Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TJS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena [PS3 Hype]

Onko Escape osio säilytetty graafisia parannuksia lukuunottamatta ennallaan, vai onko sitä viilailtu muullakin tapaa?

Vois ostaa tän esim. ens syksynä ku hinta on tippunu sopivasti muutaman kympin verran. Täyttä hintaa en uskalla tästä maksaa ainakaan nuilla arvostelu pisteillä...

Vois ostaa tän esim. ens syksynä ku hinta on tippunu sopivasti muutaman kympin verran. Täyttä hintaa en uskalla tästä maksaa ainakaan nuilla arvostelu pisteillä...

Mun mielestä Metacritics:n keskiarvo 82/100 osoittaa kyl pelin olevan laatukamaa

Mun mielestä Metacritics:n keskiarvo 82/100 osoittaa kyl pelin olevan laatukamaa

Joo uskon kyllä että peli on ihan laadukas tekele mutta rahaa pitäs muualleki ja muihin peleihin laittaa ni ei tää tolla arvosanalla pääse mun jonon edelle...

Itse aion ainakin huomenna kävellä kauppan ja poimia tämän kainaloon ja pelaan sitä ainakin koko yön :). Demo oli mukava tosin lyhyt, mutta muuten kaikki oli kohdallaan.

Eilen ostin pois kuleksimasta ja ekan pelitunnin jälkeen alko Butcher Bay muistumaan pikkuhiljaa mieleen. Tykkään kovasti, saa nähdä miten Athena kolahtaa. Vaimoke ainakin tykkää kun Vin murisee töllössä :)

Itse olen pelin jo läpäissyt ja oli ehkä yksi parhaimista pelaamista peleistäni, mielestäni.
Itse pidin ehkä vähän enemmän athenasta, mutta ei bayssakaan mitään vikaa ollut, ehkäpä tämä johtui niistä hienoista veitsistä, joita ei bayssa ollut. Moninpeliä hieman testailtu, mutta on verkko viive ollut niin kamala ettei oikeen ole päässyt kunnolla vielä pelaa ( USA servu varmaan):mad:. Mutta kaiken kaikkia todella viihdyttävä peli :).

Ylös Bottom