Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Pelejä pelaamatta seuraavilla?? Buffalo Boston Colorado Florida Winnipeq Edmontton Minnesota??? Inffoo Kiitos!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Florida tänään paikalla klo 20.00 eteenpäin, minnesotaa ja winnipegiä vastaan pelit.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Coloradolla olisi vielä peli Edmontonia vastaan. Kello 17 eteenpäin ehdin pelata.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sykli vaihdettu 4peliä simuu. Pahin loukkaantuminen kaiketi tapahtu simun aikaan. Chara 34peliä.... Koittakaahaa ny ottaa niskasta itteänne kiinni ja saada pelattua pelit. Tai nyt o vielä tässä vaihees parempi jättää leikki keske ku 2sykliä vasta takana..

3.Syklin DEADLINE!! PERJANTAI 9.3 kello 23!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Missäs mahtaa mennä Chicagon GM Titycheek?? Jaa Coloradon GM Niko891?? Meitil ois pelit eikä herroi o onlines näkyn pitkää aikaa.. Laittakaapas jonku näköstä inffoo koska pelataa..
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Missäs mahtaa mennä Chicagon GM Titycheek?? Jaa Coloradon GM Niko891?? Meitil ois pelit eikä herroi o onlines näkyn pitkää aikaa.. Laittakaapas jonku näköstä inffoo koska pelataa..


Mä olen kanssa venaillut tätä Chicagon Titycheekiä, ei ole näkynyt ei...
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Sama juttu. Laitoin perjantaina viestiä Chicagoon yhden treidin tiimoilta. Vastasi että on vkl:n reissussa ja maanantaina pääsee pleikalle. Ei oo viel näkyny, mut jospa vielä tänään.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

LA Kingsiltä puuttuu vielä Tampa Bay ja Anaheim, itse oon paikalla huomenna n.18-22
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

LA Kingsiltä puuttuu vielä Tampa Bay ja Anaheim, itse oon paikalla huomenna n.18-22

Tamballe käy huomenna 18-20 ja sitten myöhemmin 21 jälkeen! Tännän Tamba saapuu peleille noin kello 23 ja siitä yöhön niin kauan kuin seuraa riittää.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Jos niko891 sinusta ei ala kuulumaan niin sitten sinun tilalle otetaan varasijalta pelaaja!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Tamba Bay / Dremus luovuttaa paikkansa varasijoille. Kiitokset kaikille seurasta ja peleistä. Ei vaan aika riitä työkuvioiden muututtua. Foorumi pysyy voimissaan ja käyn siellä aina välillä ylläpidollisista syistä. Hyvää jatkoa kaikille.
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Tamba Bay / Dremus luovuttaa paikkansa varasijoille. Kiitokset kaikille seurasta ja peleistä. Ei vaan aika riitä työkuvioiden muututtua. Foorumi pysyy voimissaan ja käyn siellä aina välillä ylläpidollisista syistä. Hyvää jatkoa kaikille.

Harmi homma että jätät leikin kesken. Mutta hyvä että teet sen tässä vaihees ja viitit informoidakkin asiasta jotaan!! Jos joskus sattuu aikaa ilmaantuu ni tuu ihmeessä hihkasemaa..

Tamba Bayn palmujen alle hyppää: SuomiLeijona psn: LEIJONA1986
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Chicagolla pelit jäljellä colorado, edmontonx2, calgary ja san jose! Millois kerkeette pelaileen itellä aikaa joka päivä klo 15 jälkeen mut ilmotelkaa vähä aikoja mieluummin ennen 24!
 
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Bostonilla Florida, Winnipeg ja Colorado ilmotelkaa koska kerkeis ?? Itellä konsoli melkein aina auki vaikken koneel oliskaa et ei kannata ihmetellä vaikken siä vastaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom