Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive: Overdrive

Nixppeqq7

New Member
Milloinkahan tämä peli ois tulossa? Näyttää nimittäin ihan siistiltä kun varsinkin noita muscle kaaroja on paljon. Itse en kovin paljoa vielä tiedä tästä pelistä, mutta jos joku teistä osaa heittää pelistä hieman lisää tota infoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitenkähän lie ilmestyykö tuo todellakin tänä perjantaina kun ei oo oikein missään hehkutettu tätä?
Näyttää kyllä nuo videotkin ihan hyviltä.
 
Autovalikoima vaikuttaa ihan hyvältä, myöskin ratojen sijainnit ovat hyviä. Kuvien ja yhden videon perusteella grafiikkakin on riittävän hyvää. Pitää vain toivoa että ajotuntuma olisi tällä kertaa kunnossa. Sehän on monissa Test Drive peleissä ollut aika kauhea.

Jos ajotuntuma on hyvä, tuon voisi jopa ostaa.
 
http://ps2.ign.com/articles/361/361333p1.html

Presentation
Easy to navigate menus, spot-on recreations of famous cities, and a myriad of cool muscle cars make us happy. 8.1

Graphics
Lighting effects and map-accurate cities are breathtaking, but the lack of details and distance probs need work. 8.4

Sound
Ja Rule, Moby, DMX, Saliva, Bubba Sparxxx, and then some. Any questions? 8.7

Gameplay
A solid racing engine and some kick-ass tracks help overshadow a poor crash-balancing system. 7.4

Lasting Appeal
A couple of really cool features like drag racing and underground should keep most of us interested for more than one playthrough. 7.4

OVERALL SCORE (not an average) 7.7

***********************************

=taidanpa katsella sitten käytettynä...

Hirveetä väsäystä tagien kanssa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Onko kukaan ostanut, ja jos on niin olis kiva kuulla kommentteja pelistä.

Samoin. Eikö kenelläkään ole ko peliä kotona? Ei jaksaisi ehkä ootella NFS2 ja Burnout2.. vaikka varmaan kannattaisi..
 
Joo mulla on ollu jo kaks viikkoo tuo ja tosi hyvä peli on, parempi kun Burnout ainakin minun mielestä. Grafiikka on tarkkaa eikä peli nyi juuri lainkaan ja äänet ovat tosi hyvät varsinkin musiikin osalta. Peli on myös Burnouttia pitempi. Ainut asia joka risoo on tietokone kuskien tekoäly. Eli jos johdat niitä vaikka puolella kierroksella ja kun törmäät johonkin huomaat olevasi melkein viimeinen.Tuo *ituttaa aikas paljon jos törmää ennen maalia. Mutta kyllä tämä varsin kannattava ostos on Burnoutin tyylisistä peleistä pitäville ja muilla arcade kaahailun ystäville.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nixppeqq7
Joo mulla on ollu jo kaks viikkoo tuo ja tosi hyvä peli on, parempi kun Burnout ainakin minun mielestä. Grafiikka on tarkkaa eikä peli nyi juuri lainkaan ja äänet ovat tosi hyvät varsinkin musiikin osalta. Peli on myös Burnouttia pitempi. Ainut asia joka risoo on tietokone kuskien tekoäly. Eli jos johdat niitä vaikka puolella kierroksella ja kun törmäät johonkin huomaat olevasi melkein viimeinen.Tuo *ituttaa aikas paljon jos törmää ennen maalia. Mutta kyllä tämä varsin kannattava ostos on Burnoutin tyylisistä peleistä pitäville ja muilla arcade kaahailun ystäville.

Onko tietoa mitkä ratit siinä toimii?
 
Ylös Bottom