Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Ei mene kauaa että saadaan klubi kakkostasolle, nyt on 7771 / 10000exp kasassa, presidentti valmiudessa? Osta sitten sen väriset autot että niillä kehtaa ajaa. :D
Lisää jäseniäkin mahtuu sitten eli viestiä triidiin/livessä...
Edit: 10 000 kasassa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Klubi on päivitetty!
Autojen väriä ei saanut ikävä kyllä valita :(
(itse asiassa bugitti ihan hitosti ostaessa ja sai aika tovin yrittää ennenkuin niitä sai.. ei vaan tapahtunu mitn aluksi)
Mutta huikeat määrä kisaa on pojat vloppuna veivannu! Seuraava päivitys vaatiikin sitten jo rahaakin hiukan enempi.
:D

EDIT:Hmm mahtaiskohan klubiautoja saada viritettyä pajalla tai maalautettua, vois piruuttaan koittaa seuraavaks kun peliä käynnistelen.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Omalta osalta viikonlopun ajot jäivät harmittavan vähäisiksi. Lauantai kun meni hieman muissa merkeissä. Sunnuntaina pääsin onneksi jatkamaan yksinpeliä niin saan pikkuhiljaa parempia autoja käytöön ja hieman enemmän rahaa kerhon kassaan. Koitan päästä tänään linjoille, mutta voi olla, että rouvalla on muut suunnitelmat.

Siivouspäivä...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Noh, onpas meininki hyytynyt? Itse en ole kauheasti peliä käynnistellyt, kuten sanoin niin ei paljoa nyt muu jaksa kiinnostaa kuin nuo klubikisat. Taitaa olla varmaan 80 tuntia peliä takana, yksinpelikisat ajeltu yms. paljon muutakin pelattavaa. Mutta koska tahansa saa laittaa viestiä kun olen linjoilla, mielelläni tulen klubikisoja ajelemaan jos vaan meininkiä löytyy! Eikö tosiaan edes uusia innokkaita löydy? Nyt olisi klubissa tilaakin kunnolla.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Nyt on yksinpeliä ajeltu sen verran, että on vähän parempia autojakin käytössä.
Saataisko viikonloppuna klubi -kisoja viriteltyä kasaan?

On tainnut Crysis 2 ja muut pelit rohmuta paljon pelaajia TDU2:n parista :(

Stammykin jättää sen DA2:n rauhaan vähäksi aikaa :D
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Kyllähän mulle vloppuna sopii, melkeinpä mikä päivä tahansa, mihin aikaan tahansa.. pienellä varauksella tosin. Perheelliselle voi tulla jotain "muualle pakottavaa" aina mutta aika joustavasti pääsen kyllä.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Juu pahoittelut ettei minuakaa ole kauheena tuolla näkyny. Nyttenki koeviikko menos ja viikonloput menny bäfän parissa. :rolleyes:

Kyl mä kohta taas pelailen. Ei oo jotenki jaksanu ja ei oo ollu autoilufiilis. :D
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Tulis nyt jotain kivaa DLC:tä ulos ni varmaan taas porukka innostuis.. mutta kun kaikki kisat on ajettu ei kauheasti nappaa randomit Bugatti Veyron moninpelikisat.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Saisivat vaikka ne prätkät tulla. Avasinpa muuten tänään ajokauden, kun kävin mopoo tankkaamassa. :) Tallista löytyy Hondan 1000rr Fireblade.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

ei kauheasti nappaa randomit Bugatti Veyron moninpelikisat.

Eilen saatiin Offiksen kanssa ajettua jokunen klubikisa (mun piti häipyä nukkumaan niin jäi lyhyeksi) ja saatiin pidettyä autot A2 ryhmäläisinä. Ihme romurallikuskeja oli kyllä vastassa, mutta saatiin pari voittoa kun muut kolaroivat keskenään :D
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

noniin nyt taas ensimmäistä kertaa pariin viikkoon ajelemassa ja gamertag ois kraklee et pystyyks joku näillä puheilla kutsumaan ? :)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Mut voi kans lisäillä listoille, paikalla enimmäkseen viikoloppuisin.
GT: s4m1FIN
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 KFIN-klubi [X360]

Vieläkö kfin klubi on aktiivinen? Kaverin kanssa hommattiin tämä ja hyvältä vaikuttaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom