Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Test Drive Unlimited

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Test Drive Unlimited

testailin tänään. ei oikeen puolen tunnin jälkeen lämmennyt pelille
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Hyvältä peliltä vaikuttaa näin alkuun. Moninpeleihin en vielä ole ekalla F-luokan kauppakassilla viittiny mennä kun siellä näköjään kaikki on vähintään C- tai B-luokan autolla mukana. Vai pystyykö moninpelikisoihin suodattamaan jotenkin vain oman tason autoja? En ole vielä hirveästi ehtinyt perehtynyä. Onneksi sain ekan peli-illan päätteeksi ostettua jo sentään C-luokan menopelin. Ostatteko muuten enemmän uusia vai käytettyjä autoja? Ja miten tuo myyminen käytännössä tapahtuu, pitääkö se vaan laittaa myyntiin ja toivoa että joku arpoisi sen miljoonan muun auton joukosta? Olettaen siis ettei ole tuttuja ketkä haluaisi ostaa.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

jakestyles: Kannattaa vaikka itse tehdä servu sille auto luokalle minkä omistaa, muuten et taida päästä ikinä pelaan c luokkaa alemmalla, poikkeuksia tosin joskus näkyy. Kannattaa myös kysyä servun pitäjältä jos ajaisitte vaikka f luokan autoilla.
Kun myyt autoja niin kannattaa virittää ne 3 tasolle, niistä saa hyvin rahaa. Vinkkinä voin kertoa et kato eka mitä pyydetään jostain autosta viritettynä ja sen mukaan laita hintaa. Yleensä ku kattoo viritettyjen autojen hintoja ni ne on ihan pilvissä verrattuna siihen mitä ne sais kaupasta ostettuna ja ite viritettynä. Esim. auto maksaa 30 000 (camaro taitanee maksaa ton verran) ja viritys toiset 30 000 niin tällasesta paketista voidaan pyytää ihan hulluja, ite laitan mieluummin vaikka muutaman tollasen 60 000 auton vaikka 80 000 ja menee nopeeta (rahana ei paljoakaan tuo 20 000, on siis vain esimerkki :P). Jaguar XJ220 oli ihan hyvä rahanteko auto muistaakseni...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Blaazi sanoi:

Hyviä vinkkejä. Sinänsä ei mitään pakottavaa tarvetta ruveta tässä vaiheessa enää F-luokassa kisailemaan, mutta voihan sitä sitten yrittää jos isojen miesten kisoissa ei meinaa pysyä vauhdissa :p

Yllättävän hyvä ajotuntuma perusohjaimellakin eikä ole mitään erityistä hinkua rattia alkaa hankkimaan. Harmi vaan ettei PC:n usb-ratit boxissa toimi, kun olis yksi momo lähes tyhjän panttina.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Missäs vaiheessa peliä noi bike showroomit saa oikein auki? Olen 42% pelistä pelannut, ja kaikki car showroomit on auki, mutta silti en pääse ostelemaan pyöriä?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

henkari sanoi:
Missäs vaiheessa peliä noi bike showroomit saa oikein auki? Olen 42% pelistä pelannut, ja kaikki car showroomit on auki, mutta silti en pääse ostelemaan pyöriä?

En nyt varmasti muista, mut oliko se niin et sun piti vierailla kaikissa autoliikkeissä vai vaateliikkeissä??
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

henkari sanoi:
Missäs vaiheessa peliä noi bike showroomit saa oikein auki? Olen 42% pelistä pelannut, ja kaikki car showroomit on auki, mutta silti en pääse ostelemaan pyöriä?

Otahan se paperikartta käteen ja etsi jokainen car showroom, koska sen se vaatii. Itse pohdin pitkään samaa asiaa ja sitten löytyikin yksi showroom, jossa en ollut käväissyt. Sen se vaatii.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

eihän siihen mitään paperi karttaa vaadita jos tajuaa käyttää niitä pelissä olevia filttereitä siinä karttaruudussa.
laittaa niin että se näyttää pelkät autokaupat ja ne jotka näkyy tummina on sellaisia joissa ei ole vielä käynyt.

