Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TGML - The Great Mess League NHL13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TGML - The Great Mess League NHL13

Oilerssil olis pelit vielä coloradoa vastaan kaks peliä, ei
oo speedcelliä näkyny koko syklin aikana kansa. Eli ollaan
oltu eriaikoihin linjoilla.... :confused:
Ja anaheim x1

Columbus makee678 ja Dallas ekitus! Pääsettekö tänään pelailemaan Nashvilleä vastaan? Ilmotelkaa mihin aikaan kävis. Huomenna on menoja ja klo 21.00 jälkeen ehkä pääsisin vasta niin ois hyvä ku saatais tänään pelit pois pelattua.

Phillyä ei oo näkynyt linjoilla eikä kuulunu mitään onks joku nähnyt? Buffalo pelikin on rästissä, no ei voi mitään tarttee koittaa roikkuu linjoilla jos pojat jaksaisi pelailla.

Detroitilla ois peli vielä St.louis (only4win) jäljellä.Ei oo näkyny koko syklin aikana tai sitten ollaan oltu eri aikoihin mestoilla.Pistä jotain infoa,että koska sopii niin koitan tulla silloin paikalle.
Nyt on kyllä pakko tulla avautumaan samasta herrasta. Oli äsken linjoilla(ekaa kertaa samaan aikaan mun kanssa) ja kyselin että pelattasko tuo puuttuva liigapeli laitoin myös ystävä pyynnön ja haastoinkin tulos oli että mitään vastausta ei tullut kyselyihin eikä ystävä pyyntöön saati haasteeseen ja sitten kaveri vain poistui ainakin liigan listassa muuttui offline tilaan. Olen jo ilmotellu että huomenna en enää pelaamaan pääse eli hatutus käyrä on taas tapissa kun ilmeisesti simuu menee ja tottahan siitä tappio varmaan tulee. en edes viitsi kirjottaa mitä herrasta aattelen kun jokainen varmaan arvaa sen ilmankin(ja vältytää varotukselta).Nyt esitänkin tämmösen hartaan toiveen että nämä vempulat poistuis v_____n näitä liigoja pilaamasta.

Joo, on ne erikoisia tyyppejä jotkut ovat mukana liigassa mut eivät vastaa viesteihin esim. Buffalon mieskin näkyy olevan koko ajan linjoilla pelaamassa offline pelii mut ei viitsi vastata peli kyselyihin joita olen esittänyt ainakin kolme päivää. Joten sekä menee simuun kuten ilmeisesti myös philly jota en oo kyl linjoilla nähnytkään no huomenna odotellaan vielä phillyä.

Ilmeisesti kaikki ei näitä liigojen ketjuja lue täällä tai sit viesteihin ei vaan viititä vastata. Ja pleikkarilla kun kyselee peleille niin vastataan että nyt ei kerkee, ok aina ei välttämättä kerkee mutta vois ilmottaa samalla millon sen pelin kerkeis pelaamaan esim. myöhemmin tänään, huomenna tai vaikka ihan kellonajan.

Alkaa olee taas visiiri huurussa ku tää pelien sopiminen on nii prkl vaikeeta. Ei siellä pleikkarin chatissakaa jaksa ootella tai käydä tunnin välein tsekkaa onko vihuja paikalla.

Ei vie paljoo aikaa edes joka toinen päivä käydä täällä lueskelemassa ja ihmettelemässä.

Morot kaikille pitkästä aikaa. Tulin hieman markkinoimaan vapaita joukkueita tuossa ainoassa liigassa jota itse enää ajanpuutteen takia pelaan. Liiga on jatkoajan kautta perustettu ja pyörii nyt jo kuudetta kautta. Tällä hetkellä liigassa on sattuneista syistä johtuen ainakin neljä joukkuetta vapaana (Montreal, Chicago, Detroit, Winnipeg). Joukkueet nyt eivät ole tietenkään enää tässä vaiheessa likikään alkuperäisessä miehityksessään, vaan edelliset gm:t ovat niitä omanlaisikseen yrittäneet saada. Muutamalla noista joukkueista on todella hyvätkin mahdollisuudet päästä tämän, kuluvan kauden poffeihin mukaan (pelejä takana noin 25 kpl ). Liiga etenee kovalla tahdilla ( 2 päivää / 5-8 peliä ), mutta höyryjunan lailla eli turhia odotuksia ja katkoja ei hirveästi ole. Nopeasta tahdista huolimatta pelejä menee todella vähän simuihin ja liigassa on käytössä bottipelimahdollisuus, jos on estynyt peleille saapumasta. Liigan ainoa pakotukset ovat IRC:n käyttö pelien pelaamisen ja treidien teon yhteydessä, sekä samanlainen oma foorumi, joka myös tässä liigassa on / on ollut. Liigaan liittyäkseen ei tarvi olla jatkoaikaan regannut henkilö. Alla ohjeet miten pääsee kyselemään paikkoja:

1. Kirjoita selaimesi osoiteriville webchat.quakenet.org.
2. Kirjoita Nickname kohtaan nimimerkkisi ja Channel kohtaan #65minGM
3. Klikkaa "Join Chat" namiskaa.
4. Olet nyt kanavalla, voit keskustella reaaliajassa muiden kanavalle liittyneiden pelaajien kanssa.

