Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Mua alkoi puuduttaa se pelkkä ajelu todella nopeasti, peli on valitettavasti vaan aika tylsä, ajoin ensin Niagaran putouksille, sieltä menin New Yorkkiin, sieltä sitten seuraavana päivänä (kyllästyin jo tässä kohtaa ja oli pakko pitää paussi) Miamiin ja sieltä ajattelin ajavani Las Vegasin kautta länsirannalle, mutta ei vain jaksanut enää sitä etappia ajaa ja poistin betan lopullisesti sunnuntai-illalla. Tuli niin jäätävän tylsä olo ajella niitä teitä pitkin kun mitään ei tapahdu vaan mennään tasaista 190km/h vauhtia väistellen npc-autoja. Maisemat kaupunkien välillä on tosi geneeristä metsää, suota, vuoristoa yms, ei mitään mikä jäisi mieleen, tyhjää siis täynnä. Kaupunkialueisiin on vähän panostettu mutta eipä sielläkään mitään ihmeitä koeta.

En ota kantaa grafiikoihin ja ääniin koska omaan silmään ne oli ihan hyvällä tasolla, pelistä vain puuttuu se punainen lanka. Sivutehtävät ovat niitä pujottelukisoja yms ja joidenkin info-täppien avaamista.. voe mahoton miten hauskaa. Tarina vaikuttaa aivan totaalisen typerältä ja moneen kertaan koetulta kostoretkeltä varsin geneerisen hahmokaartin kera.

Uskon että tämä peli ei tule keräämään mitään kovinkaan hyvää arvostelusaalista, mutta ehkä tälle löytyy ne pelin fanit jostain, itse en vain näe pointtia koko pelin olemassaololle.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Uskon että tämä peli ei tule keräämään mitään kovinkaan hyvää arvostelusaalista, mutta ehkä tälle löytyy ne pelin fanit jostain, itse en vain näe pointtia koko pelin olemassaololle.

Se pointti pelin olemassaololle on se vapaus häröillä pitkin isoa karttaa täysin omaan tahtiinsa! Osa tykkää ajella vapaasti enemmän kuin kiertää sitä alle 2 minuuttia kestävää rataa uudestaan ja uudestaan. Voi hyvin olla, että peli tulee jäämään arvosteluissa sinne 70-80 pisteen haarukkaan, mutta varmasti tälle pelille se oma pelaajakuntansa kuitenkin löytyy. Joku voi sanoa sitä "päämäärätöntä ajelua" tylsäksi, mutta osalle se voi olla rentouttavaa, kun ei tarvitse kierrosajoista välittää ja samalla saa tuunailla sitä suosikkiauton ulkokuorta, sisustusta ja tekniikkaa juuri niin kuin haluaa. Tuohon sitten vielä lisäksi kuitenkin jonkinlainen tarina, poliisit ja takaa-ajot, kaikenlaista pientä aktiviteettia omien ajotaitojen kehittämiseksi, joista palkitaan rahalla tai uusilla leluilla autoon jne. Kyllä tuossa on juuri sellaista puuhaa, jota ainakin itse näen tekeväni mielelläni tunnin-parin jaksoissa muutaman kerran viikossa. Ei tietenkään kiinnosta kaikkia, eikä tarvitsekaan kiinnostaa, mutta pointti pelin olemassaololle kyllä on!
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Juu kyllä tämä on sellaisia pelejä mitä on pikkupojasta asti haaveillut. Aito ympäristö jossa vain voi ajella ja nähdä tuttuja paikkoja. Tosin nautin Euro Truck Simulatoreistakin erittäin paljon ja oikeassa elämässä paras kokemus on ollut ajaa yhtäsoittoa noin 40 tunnissa Suomesta etelä Espanjaan yksin.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Nimenomaan, eilen ajelin vain vapaasti viisi tuntia putkeen. :D

Ralli Focuksella vedin sorateitä kuin Colin McRae, sitten kruisailua Camarolla vaihteeksi asfaltilla moottorin ääniä kuunnellen, Fordin lava-autoa käytin kiipeämiseen vuoristossa ja Skylinella tykittellin keskellä yötä kuin joku pahainen amis. On muuten aika hyvin tehty auton osien vaikutus ja nuo virityspaketit. En olisi uskonut etukäteen.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Uskon että tämä peli ei tule keräämään mitään kovinkaan hyvää arvostelusaalista, mutta ehkä tälle löytyy ne pelin fanit jostain, itse en vain näe pointtia koko pelin olemassaololle.