muistaakseni niitä ei tarvinnut edes etsiä vaan näkyivät heti alusta asti kartalla.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

pelle sanoi:
eihän siihen mitään paperi karttaa vaadita jos tajuaa käyttää niitä pelissä olevia filttereitä siinä karttaruudussa.
laittaa niin että se näyttää pelkät autokaupat ja ne jotka näkyy tummina on sellaisia joissa ei ole vielä käynyt.

muistaakseni niitä ei tarvinnut edes etsiä vaan näkyivät heti alusta asti kartalla.

njaa, pitääpä kokeilla tuota filtterikikkaa kunhan ehtii, paperikarttaa oon kyllä jo töllännyt ihan kyllästymiseen saakka.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

pelle sanoi:
eihän siihen mitään paperi karttaa vaadita jos tajuaa käyttää niitä pelissä olevia filttereitä siinä karttaruudussa.
laittaa niin että se näyttää pelkät autokaupat ja ne jotka näkyy tummina on sellaisia joissa ei ole vielä käynyt.

muistaakseni niitä ei tarvinnut edes etsiä vaan näkyivät heti alusta asti kartalla.

No voe vattu.. Itse en tuollaista havainnut ja paperikartan + näyttökartan avulla tuli sompailtua..
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Loistava pelihän tämä on ,mutta onko nuo serverit aina nurin? Ja jos ne ei oo nurin niin on aika nihkeesti kyllä porukkaa eikä saa yhditettyä muihin kovin hyvin.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Servut on ollut aina päällä kun olen pelannut, mutta tosiaan muihin ihmiseen se ei kauheen hyvin yhdistä. Kaverinkin kanssa ku pelailee, niin vaikka on vierekkäin ni se ei löydä kaveria mukamas. Kaupungista ainoastaan löytää täydet 8 pelaajaa yleensä, muuten on aikas hiljaista. Kai sitä tarvis olla oikeisiin kellonaikoihin pyörimässä ni vois löytää enemmän porukkaa...
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Mitenkäs kun oon pelannu 57% ja ei oo enää yhtään uutta hitchiker, courier tai transporter tehtävää avoinna vaikka niitä pitäis olla jokaista vielä yli 10 ? :o Kuinka saan ne näkösälle.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

henkari sanoi:
Mitenkäs kun oon pelannu 57% ja ei oo enää yhtään uutta hitchiker, courier tai transporter tehtävää avoinna vaikka niitä pitäis olla jokaista vielä yli 10 ? :o Kuinka saan ne näkösälle.

Ajelet niitä teitä pitkin mitä et ole vielä ajellut ja eiköhän nuo puuttuvat vielä löydy sieltä. Samalla saat kilometrejä ja tietä avattua paria achievementtia varten.
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Kysyisin noista autojen lataamisesta sieltä livestä, että onko ne "paketit" siellä aina ladattavissa vai onko ne vaan jonkun aikaa siellä?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Kyllä ne taitaa aina siellä olla, mutta itte latasin tuon dotge challengerin mutta en löydä sitä mistään tuolta pelin kaupoista, missä voisi olla vika?
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

Onnistuuko saaren ympäri alle tunnissa,eli miljoona kisa,tai se vuorelta alas(Tantalus?),noi jäi voittamatta ennen boxin myyntiä.Loistava autopeli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Test Drive Unlimited

KiminKamu sanoi:
Onnistuuko saaren ympäri alle tunnissa,eli miljoona kisa,tai se vuorelta alas(Tantalus?),noi jäi voittamatta ennen boxin myyntiä.Loistava autopeli.

molemmat tuli ajettua läpitte :)
 
Vastaus: Test Drive Unlimited

KiminKamu sanoi:
Onnistuuko saaren ympäri alle tunnissa,eli miljoona kisa,tai se vuorelta alas(Tantalus?),noi jäi voittamatta ennen boxin myyntiä.Loistava autopeli.
Miljoona kisa menee helposti johkin 45min tienoille, ja kyllä tantaluskin aika haipakkaa menee.

Miljonaarikisa kannattaa ajaa prätkällä, Agusta MV:lla itse sutassut monesti sen kisan, voipi ajaa katujen reunoilla niin ei tarvi juurikaan väistellä autoja.

Kaiken kaikkiaan todella mahtava peli.
 
Ylös Bottom