Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited 2 [X360]

Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Mul on tää päivitys vissiin aiheuttanut nyt aloitusruutuun jäätymistä. Jää vaan pyörimään ne kuvat, eikä peli ala. Ennen ei tällaista tapahtunut.

Siellä on vaan serverit tukossa.

The following issue are occurring, but are most likely caused by high server load, which we are working to address by performing server optimizations. These issues are not directly caused by the recent patch:
Friends list is not properly updating.
Players disappearing from free-roam/getting disconnected from online free roam/number of online players on the GPS disappears
Club Invitations not being received
Friend Invites not being received
MyTDULife not loading
Searching for clubs does not always load results
Stuck at Loading Screen after pressing Start
After pressing Start, client waits for 3 minutes, then states that the TDU2 server is unavailable
Joining a friends’ session loads you into a map, but you do not appear in their free-roam session
When attempting to perform a Club action, you receive an error message that the Club Server is not available
Nearby players do not receive Police-chase invites

Mutta jos et pääse ollenkaan pelaamaan, niin nettipiuhan irrotus auttaa (jos ei haittaa offlinessä pelaaminen)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Mitenkäs kisan startti kuuluisi tehdä?
Olen testannut täyskaasulla, pumppailemalla ja pitämällä kierroksia tasakaasulla eri kohdissa. Suurimman osan ajasta mitään ei tapahdu kuin vasta 1½ sekuntia startin jälkeen. Aikaa vastaan ajettavissa kisoissa melko ärsyttävää varsinkin jos alla ei ole se kaikista nopein auto. Automaatilla ajelen. Vai selviäisikö tämäkin ohjekirjasta?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Exploration Pack /päivitys on tulossa "pian".
News | TDU 2 Official Website
mm: - 20 new missions + 20 new wrecks: Lancia Stratos and Dodge charger 1969
- 2 new mission types: Extreme Convoy and Timed Convoy
- 3 additional Discovery levels
- Bikes dealer, Auction hall, clothes shop are in “under construction” mode
- DLC2 Car dealers are present but not activated
- Ability to sell duel cars
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Lancia Stratos

Myyty!
TDU2 oli kyllä sen verran rentouttavaa ajelua, että tähän tulee varmasti palattua vielä monesti muiden pelien julkaisun suvantovaiheissa.
Saisivat toki viilata ensin muun pelin valmiimpaan kuntoon :rolleyes:
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Jee lisäpelattavaa, pitäs tosin noi originaalipelin hylytkin kaikki löytää, mutta kun en tykkää käyttää spoilereita niin osia uupuu vielä Hawaijin hylyistä. Tää on itellekkin niinku eka että siihen tuli palattua aina uudestaan ja uudestaan vuosikaudet. Ekasta meni tallennuksetkin monta kertaa mut ei haitannu ku aina uusiks vaan.
:)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Bikes dealer, Auction hall, clothes shop are in “under construction” mode
Vihdoinkin pyörät varmistettu! :p Kohta vois alkaa uudestaan pelaamaan.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Itse kaivoin pelin naftaliinista taas pienen tauon jälkeen ja taidan laittaa sen sinne takaisin. Pääsiäispyhien aikana ajattelin pelata saavuttamattomia Assuja, mutta kuinkas kävikään. Peli jumittelee aivan kohtuuttoman paljon. Eilen en päässyt alkulatausta pitemmälle, kun peli jäi lataamaan paikalleen (ja on kovolle asennettu) ja tänään sain muutaman kilsan mittariin, kun erehdyin painamaan moninpeli-haastetta ja peli jämähti jälleen latausruutuun.
Toivottavasti korjauspätsi fiksaa nuo jumit, muuten peli lähtee kyllä takavasemmalle vaihtoon/kaatopaikalle. Sen verran iso pettymys peli oli kuitenkin ykköseen verrattuna joka oli täysi helmi motskareineen jne.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Olisikohan siellä taas serverit jumissa? Kokeilitko offlinessa?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Mitenkäs paljon väki ajelee vielä? Olen itse satunnaisesti käynyt onlinessa tässä taas viikon ajan ja eipä ole pahemmin muita näkynyt :)

Tämä ensimmäinen DLC paketti on tullu jo PC:lle melkein 2kuukautta sitten mutta konsoleilla ei ole vielä näkyny, millo lie saadaan uutta tekemistä ?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Eipä ole tullut koskettua koko xboxiin juurikaan viimeaikoina, EASHL:ää vaan ps3:lla. Muksut ollu lähinnä lootan kimpussa.. kyllä kunhan toi DLC tulis niin vois taas ajella.. pitäis vissiin joskus käydä vilkasemassa tuota klubin tilannettakin. :)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Painunut näköjään jo unholaan tämä peli monella, mutta kysytään silti. Miten noita kerran pelattuja kisoja pystyy parantelemaan? Mulla on esim. yks B3 luokan championship hopealla ja haluaisin parantaa sitä mutta herjaa vain että not available at this moment. Mitä hullua mun pitää tehä että voin pelata sitä uusiks?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited 2 [X360]

Painunut näköjään jo unholaan tämä peli monella, mutta kysytään silti. Miten noita kerran pelattuja kisoja pystyy parantelemaan? Mulla on esim. yks B3 luokan championship hopealla ja haluaisin parantaa sitä mutta herjaa vain että not available at this moment. Mitä hullua mun pitää tehä että voin pelata sitä uusiks?
Hankalaa alkaa olla muistelu mutta olisikohan tuo ollut ihan vain siitä kiinni, ettei sulla ole tallissa yhtään B3-luokan autoa?
 
Ylös Bottom