Noh noh Huttu, eipä nyt liioitella :) Jaksoit tähän palata kuitenkin ekan betatestin jälkeen ja toistakin betaa ajelit melkoisen määrän. Toki on selvää että kyllästyminen iskee, jos ei ole mielikuvitusta kehittää itselleen aktiviteettia pelissä :rolleyes: Ja kuten aiemmin on mainittu, niin tämähän oli beta joka ei sisältänyt läheskään sitä kaikkea tekemistä mitä lopullinen peli tarjoaa. Ei tätä peliä voi millään muotoa sanoa tylsäksi, koska tekemisestä ei todellakaan tule olemaan puutetta.

Itse jätin pelaamisen melko vähiin betassa, koska tein heti ensimmäisen tunnin jälkeen ostopäätöksen ja en halunnut kokea maailmasta yhtään enempää. Innolla odotan lopullista versiota!
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

10 levellille tuli pelailtua, sen jälkeen kurvailin ristiin rastiin ympäri aluetta ja ratilla oli oikeinkin mukavaa touhua.
Hankittavien listalle menee, mutta ei ehkä ihan julkaisussa, alkaa taas olemaan pelaamattomia pelejä liikaa ja Xbonen hankinnan myötä ajopeli rintamallakin riittää tekemistä.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

10 levellille tuli pelailtua, sen jälkeen kurvailin ristiin rastiin ympäri aluetta ja ratilla oli oikeinkin mukavaa touhua.
Hankittavien listalle menee, mutta ei ehkä ihan julkaisussa, alkaa taas olemaan pelaamattomia pelejä liikaa ja Xbonen hankinnan myötä ajopeli rintamallakin riittää tekemistä.

Millä ratilla ajelit? Oliko millainen tuntuma sen kanssa esim sivuluisussa ajaessa tai nopeissa väistöliikkeissä?
Entäs force?

Ainakin ubin puheista meinaan ymmärsin, että betassa on viel paljon ongelmia juuri rattien kanssa.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Millä ratilla ajelit? Oliko millainen tuntuma sen kanssa esim sivuluisussa ajaessa tai nopeissa väistöliikkeissä?
Entäs force?

Ainakin ubin puheista meinaan ymmärsin, että betassa on viel paljon ongelmia juuri rattien kanssa.

T300RS ratilla, asetuksia sai hakea jonkin aikaa, mutta sain melko hyviksi. Keskelle jäi pieni tunnoton alue, mutta ei se merkittävästi haitannut. Kun auto oli +50 lvl alkoi ajaminen tuntumaan mukavammalta. Ihan alkuun perjantaina testasin ohjaimella eikä se vakuuttanut ollenkaan, olis varmaan parantunut tuntuma silläkin pelin edetessä?

Tahattomat sivuluisut sai aika hyvin paikkailtua ja tahallisetkin, toki hallitsemattomia pyörähtämisiä tuli muutamia. En varsinaisesti koettanut driftailla.
Pidon menettämisen tunsi hyvin ratissa ja kuuli myös kierrosten noustessa äkillisesti kovassakin vauhdissa.

Nopeat väistöt onnistui ihan hyvin, epäonistumiset ja ulosajot johtui lähinnä omista hitaista reflekseistä ja liian kovasta nopeudesta tiukempiin mutkiin.
Ajelin läpi mantereen hanat kaakossa Challengerilla ja muutamia kolareita tuli, lähinnä äkisti eteen kääntyvistä NPC:stä.

Forcen laitoin aluksi tappiin, mutta piti laskea hieman puolivälin alle, varsinkin teiden ulkopuolella katuautolla hakkasi käsiin todella voimakkaasti, kuten mielestäni pitääkin. Ford Focuksella ralli alustalla oli mukavampi kurvailla teiden ulkopuolellakin.
Satunnaisia kovia tempomisia oli myös asfaltilla, oletetuissa urissa, montuissa ja heitoissa, varsinkin yli 200 vauhdeissa, tätä on ajettava koko ajan suoralla tielläkin, tai metsähallitus kutsuu.

Kaikinpuolin jäi tosi hyvä fiilis peliin, vaikka pintapuolinen raapaisu vasta olikin ja PVP puolta en testannut vielä ollenkaan.

