Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monoplhoric
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Monoplhoric

New Member
Huomasin että tästä ei ollut topiccia ja ajattelin kun huomenna on julkaisu niin kysellä ihmisten ennakko-odotuksista peliä kohtaan sekä siitä että ketkä sen ostavat niin saisi peliseuraa vaikkapa mielenkiintoiselta vaikuttavaan Pitch Black moodiin.

Vastaus: The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena

Kovat on odotukset, kun Escape from Butcher Bay oli ekan boksin parhaita pelejä.

Saas nähdä tuoko posti huomenna oman, kun ne p**keleet lakkoili eilen illalla

Postin takia jää joo ostamatta, ehkä ens kuussa jos saa positiivisen vastaan oton, demokun oli siisit mutta vääränlainen.

Mielenkiinnolla odotan kyllä ihan vaan jo pelkästään Butcher Baynkin takia jonka olen onnistunut missaamaan kokonaan.

Vastaus: The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena [X360]

Itse pelasin Butcher Bayn ekalla Xboxilla 3 kertaa läpi. Siinä oli vain jotakin omaa viehätysvoimaa sekä Vin Dieselin parasta ääninäyttelyä. Muutenkin se lähitaistelusysteemi oli silloin aikoinaan yksi väkivaltaisimmista ja koukuttavimmista mitä olin nähnyt. Tänään virkistämään muistoja taas :)

Olen täysin koukussa. Taitaa peli-ilta venyä peliaamuun asti :D

Tuossa tuli pelattua reilut 7 tuntia yöstä Riddickiä sekä kokeiltua multiplayeria. Perusmoodit toimivat kuten TDM mutta huomasin pientä lagia mutta sekin voi tietty johtua hostista. Mutta peli toimii todella monella tasolla sekä haastetta löytyy vaikka pelaakin vain Normal vaikeusasteella. Tänään sitten lisää.

Itse pelasin Butcher Bayn ekalla Xboxilla 3 kertaa läpi. Siinä oli vain jotakin omaa viehätysvoimaa sekä Vin Dieselin parasta ääninäyttelyä. Muutenkin se lähitaistelusysteemi oli silloin aikoinaan yksi väkivaltaisimmista ja koukuttavimmista mitä olin nähnyt. Tänään virkistämään muistoja taas :)

Butcher Bay oli aivan mahtava vanhalla boksilla, tuli se muutamaan kertaan läpi pelailtua. Nyt on tilauksessa tämä "laajennettu" Butcher Bay ja tiedän jo etten siihenkään pety. Kunhan pelin saan niin livestä minut varmaan löytää:).

Olen täysin koukussa. Taitaa peli-ilta venyä peliaamuun asti :D

Sama homma ja nyt on Butcher Bay ihan lopussa ja sitten Dark Athenan kimppuun...

Täytyy kyllä sanoa, että tämä on edelleen paras yksinpeli mitä olen pelannut (The Darkness oli kanssa hemmetin hyvä, mutta tämä vie voiton)

Hyvä valinta :) Itsekin tässä pitänyt taukoa vähäsen. Ajattelin säästää iltaan ja siivoilla nyt kämppää sekä käydä kaupassa. Perusjuttuja mutta sittenpähän pelaa paremmalla fiiliksellä :D

Itsehän tuota en ole kerennyt vielä poistamaan... Viking menossa ja äijäilyä sekä ruumiinkappaleita on ollut luvassa jo muutaman päivän ajan. Starbreezen pojat kyllä osaavat hommansa paremmin kuin hyvin. Alkuperäistä olen vain nähnyt pelattavan ja tämän demo oli tooodella hieno. Vielä kun olisi aikaa iskeä pelikoneeseen...

Onpas Peli.. Vielä en ole Athenaa ehtinyt kokeilemaan, mutta pelataan toi Butcher BAy ensin läpi. On kyl yks parhaista yksinpeleistä mitä oon koskaan pelannu. suosittelen!

Eilen tuli vedettyä Butcher Bay läpi ja nyt alkoi Dark Athena. Kyllä on nuokin kuin päivä ja yö :D

Eilen tuli vedettyä Butcher Bay läpi ja nyt alkoi Dark Athena. Kyllä on nuokin kuin päivä ja yö :D

Dark Athenassa oli omasta mielestä liikaa räiskintää, mutta hemmetin hyvä sekin oli

Nousi kyllä hymy huulille kun Dark Athenassa sai Ulakit. Ehkä parhaat lähitaisteluaseet koko pelissä sekä eipä ole montaa peliä missä lähitaisteluaseet olisi nostaneet samanlaisen hymyn. Illalla voisi jatkaa.

Eikös tätä moni pelaa, kun näin hiljaista on? Itse nappasin tän tänään mukaan gamestopista bionic commandon kanssa kun halvalla sai. Jos pitäs kumpi ja kampi sanoa, niin tähän asti Riddick on vienyt enemmän mukaansa. Vin Diesel vaan on niiiiiin kova sälli, että hänestä pitäs lisää pelejä tehdä.
Hyviä asioita on paljon, mutta parit negatiiviset löysin. Esim äkkikuolemat ja vihujen immuuni luodeille. Noi nyt on pieniä asioita, mutta hieman tuli kiroiltua siinä ekassa mecharobon kohtaamisessa.

Ylös Bottom