Lainatut viestit kirjoitti alkujaan Corca ja Prisoner
Ei virheitä tai palvelutason laskua voi aloittelevien harjoittelijoiden tai työhönsä opiskelevien myyjäalokkaiden piikkiin laittaa.
Ei todellakaan. Ja nää mun esimerkkitapaukset on kyllä olleet sellaisia, että myyjä on ainakin päällisin puolin vaikuttanut liikkeen vaki-henkilökuntaan kuuluvalta. Yleensä etsin sellaisen myyjän käsiini, jos olen tosissani kauppoja hieromassa.
Virheen tekijä on se joka virheen tekee mutta vastuu pitäs olla ja onkin suurimmalta osin työnantajan. Eli en pidä huonona sitä, että nuoret työnsä aloittavat pääsevät harjoittelemaan yrityksiin ja tällä tavoin saavat sitä ah niin tärkeää työkokemusta.
Mutta yritykset käyttävät tätä hyväksi surutta ja antavat liikaa vastuuta aloittelijoille.
Kuten jo sanoin, jos virheitä tulee tiheään niin hommassa on jotain mätää. Suurin osa varmasti on saanut itselleen haluamansa tuotteen, jos vaan on avannut suunsa. Antakaa palautetta, mutina seläntakana ei tee ku hallaa ja homma ei parane.