Edit: Unohtui mainita että lisävarusteena myytävä vaihdekeppi olisi tässä varmasti hyvä, se on jo itsellä VK.comista varattu ennakkoon ja H-kaaviolla saisi varmasti lisää tunnelmaa.... :)
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Piti kokeilla sunnuntaina PVP:tä, mutta ei se löytänyt ollenkaan pelaajia. En tiedä mistä johtui, mutta olisihan se kiva ollut päästä sitäkin vähän kokeilmaan. Mitenköhän lopullisessa versiossa menee tuo free roam multiplayer, kun betassa itselläni oli aina vain yksi kuski samalla kartalla? Ja kartalla näkyneen kaverin, kun menin etsimään pelimaailmassa niin ei sitä näkynyt ollenkaan minun pelissä vain pelkästään kartalla.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Noh noh Huttu, eipä nyt liioitella :) Jaksoit tähän palata kuitenkin ekan betatestin jälkeen ja toistakin betaa ajelit melkoisen määrän. Toki on selvää että kyllästyminen iskee, jos ei ole mielikuvitusta kehittää itselleen aktiviteettia pelissä :rolleyes: Ja kuten aiemmin on mainittu, niin tämähän oli beta joka ei sisältänyt läheskään sitä kaikkea tekemistä mitä lopullinen peli tarjoaa. Ei tätä peliä voi millään muotoa sanoa tylsäksi, koska tekemisestä ei todellakaan tule olemaan puutetta.

Itse jätin pelaamisen melko vähiin betassa, koska tein heti ensimmäisen tunnin jälkeen ostopäätöksen ja en halunnut kokea maailmasta yhtään enempää. Innolla odotan lopullista versiota!

No kai se oli pakko palata uudemman kerran kun ekalla beta-kierroksella peli ei omalla kohdalla toiminut lainkaan, heti kun alun pakolliset tehtävät oli tehty ja peli lykkäsi minut muiden pelaajien luo, peli kaatui. Nyt tähän uuteen kierrokseen olivat onneksi saaneet tämän korjattua. Toi mielikuvitusaspekti on nyt ihan lööperiä tämän pelin kohdalla, sä et voi muuta tehdä kuin ajaa ja ajaa, kyllä se äkkiä käy sullekin tylsäksi. Sinuna odottaisin arvosteluja ennen maksamista, ei tämä kokoversioon mennessä ehdi enää paljoa muuttumaan.

Piti kokeilla sunnuntaina PVP:tä, mutta ei se löytänyt ollenkaan pelaajia. En tiedä mistä johtui, mutta olisihan se kiva ollut päästä sitäkin vähän kokeilmaan. Mitenköhän lopullisessa versiossa menee tuo free roam multiplayer, kun betassa itselläni oli aina vain yksi kuski samalla kartalla? Ja kartalla näkyneen kaverin, kun menin etsimään pelimaailmassa niin ei sitä näkynyt ollenkaan minun pelissä vain pelkästään kartalla.

Tässä on PVP? :D Mitä siellä tehdään, kilpa-ajoa vastakkain?

Luulen että peli näyttää sun kaverit kyllä kartalla, mutta ovat silti eri instansseissa. Sitten kun liityt niiden joukkoon niin peli sulauttaa sut samaan maailmaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Toiset tykkää ajaa ja jotkut tykkää ampua. En itsekkään jaksa pelata enää näitä uusia CODeja, mutta kyllä ne vaan siellä maailman myydyimpien pelien joukossa on.

Ja itse ainakin suosin enemmän omaa kokemusta kuin jonkun toisen kokemusta eli arvostelua. Toki siitä samaa mieltä, että jos tämän Betan on "läpi vetänyt" niin peli on periaatteessa nähty. Se on vain sitä samaa lisää eri ympäristössä, tai paljon lisää tässä tapauksessa. Itse tutkisin kovin vähän karttaa loppujen lopuksi, joten jäi paljon vielä tutkittavaa lopulliseen versioon.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Mitä ajopelissä sitten pitäisi olla tekemistä? Ois kiva kuulla et mitä se teidän näkökannalta pitäisi olla.

Sama juttu geneerisestä maailmasta, mitä siellä teidän mielestä pitäisi olla eritavalla? Vaikka on nyt noin 60h takana, jatkuvasti tulee täysin uusia maisemia vastaan, kaikki alueet näyttää siltä miltä pitää jne. En oikein itse keksi mitään lisää kauheasti, paitsi polttoaineen kulutuksen ja huoltoasemat.

Pvp:ssä ajellaan tosiaan esim ralli tai ratakisoja ja se ottaa sinne pelaajia vain sun maailmasta. Siellähän ennen sisäänkirjautumista pahoiteltiin palvelin ongelmista, joten johtunee siitä. Itse olen kolmesti päässyt pvp kisaan.

