi ihan ok.

Vastaus: Test Drive: Ferrari Racing Legends [PS3/X360]

Varmaan tulen menettämään hermoni todella pahasti ton kanssa vielä, mut 15e peliksi ihan ok.

Mulla olis tuo peli vielä, ellei siinä joutuisi tekemään ihan tolkuttomasti töitä autojen ja ratojen aukaisemiseen.
Toisinsanoen, jos pelissä olis ollu jossain pelimuodossa radat ja autot auki jo valmiiks, se olis ihan kelpo peli!

Ylös Bottom