Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Blaazi sanoi:
henkari sanoi:Missäs vaiheessa peliä noi bike showroomit saa oikein auki? Olen 42% pelistä pelannut, ja kaikki car showroomit on auki, mutta silti en pääse ostelemaan pyöriä?
henkari sanoi:Missäs vaiheessa peliä noi bike showroomit saa oikein auki? Olen 42% pelistä pelannut, ja kaikki car showroomit on auki, mutta silti en pääse ostelemaan pyöriä?
pelle sanoi:eihän siihen mitään paperi karttaa vaadita jos tajuaa käyttää niitä pelissä olevia filttereitä siinä karttaruudussa.
laittaa niin että se näyttää pelkät autokaupat ja ne jotka näkyy tummina on sellaisia joissa ei ole vielä käynyt.
muistaakseni niitä ei tarvinnut edes etsiä vaan näkyivät heti alusta asti kartalla.
pelle sanoi:eihän siihen mitään paperi karttaa vaadita jos tajuaa käyttää niitä pelissä olevia filttereitä siinä karttaruudussa.
laittaa niin että se näyttää pelkät autokaupat ja ne jotka näkyy tummina on sellaisia joissa ei ole vielä käynyt.
muistaakseni niitä ei tarvinnut edes etsiä vaan näkyivät heti alusta asti kartalla.
henkari sanoi:Mitenkäs kun oon pelannu 57% ja ei oo enää yhtään uutta hitchiker, courier tai transporter tehtävää avoinna vaikka niitä pitäis olla jokaista vielä yli 10 ? Kuinka saan ne näkösälle.
KiminKamu sanoi:Onnistuuko saaren ympäri alle tunnissa,eli miljoona kisa,tai se vuorelta alas(Tantalus?),noi jäi voittamatta ennen boxin myyntiä.Loistava autopeli.
Miljoona kisa menee helposti johkin 45min tienoille, ja kyllä tantaluskin aika haipakkaa menee.KiminKamu sanoi:Onnistuuko saaren ympäri alle tunnissa,eli miljoona kisa,tai se vuorelta alas(Tantalus?),noi jäi voittamatta ennen boxin myyntiä.Loistava autopeli.