Edit: yleensä ajelen konepelliltä tai ohjaamosta, mut äsken puolisen tuntia vedin pelkästään auton takaa, enkä kyllä ymmärrä siitäkään valitusta noissa määrin. Hyvältä se tuntuu sieltäkin, kun tajuaa sen ettei tässä pelissä tarvita juurikaan korjausliikkeitä, vaan ajomalli suoristaa auton.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Edit: yleensä ajelen konepelliltä tai ohjaamosta, mut äsken puolisen tuntia vedin pelkästään auton takaa, enkä kyllä ymmärrä siitäkään valitusta noissa määrin. Hyvältä se tuntuu sieltäkin, kun tajuaa sen ettei tässä pelissä tarvita juurikaan korjausliikkeitä, vaan ajomalli suoristaa auton.

Itse en ymmärrä sitä, että et oikein ymmärrä, ja tuntuu ettet hyväksy, eriäviä mielipiteitä. Sun mielipide on ainoa oikea.
Tämä peli on tylsä. Piste.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Edit: yleensä ajelen konepelliltä tai ohjaamosta, mut äsken puolisen tuntia vedin pelkästään auton takaa, enkä kyllä ymmärrä siitäkään valitusta noissa määrin. Hyvältä se tuntuu sieltäkin, kun tajuaa sen ettei tässä pelissä tarvita juurikaan korjausliikkeitä, vaan ajomalli suoristaa auton.

No 99% autopelien takakamerat vaan käyttäytyy erilailla kuin tässä, ja ne muut tekee sen oikein. Tässä pelissä on turha haaveilla ajotuntumasta joka on vuosikymmenen jos toisenkin toiminut muiden autopelien niin simu kuin arcade takakameroissa. Ja sillä on väliä...miksi opetella käyttämään huonoa toteutusta kun sen voisi korjata ja kaikki olisi sitten tyytyväisiä.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Millanen se tuntuma sitten on niissä "oikealla tavalla" tehdyissä? Itse kun yleisesti vihaan kaikkia arcade räpellyksiä juuri ohjattavuuden takia. Uusin Driver ja tämä on ainoat ollu, joissa ohjattavuus on pädillä ollut hyvä. Yleisesti kun autopeliä ei vain voi saada hyväksi pädille, niin olen ollut itse kyllä tyytyväinen.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Itse en ymmärrä sitä, että et oikein ymmärrä, ja tuntuu ettet hyväksy, eriäviä mielipiteitä. Sun mielipide on ainoa oikea.
Tämä peli on tylsä. Piste.

Hyväksyn. Jos edes yritettäisiin perustella. Olisi oikeasti kiva kuulla mitä siellä pitäisi sitten olla niiden jatkuvien "että tämä on tylsä" vertauskuvien sijasta.
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Onko joku kokeillu linkkailla noita golden plates-koodeja?
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Auttakaas vähän hölmöä. Mites tuo season pass hässäkkä toimii noin niinkuin oikeesti? Eli jos otetaan esimerkiksi nyt nuo exclusivet fefe ja mclaren, niin ilmestyykö ne autotalliin ilman kikkailuja VAI tuleeko ne ostettavaksi autokauppaan?

Season Pass sisältöä:
o Two exclusive cars - McLaren 12C and Ferrari 458 Speciale - available to Season Pass holders at launch
o One-week early access for all add-on car packs content
o Four packs, 12 cars total:
o Extreme Car Pack- available January 2015, includes performance cars, perfect for exhilarating, high-octane missions
o Speed Car Pack- available February 2015, includes sports cars, finely tuned for breakneck-speed races
o Vintage Car Pack- available March 2015, includes vintage rides, fashionable for missions set in iconic American locales
o Raid Car Pack- available April 2015, includes off-road vehicles, highly recommended for all-terrain missions
o 23 additional tuning kits unlocked to spec out the Season Pass car line-up for premium performance on any terrain
o All official paintjobs and rims for each car
o An exclusive sticker delivered with each car pack
o New PvP mode available beginning of 2015
 
Vastaus: The Crew [Hype] - Konsolibetasta keskustelu kielletty!

Loistavaa, viime Betaa kerkesin niin vähän pelaan että loisto juttu saada taas tuohon tuntumaa ja näkee lähteekö koska hankintaan kyseinen peli.
 
Ylös Bottom