Kanavalla on aina kellonajasta riippumatta joku joka osaa kertoa asiasta enemmän. Rohkeasti vaan kyselemään paikkoja.

EDIT: Liigaan täytettiin lopulta tätä kautta 6 paikkaa. Liiga täysi tällä hetkellä, mutta varasijoille voi tulla ilmoittautumaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tallinnasta kotiuduttu takaisin komissaarin rooliin, lahden toiselta puolelta ei löytynyt managereita.
Only4win saa nyt ensimmäisen varoituksen, toisesta lentää pihalle.
Jos lentää liigasta pois niin lentää myös muista liigoista jossa Eepi tai minä komissaareina, sekä turha odottaa pääsyä myös NHL14 liigoihin joissa me vaikutetaan. (Koskee kaikkia pelaajia)
Asiallisesti Only4win vastasi täällä minulle ja pelikin pelattiin ongelmitta.

Osallistukaa chattiin, kun olette online psn puolella, jos ette tiedä mik chat on ni laittakaa viestiä ni selvennän ja kutsun mukaan. Jos ei ole aiemmin kutsua tullut.

Oon kyllä vahvasti sitä mieltä,että sallitaan konetta vastaan pelattavat pelit,jos ei toista kaveria näytä nappaavan pelata.Siis vaikka,jos sen kaksi tuntia ennen syklin vaihtoa liittyy chat-huoneeseen
ja jos ei kaveria/kavereita näy,niin saa tuntia ennen vaihtoa ruveta pelaa.Ja tottakai tämäkin nyt aiheuttaa vasta reaktion,mutta ne keille tämä ei sovi(pelkää taktikointia yms..) voivat halutessaan
estää omaa joukkuettaan vastaan pelattavat pelit.Yksinkertaista mutta totta!!!
Itse ainakin mieluusti pelaisin tälläkin hetkellä tuota simuun menevää ottelua pois...

Tikru viimeinen sana on sulla:o

Oon kyllä vahvasti sitä mieltä,että sallitaan konetta vastaan pelattavat pelit,jos ei toista kaveria näytä nappaavan pelata.Siis vaikka,jos sen kaksi tuntia ennen syklin vaihtoa liittyy chat-huoneeseen
ja jos ei kaveria/kavereita näy,niin saa tuntia ennen vaihtoa ruveta pelaa.Ja tottakai tämäkin nyt aiheuttaa vasta reaktion,mutta ne keille tämä ei sovi(pelkää taktikointia yms..) voivat halutessaan
estää omaa joukkuettaan vastaan pelattavat pelit.Yksinkertaista mutta totta!!!
Itse ainakin mieluusti pelaisin tälläkin hetkellä tuota simuun menevää ottelua pois...

Tikru viimeinen sana on sulla:o

Tästä ollut puhetta jo aiemmin, joten äänestetään asiasta. Jos et vaivaudu äänestämään niin turha mutista.
Itse olen samalla kannalla sheriffin kanssa, joten äänestys tilanne:

Puolesta vastaan
2 0

Tästä ollut puhetta jo aiemmin, joten äänestetään asiasta. Jos et vaivaudu äänestämään niin turha mutista.

Puolesta vastaan
2 0

simuun vaan jos ei ehdi. Ja tiukempi linja tohon pelaamiseen, jos porukka ei vastaa peli kyselyihin niin kenkää vaan heti.

Puolesta vastaan
2 0

Ehdoton EI konetta vastaan pelaamiselle, kuitenkin löytyy niitä arjen sankareita jotka tahallaan jättävät pelit pelaamatta et pääsee varmoja pisteitä poimimaan...

Oon kas sitä mieltä et laitetaan simuun, ei jaksa pelata konetta vastaan.

Ehdoton EI konetta vastaan pelaamiselle, kuitenkin löytyy niitä arjen sankareita jotka tahallaan jättävät pelit pelaamatta et pääsee varmoja pisteitä poimimaan...
Täysin samaa mieltä eli ei konetta vastaan pelaamiselle!

Kalski88 sai fudut, puolentoista syklin hiljaiselon takia.

Rangersin uusi gm on Jageksi.

Tervetuloa!

Jäi eilen keskustelu kesken, mutta voisin tulla pelaamaan tämän sarjan loppuun jollakin joukkuueella aivan niin kuin kysyitkin tikru.. Kerro vaan joukkue niin tuun päivällä pelaan.

Detroitin kana siivet mestoilla tos kolmen pintaan ja sitten taas uudestaan Ässien voitokkaan avaus pelin jälkeen!!!

Ylös Bottom