Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TFT Näyttö ja XBOX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaajoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jaajoo

New Member
Moi!

Mulla on seuraavanlainen ongelma, ostin tässä pari päivää sitten 20" tft näytön jossa on kajarit ja dvi liitäntä, ostin myös tuon 360 boxin hdmi liitännällä. DVI to HDMI litännällä ei boxista ääntä tule, mutta jos laitan näyttöön HDMI adapterin ja liitän sen hdmi johdolla kiinni xboxiin saanko äänet ulos? Mahdollisimman pikaisia vastauksia mielellään, kiitos etukäteen.

Näytön äänireikä on tollanen normaali line-in paikka, ja tosiaan mulle kelpaa vaikka se microsoftin kallsi HDMI letku jos äänet sillä ja hdmi adapterilla saa toimimaan..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TFT Näyttö ja XBOX

mielestäni et saa koska dvi liitäntä/johto ei ääntä kuljeta joten et saa jos haluat äänet kuuluviin joudut hankkimaan joko hdmi varustetun näytön taikka ostamaan esim kotiteatteri vahvistimen jonka laitat optisella piuhalla xboxiisi kiinni voit tietenkin yrittää jotain muita keinoja mutta en nyt äkkiseltään muuta keksi

Mikäli ymmärsin oikein. Löytyykö näytöstä VGA liitäntää? En tiedä toimiiko vga-dvi-adapteriviritelmä. VGA-kaapelissa on rca ja näyttöösi taitaa olla tavallinen 3,5mm pistoke. Clas Olsonilta rca-naaras-3,5mm-uros-sovittimen tarvitset. Se on siinä.

löytyy vga dvi ja sitten toi ihan normaali kuuloke/kaiutin liitäntä, mikä toi sun mainitsema 3,5mm, rca liitin hässäkkä on? voitko linkata sen kuvan tjsp että tietäisi vähän, oon näiden vehkeiden kanssa ihan käsi :rolleyes:

3.5mm-to-RCA.jpg

hmm, eli lyön tuon scart kaapelin kinni xboxiin, hdmi -> dvi kiinni näyttöön ja scartista äänet tohon?

Ei, vaan hankit boksin VGA-kaapelin. Kytket boksin RCA urokset sovittimeen ja siitä kytket kuuloke/kaiutinreikään. Ei mitään scart-tee-se-itse-viritystä tarvita. Mitä olen kuullut taitaa rca-3,5mm-sovitin sisältää boksin VGA-kaapelissa. EDIT: luetun ymmärtämistä mun pitäisi harrastaa. Luetaanpas kunnolla loppuun. "Scartin" näköinen mötikkä taitaa löytyä boksin VGA- ja komponentissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom